juanlu hens i marc bertran a primera!
Escrito 13 junio 2009 - 07:33
PD: en acabar el partit han entrevistat al jugador del tenerife culebras i ha dit que guarda un bon record de les nostres contrades. de fet, va aconseguir l'ascens a primera amb el llevant fa 3 temporades al camp d'esports. es veu que li dona sort catalunya, ja que ha aconseguit dos dels seus tres ascensos en les nostres terres.
Escrito 13 junio 2009 - 07:53
Escrito 13 junio 2009 - 08:20
Sempre es curiós veure jugadors a 1a quan per aqui han passat amb mes pena que gloria.
Escrito 13 junio 2009 - 08:22
Escrito 13 junio 2009 - 11:50
dona tambe l'enhorabona a tots aquells jugadors i tecnincs que estiguin relacionats amb la terra ferma i amb el lleida, com el boqueron esteban, el marc bertran i el juanlu hens.
Escrito 14 junio 2009 - 10:58
Escrito 14 junio 2009 - 12:50
Jo felicito al Xerez, encara que em cau millor el Cadiz. jeje!!!!!! Pero és historic pujar a Primera Divisió perr primera vegada. També felicito al Tenerife i al Zaragoza. I ara que el Tenerife ha pujat a primera. Sabeu que no va baixar a segona B gracies a nosaltres? Que vem quedar 4rt per la cua. I ara mireu. Ja són equip de Primera. I a mi sempre em dona molta rábia una cosa. Un entrenador com Esteban Vigo que ho va fer fatal amb el Lleida, que puji amb el Xerez a Primera. La meva pregunta és? Com és que ha triunfat amb el Xerez i amb el Lleida ho va fer lo pitjor que va saber? Això no ho entendré mai. Enserio.
Per que aqui va venir a jugar a golf i a beure vi de Raimat, i a cobrar una bona pensio del Tiet Massana, i a Xerez ha anat a currar.
Escrito 14 junio 2009 - 04:28
Jo felicito al Xerez, encara que em cau millor el Cadiz. jeje!!!!!! Pero és historic pujar a Primera Divisió perr primera vegada. També felicito al Tenerife i al Zaragoza. I ara que el Tenerife ha pujat a primera. Sabeu que no va baixar a segona B gracies a nosaltres? Que vem quedar 4rt per la cua. I ara mireu. Ja són equip de Primera. I a mi sempre em dona molta rábia una cosa. Un entrenador com Esteban Vigo que ho va fer fatal amb el Lleida, que puji amb el Xerez a Primera. La meva pregunta és? Com és que ha triunfat amb el Xerez i amb el Lleida ho va fer lo pitjor que va saber? Això no ho entendré mai. Enserio.
Per que aqui va venir a jugar a golf i a beure vi de Raimat, i a cobrar una bona pensio del Tiet Massana, i a Xerez ha anat a currar.
Home, el que ha fer a Xerez (on també podia veure bon vi, per cert) és trencar amb el seu currículum de desastres esportius en què incomplia els objectius allà on anava... I pel que fa al Tenerife, aquell any també teníem el Valladolid lluitant per no baixar a Segona B. En fi...
Escrito 14 junio 2009 - 05:48
Home, el que ha fer a Xerez (on també podia veure bon vi, per cert) és trencar amb el seu currículum de desastres esportius en què incomplia els objectius allà on anava... I pel que fa al Tenerife, aquell any també teníem el Valladolid lluitant per no baixar a Segona B. En fi...
Possiblement a la pròxima temporada, tindrà una nova destitució al seu curriculum.
Escrito 14 junio 2009 - 06:40
FELICITATS ALS TRES
Escrito 14 junio 2009 - 11:04
com te l'estimes... xDJo felicito al Xerez, encara que em cau millor el Cadiz. jeje!!!!!! Pero és historic pujar a Primera Divisió perr primera vegada. També felicito al Tenerife i al Zaragoza. I ara que el Tenerife ha pujat a primera. Sabeu que no va baixar a segona B gracies a nosaltres? Que vem quedar 4rt per la cua. I ara mireu. Ja són equip de Primera. I a mi sempre em dona molta rábia una cosa. Un entrenador com Esteban Vigo que ho va fer fatal amb el Lleida, que puji amb el Xerez a Primera. La meva pregunta és? Com és que ha triunfat amb el Xerez i amb el Lleida ho va fer lo pitjor que va saber? Això no ho entendré mai. Enserio.
Possiblement a la pròxima temporada, tindrà una nova destitució al seu curriculum.
Escrito 15 junio 2009 - 11:15
Escrito 24 julio 2011 - 07:42
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos