Jump to content

Photo
- - - - -

Lleida - Sabadell ( diumenge 9 de gener a les 17:00 hores )

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
228 replies to this topic

#141 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 09 January 2011 - 09:36 PM

Realment lamentable si això q descrius és cert. Un De Navas i un Hiroshi que mai a la vida s'han ficat amb ningú i q només es dediquen a jugar, després es queixaran si s'els tracta malament a la NCA... amb els càntics contra el Sabadell q ens han dedicat + aquestes accions "no hase falta desir nada mas....", aquesta gent no haurien d'entrar MAI en un camp de futbol.

Sou uns floretes, el jugador del Sabadell tambe semblava ruc podent creuar pel Gol Sud ha vingut pel Gol Nord que estava a rebentar de gent amb ganes de gresca, i lo del Hiroshi, es racista dir: "Portans un rollito de primavera" o qualsevol altra parida?

Teniu la pell molt fina, si no voleu sentir insults en un camp de futbol quedeu-vos a casa i mireu-lo per la tele.

Si fos al revés no sé q dirieu... en fi, no cal discutir xorrades, el més important q els 3 punts s'en van a Sabadell, almenys es compensen els 2 pts q vam deixar escapar a la 1ª volta.

Si al vostre camp no insulten al nostre porter em semblaria estrany, de fet, estrany es l'estadi on no s'insulta al rival ni al arbitre.

#142 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 09 January 2011 - 09:36 PM

Cambia de tema i deixan de banda els temes bandalics ( yo lo dels insults ho vec normal esclar per intentar fer surti del partit al jugador i que li pilli un rebot i l'expulsin o algo).

Jugador que m'agradat quan a entrat: Imaz!! ha tingut dos o tres accions bones, el prefereixo abans que al eizaguirre que fa vergonya un tio tan alt i que no pentini ni una pilota ni mitja.

#143 arlekinat95

arlekinat95

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 posts
  • 0 topics

Posted 09 January 2011 - 09:42 PM

Derrota injusta, però no passa res, tard o d'hora tocava tocar de peus a terra. Hem quedo amb les ganes de buscar l'empat i la gran animació al gol Nord. Per cert, on eren els HHVV? Segu que sel's hi ha quedat cara de tontos quan han vist la pancarta arlekinada del Homer Simposon xD
Ens hem acostat al gol sud a veure si n'hi havia algun però no hi havia res més que families.
El famos JORDI del foro també l'he vist, he pasat pel seu costat i he pensat que no valia la pena assustar-lo més ja xd

Ara toca pensar amb la Grama!

sisi!!
bueno el millor son els tres punts que van cap el millor ekip
els holigans eu estat mes pendents en insultar el sabadell ke en animar el vostre ekip
victoria merescuda del sabadell vaya nervis he passat i

#144 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 09 January 2011 - 09:46 PM

merescuda?

#145 arlekinat95

arlekinat95

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 posts
  • 0 topics

Posted 09 January 2011 - 09:48 PM

merescuda?

ke va
mereskudissima!
gracias al porter nostre!

#146 StreetHool

StreetHool

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 posts
  • 0 topics

Posted 09 January 2011 - 09:51 PM

El Lleida ha merescut gunyar i es nota molt quan un jugador com Rayo no esta enxufat...
El gol Nord a estat expectacular... pero el porter del sabadell ha dit algo en alguna entrevista sobre les escupinades, perque gent que coneixo de terol a m'han dit que a la radio Local han dit que Avie guanyat el sabadell etc... Y que l'aficio havie tractat molt malament al sabadell amb insults racistes (suposo que per el japones aquell) y escupinades a jugardors...

Realment lamentable si això q descrius és cert. Un De Navas i un Hiroshi que mai a la vida s'han ficat amb ningú i q només es dediquen a jugar, després es queixaran si s'els tracta malament a la NCA... amb els càntics contra el Sabadell q ens han dedicat + aquestes accions "no hase falta desir nada mas....", aquesta gent no haurien d'entrar MAI en un camp de futbol.

Avere que algú foti fora al piltrafa aquet siusplau. Que intentes justificar o donar a entendre amb lo que dius?

S´ ha explicat per activa i per passiva perque el Sabadell es club no grato a la nostra terra, si ho vols o entens i si no fot el camp fora d´aqui. A Lleida no n´ hi ha joc per a gent que es mou o comparteix joc amb Feixistes. No entenc que vols buscar esque encara intentes justificar als teus ultrilles? No n´ hi ha un camp a Catalunya on sigueu benvinguts, ames tu ho saps perque a tots els forums sou tema de conversa i está clar que ho saps, perque sembla que vius en un ordinador, no n´ hi ha forum al que no participis tronk...

Per altra vanda jo no he estat al Camp d´Esports per motius personals, pero em fa gracia que se destaqui que se li ha insultat a un jugador o se le ha "escupio" en la cara a un altre, NORMAL!!! Si voleu quan surti el sabadell fem un tifo i ho cel.lebrem... En fi...

El Gol Nord un 10 ho he vist per televisió i s´ha estat mes dalt del que s´esperava, TV3 semblaba la Televisió del Lleida, els cantics increibles i atronadors per TV, s´ha demostrar que Lleida te una afició de 1ª i lo que treuen aquets personatges per la seva voca no es més que "lo que le gustaria a ellos ser" perque mai tindrán un gol ple de gent jove, animant i amb idees clares.

Una vegada més, ORGULLOS DE SER DEL LLEIDA!

Visca el Lleida, Visca el Gol Nord i Visca Catalunya!!

FORA FEIXISTES DE LES GRADES CATALANES!

#147 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 09 January 2011 - 09:51 PM

Arlekinat96:
Merescuda?
Millor partit?

As vist el Partit? Em semble que no he :roll: Pero tu a lo teu perque te recordo la primera part pase de la mort que falle el lleida? una falta que remate el lleida que acabe amb paradon dels vostre porte? Dos ocasions de Cheick 3 de Joao?

Vostres?? A si la del gol que a sigut un "xutet" i el nostre porter a tingut mala sort. Sobre millor equip UNA MER.. si no heu tocat casi bola!!

Visca El Lleida!! Visca La Nostra Terra i Anims que les bones ratxes tornaran estic segur tenim jugadors com per poder tornar a tenir bones ratxes i estar al lloc on ens mereixem... :D

#148 _MJ_

_MJ_

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 5 posts
  • 0 topics

Posted 09 January 2011 - 10:24 PM

A CASCARLA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

No es que tingueu un equip massa bo, lo nostre ha sigut mala sort! hi ha millors equips que el vostre pero de calle.

Com es nota que no n'entens de futbol. Repasa la nostre plantilla i veuràs. Es cert que el Sabadell no ha fet el millor partit de la temporada ni de carrer, pero per a noms, l'únic equip millor que el Sabadell és el castelló i si m'apures el Sant andreu.

Vosaltres teniu bon equip pero equip per a lluitar per estar en 4,5,6 posició màxim, en canvi nosaltres tenim una bona filosofia, juguem com a la manera
del barça i sabem estar en tots els partits.

A per cert en rayo aquest té calitat pero no el compareu amb l'isaac cuenca.

Bona nit.

#149 _MJ_

_MJ_

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 5 posts
  • 0 topics

Posted 09 January 2011 - 10:25 PM

Paseuvos per el forum del SABADELL

www.cesabadell.org/forum/index.php

I observeu l'opinio que tenim nosaltres del partit.

#150 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,141 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 09 January 2011 - 10:31 PM

Derrota injusta, però no passa res, tard o d'hora tocava tocar de peus a terra. Hem quedo amb les ganes de buscar l'empat i la gran animació al gol Nord. Per cert, on eren els HHVV? Segu que sel's hi ha quedat cara de tontos quan han vist la pancarta arlekinada del Homer Simposon xD
Ens hem acostat al gol sud a veure si n'hi havia algun però no hi havia res més que families.
El famos JORDI del foro també l'he vist, he pasat pel seu costat i he pensat que no valia la pena assustar-lo més ja xd

Ara toca pensar amb la Grama!

sisi!!
bueno el millor son els tres punts que van cap el millor ekip
els holigans eu estat mes pendents en insultar el sabadell <font color=red>que</font> en animar el vostre ekip
victoria merescuda del sabadell vaya nervis he passat i

Jordi tio, nse com pots di al foro del sabadell ke hem vingut a la mitja part a repartir hosties a l'afició arlekinada però ens han separat els mossos.... Sisplau no manipulis la informació! Hem vingut a veure si ho havia algun HHVV preguntan-li fins hi tot a algú i parlant amistosament. El mosso ha vingut molt tard i només era 1. Com hem vist que no n'hi havia cap hem marxat i punto.
Per cert he passat bastants cops pel teu costat i he callat x ke no se lies un pollo.... En fi, el proxim dia saluda els HHVV i recordalsi que al minut de silenci s'ha vist la seva bandera del Homer Simpson i que si la volien recuper han fet tard xD

#151 rucus

rucus

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 4 posts
  • 0 topics

Posted 09 January 2011 - 10:45 PM

hola pagesos es veritat que entre semana al camp d'esports cultiveu patates??m'agradaria resposta jajajajaja!carai gracies al sabadell eu mitg omplert un gol jajajaja felicitarvos palanganas!

#152 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 09 January 2011 - 10:47 PM

El qui no n'enten de futbol ets tu! les plantilles no es repasen, si no lo que es veu al camp! filosofia barça valtres? pero que dius..
El badalona juga millor que vosaltres!

El rayo te calitat, pero mes el isaac cuenca! bah quedeuvos al vostre foro i no busqueu mes per aqui!

#153 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 09 January 2011 - 10:48 PM

hola pagesos es veritat que entre semana al camp d'esports cultiveu patates??m'agradaria resposta jajajajaja!carai gracies al sabadell eu mitg omplert un gol jajajaja felicitarvos palanganas!

sincerament, com hi pot haver gent aixi? per la mort de déu....

#154 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 09 January 2011 - 10:49 PM

Calla indiot!

#155 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,141 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 09 January 2011 - 10:49 PM

Que poc costa fer-se el xulo per intenret...

#156 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 09 January 2011 - 10:50 PM

A CASCARLA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

No es que tingueu un equip massa bo, lo nostre ha sigut mala sort! hi ha millors equips que el vostre pero de calle.

Com es nota que no n'entens de futbol. Repasa la nostre plantilla i veuràs. Es cert que el Sabadell no ha fet el millor partit de la temporada ni de carrer, pero per a noms, l'únic equip millor que el Sabadell és el castelló i si m'apures el Sant andreu.

Vosaltres teniu bon equip pero equip per a lluitar per estar en 4,5,6 posició màxim, en canvi nosaltres tenim una bona filosofia, juguem com a la manera
del barça i sabem estar en tots els partits.

A per cert en rayo aquest té calitat pero no el compareu amb l'isaac cuenca.

Bona nit.

No hase falta desir nada más!!! Estic alucinant amb els pixapins aquests...

#157 _MJ_

_MJ_

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 5 posts
  • 0 topics

Posted 09 January 2011 - 10:50 PM

Ja ho veig com juga millor el Badalona, amb un camp de dimensions del pati de casa meva, amb una gespa de l'any de la guerra, i al seu camp els hi vem fotre un bany, vem empatar, per fallar un penal a l'últim minut.

#158 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 09 January 2011 - 10:52 PM

Quants jugadors de Sabadell hi havia al Sabadell?? Quants de Lleida al Lleida??? I la vostra filosofia és la correcta??? el nostre equip té una cosa que mai tindra el vostre, i és que perdi o guanyi, SEMPRE sortirà aplaudit del Camp d'Esports. És un orgull veure jugadors de la terra allí dalt, lluitant contra els pressupostos més elevats de la categoria. Jo no fardaria de tindre un equip amb molts noms, nosaltres també el vam tindre i em acabat gairebé ofegats. El futbol és ciclic, el sentiment per un equip és per sempre!!! Nois, em estat genials avui, a seguir així!!
Percert... cantics racistes al Gol Nord????? Eiiiiingggg!?!?!? Qui ha fet aquest comentari no sap que s'hi cou a les nostres grades, oi???... enfi!!

Salut i ANTIFEIXISME!!!

#159 rucus

rucus

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 4 posts
  • 0 topics

Posted 09 January 2011 - 10:53 PM

veient el terreny de joc m'ho crec,a veure si amb els 2 millons invertiu en gespa que donaba pena,amb lo bon cultivadors que sou!!

#160 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 09 January 2011 - 10:55 PM

Sou penosos la veritat anar-vos a registrar als foros.. I fotre merder. Per internet tothom sap escriure.

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users