Posar el CHIKICHIKI al camp d'esports?
Escrito 09 marzo 2008 - 11:57
Escrito 10 marzo 2008 - 12:01
Escrito 10 marzo 2008 - 12:08
no va de conya, cadascú obre el post que vol com bé tu as dit abans, i de moment la gen esta a favor del chikichiki, no ho dic jo, sino lenquesta :lol:Suposo que aixo va de conya. Espero que mai arribi el dia que haguem d'escoltar aquesta ¿cançó? al nostre camp.
Escrito 10 marzo 2008 - 12:17
Suposo que aixo va de conya. Espero que mai arribi el dia que haguem d'escoltar aquesta ¿cançó? al nostre camp.
Totalment d'acord
Escrito 10 marzo 2008 - 01:56
no va de conya, cadascú obre el post que vol com bé tu as dit abans, i de moment la gen esta a favor del chikichiki, no ho dic jo, sino lenquesta :lol:Suposo que aixo va de conya. Espero que mai arribi el dia que haguem d'escoltar aquesta ¿cançó? al nostre camp.
No vec enlloc on he dit que no obris aquest post, em sembla molt be.
Tu dius que vols sentir el chiki aquest al Camp d'Esports i jo no.
Facil i senzill.
Escrito 10 marzo 2008 - 10:05
Escrito 10 marzo 2008 - 10:16
Seria grandiós per lleida, totes les aficions cantarien el nostre himne i seria una manera de cantar tots plegats com el "will never walk alone", però cantant: "Perrea, Perrea, un pas endavant, quan surten al camp, jugadors i afició senten els colors..." i entremig posar "i la mulata con la braga en la mano"
Himnechikichilleidatà! :lol: :lol: :lol: :lol:
Escrito 10 marzo 2008 - 02:58
Escrito 10 marzo 2008 - 04:43
Escrito 10 marzo 2008 - 08:16
Es una canço de pur catxondeo!! Els que la van compondre no buscaven ni la millor lletra ni la millor veu, buscaven fer riure, i ho han aconseguit de sobres!!Per favor amb tots els meus respectes epro aquesta canço es una **** merda cada dia ja cançons amb mes incultura musical mare de deu.
Escrito 10 marzo 2008 - 09:18
Escrito 10 marzo 2008 - 10:17
Escrito 10 marzo 2008 - 10:19
Tan de bo al Olímpic sonessin aquestes cançons ja que la musica que posen és penosa però bueno que hi farem.
Escrito 10 marzo 2008 - 10:23
Jo estic a favor de que soni aquesta cançó mare meva es molt bona i a sobre se'n fot dels polítics i del propi festival d'Eurovisió.
Tan de bo al Olímpic sonessin aquestes cançons ja que la musica que posen és penosa però bueno que hi farem.
Doncs a veure si diumenge la posen a la mitja part del Terrassa - Lleida i surten xiquetes egarenques ballan. Que també n'hi han de molt maques. :P
Escrito 10 marzo 2008 - 10:27
1 salut Lleidatans!
Escrito 10 marzo 2008 - 10:39
A mi no se m'ocurriria mai dir que posin X cançó a l'Olímpic de Terrassa.
Escrito 10 marzo 2008 - 10:45
No es per res però crec que la música que posen al Camp d'Esports l'hauria de decidir la gent que va al Camp d'Esports.
A aquí cadascú opina el que vol i ja està. I t'ho dic sense enfadar'me amb tú eh!!! Jo crec que no passa res si gent que no va al camp opina sobre aquest tema. No hi ha cap problema crec jo. I qui sap si tornaré algún altre dia al Camp d'Esports. I al camp del Terrassa anem aquest diumenge. I lo del Camp del Terrassa ho deia en broma en el fons.
Escrito 10 marzo 2008 - 10:51
Escrito 11 marzo 2008 - 01:19
No es per res però crec que la música que posen al Camp d'Esports l'hauria de decidir la gent que va al Camp d'Esports.
A aquí cadascú opina el que vol i ja està. I t'ho dic sense enfadar'me amb tú eh!!! Jo crec que no passa res si gent que no va al camp opina sobre aquest tema. No hi ha cap problema crec jo. I qui sap si tornaré algún altre dia al Camp d'Esports. I al camp del Terrassa anem aquest diumenge. I lo del Camp del Terrassa ho deia en broma en el fons.
No anave per tu. I tp ho dic enfadant-me, mal aniria si m'hagues d'enfadar per lo que s'esciur en un forum. Nomes es una opinio.
Escrito 11 marzo 2008 - 05:05
jajaja, seria bo vere'l ballar a tot el camp xD
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos