Jump to content


Photo
- - - - -

Felipe Miñambres


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7,794 posts
  • 0 topics

Posted 19 October 2008 - 10:31 PM

Segons Segre, ahir l'ex entrenador del Lleida va anar al Camp d'Esports a veure el Lleida - Sabadell, aprofitant que el Rayo Vallecano jugava contra el Nastic. La directiva del Lleida el va invitar a seure a la llotja.


P.D: Sort que Gimenez estava amb problemes estomacals, tot i jugar uns minuts, Felipe no va poder pendre bons informes d'ell.

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 19 October 2008 - 11:35 PM

el vaig veure al Gerva's just despres dels incidents, crec que el paio deuria flipar xD

#3 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 20 October 2008 - 09:57 AM

el vaig veure al Gerva's just despres dels incidents, crec que el paio deuria flipar xD


Si, aquest el proxim cop ve amb un helicopter o no torna :lol:

#4 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 20 October 2008 - 10:01 AM

jo vaig veure el retorn de Bonachera per davant de la bona taula amb dos paios vomitant a l'entrada

#5 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,908 posts
  • 0 topics

Posted 20 October 2008 - 10:25 AM

David Gimenez ya le estan siguiendo otros equipos de 2A. Pero su familia me comento que esta muy bien aqui y que se lo pensaria mucho antes de tomar una decision. Pensad que su familia es de Gimenells y conozco tanto a su familia como entorno. Eso si, si la oferta economicamente es buena...nada se podra hacer.

#6 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 posts
  • 0 topics

Posted 20 October 2008 - 11:43 AM

David Gimenez ya le estan siguiendo otros equipos de 2A. Pero su familia me comento que esta muy bien aqui y que se lo pensaria mucho antes de tomar una decision. Pensad que su familia es de Gimenells y conozco tanto a su familia como entorno. Eso si, si la oferta economicamente es buena...nada se podra hacer.



......desembolsar mas dinero.......

#7 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 20 October 2008 - 04:46 PM

El David porta anys buscant poder jugar al primer equip del Lleida, i no serà fàcil que marxi a no ser que realment l'oferta que li pugui arribar sigui molt tentadora.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users