Quants jugadors extrangers ha tingut el Lleida?
Posted 02 February 2008 - 06:37 PM
Moltes gràcies i VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!!!
Posted 02 February 2008 - 07:00 PM
Posted 02 February 2008 - 07:36 PM
Alguns dels ultims anys
desserne, blanco, stankovic, besirovic, milinkovic, babunski, yasunaga, simplicio, maia, andersen, matosas, radulovic, milosevic, ravnic, stanic(o algo aixi), baba sule, stolica, vitali, bilic, Kurnetsov, vlademir, Sabin Ilie, renaldo, scoria, etc
Dels últims anys hi hauràn uns quants més i en tota la historia un munt!!
Posted 02 February 2008 - 08:44 PM
Recordaria així a "botpront" Del Pinto i Di Paola (que van ser els primers allà l'any 43), James Cantero ( a mi me feie molta gràcia), "Tubo" Fernàndez (un dels meus ídols), Milinkovic (crackíssim), Yasunaga, Dudas (pel nom), etc etc
Posted 02 February 2008 - 08:54 PM
Hi han molts!!
Alguns dels ultims anys
desserne, blanco, stankovic, besirovic, milinkovic, babunski, yasunaga, simplicio, maia, andersen, matosas, radulovic, milosevic, ravnic, stanic(o algo aixi), baba sule, carlos alberto, stolica, vitali, bilic, Kurnetsov, vlademir, Sabin Ilie, renaldo, scoria, etc
Lateral esquerra de Macedonia.
Lencia (Italia), Herron, Luiz Carlos, Bilbao i Djokaj... que recordi
Posted 02 February 2008 - 09:16 PM
]
Hi han molts!!
Alguns dels ultims anys
desserne, blanco, stankovic, besirovic, milinkovic, babunski, yasunaga, simplicio, maia, andersen, matosas, radulovic, milosevic, ravnic, stanic(o algo aixi), baba sule, carlos alberto, stolica, vitali, bilic, Kurnetsov, vlademir, Sabin Ilie, renaldo, scoria, etc
Lateral esquerra de Macedonia.
Lencia (Italia), Herron, Luiz Carlos, Bilbao i Djokaj... que recordi
ah ok! es que tenia el dubte de si hi habia alguna j intercalada o no
Posted 02 February 2008 - 09:30 PM
ah ok! es que tenia el dubte de si hi habia alguna j intercalada o no
Millor defensa del seu país (nombrat l' any 2000 o 2001) :wink:
Posted 03 February 2008 - 02:36 AM
Bufffffff! Que hagin passat pel lleida moltíssims. Que hagin deixat empremta per a bó o per a mal, poquets.
Recordaria així a "botpront" Del Pinto i Di Paola (que van ser els primers allà l'any 43), James Cantero ( a mi me feie molta gràcia), "Tubo" Fernàndez (un dels meus ídols), Milinkovic (crackíssim), Yasunaga, Dudas (pel nom), etc etc
Per nom Skoria tambñe tenia lo seu...
Posted 03 February 2008 - 10:39 AM
Bufffffff! Que hagin passat pel lleida moltíssims. Que hagin deixat empremta per a bó o per a mal, poquets.
Per nom Skoria tambñe tenia lo seu...
Elvis Scoria per ser concrets..lo millor que tenia ,el nom
Posted 03 February 2008 - 08:21 PM
Des de que ha nascut el Lleida fins ara, quan jugadors extrangers ha tingut el Lleida? M'agradaría saber'ho. I els seus noms.
423, content??? :roll:
Posted 03 February 2008 - 09:04 PM
Des de que ha nascut el Lleida fins ara, quan jugadors extrangers ha tingut el Lleida? M'agradaría saber'ho. I els seus noms.
423, content??? :roll:
sols??? jejejeje
PD: Tambè era extranger un tal "Campana/Champana" l' epoca de Salillas, Cela, Miguel Rubio, Emilio, Babunski, Palau... algu em confirma el nom d' aquest jugador?
Posted 03 February 2008 - 09:50 PM
Posted 03 February 2008 - 10:21 PM
Posted 03 February 2008 - 10:22 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users