La U.E. Lleida també a ROMA 2009!
Escrito 28 mayo 2009 - 11:40
Només es una curiositat.
D'altra banda, enhorabona a tots els culés!
Escrito 28 mayo 2009 - 02:12
Felicitats als culés, s'han merescut guanyar cada un dels 3 títols.
Visca el Lleida!
Escrito 28 mayo 2009 - 03:57
Escrito 28 mayo 2009 - 07:05
igual eren clients nous i els volien camelar per a proxims desplaçaments...jejeSerà que no tenie més autocars l'empresa Gamón per fer aquest servei... :evil:
per cert, heu vist al telediari de la tv3 aquells dos de soses? xD
Escrito 29 mayo 2009 - 11:09
Escrito 29 mayo 2009 - 01:35
Escrito 29 mayo 2009 - 03:47
Escrito 29 mayo 2009 - 04:38
A veure si algun any aquest bus, passeja jugadors del Lleida per Europa.
Com no sigui per anar a Perpinyà a fer l'stage...
Escrito 29 mayo 2009 - 05:15
Ves, això els hi haguessis dit al de Vilareal fa 15 anys, t'haguessin dit el mateix.
Escrito 29 mayo 2009 - 05:36
Ves, això els hi haguessis dit al de Vilareal fa 15 anys, t'haguessin dit el mateix.
O com algú em va dir després de la Champions del Barça (i aquest algú volta per aquí): Nottingham Forest!
Escrito 29 mayo 2009 - 08:23
Sí vau sortir per BARÇATV....Doncs sí amics, la nostra gloriosa Unió Esportiva Lleida també va estar, en part, present a la final de la champions que es va celebrar ahir a Roma ja que, segons vaig poder veure al diari (diari? avui estic generós!) La Manyana, la peña barcelonista de Serós juntament amb la de Mequinensa i la de Fraga van anar a veure la final...... AMB L'AUTOBÚS DEL LLEIDA!!!!
Només es una curiositat.
No sabia que tu fossis del FCB...
Escrito 30 mayo 2009 - 03:02
PD: Suposo que no pasara res per dir que soc culé i que vaig pasar tota la nit a Ricardo...
Felicitats Barça.
Escrito 01 junio 2009 - 11:24
Sí vau sortir per BARÇATV....Doncs sí amics, la nostra gloriosa Unió Esportiva Lleida també va estar, en part, present a la final de la champions que es va celebrar ahir a Roma ja que, segons vaig poder veure al diari (diari? avui estic generós!) La Manyana, la peña barcelonista de Serós juntament amb la de Mequinensa i la de Fraga van anar a veure la final...... AMB L'AUTOBÚS DEL LLEIDA!!!!
Només es una curiositat.
No sabia que tu fossis del FCB...
No soc pas del Barça jo!!. Lo que si que es just felicitar al club blaugrana per lo que ha aconseguit aquesta temporada i de la manera que ho ha aconseguit.
D'altra banda, estic amb el GTS...... NOTINGHAM FOREST!!!!!
Escrito 01 junio 2009 - 07:09
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos