Resultats enquesta del portal.
Escrito 03 diciembre 2007 - 01:09
Escrito 03 diciembre 2007 - 01:50
En l'enquesta que hi ha actualment al portal sobre el temps que fa que la gent segueix al Lleida, es si mes no curios veure com 107 dels 183 vots totals, son per dir que segueixen el Lleida desde fa 1-5 anys! Es extrany si mes no perque precisament desde 5 anys ençà (i alguns de mes) es quan menys a interessat el Lleida a la societat Lleidatana (agafant-me a l'assistencia al Camp d'esports partit radera partit) Jo ja me faig a la idea que molts son seguidors que van experimentar el seu primer partit en el Play off d'ascens pero nose, tot i aixi me sembla extrany. Tambe perque la gran majoria d'usuaris son gent jove i per aixo fa poc que segueixen el Lleida. Seria bo saber el "perque" la gent es del Lleida, quina relació tenen amb el club (Per pares, avis, amics..) ja que desgraciadament a Lleida l'excusa de "Soc del Lleida perque soc de Lleida" no serveix gaire.. Nose, perdo per la parrafada pero era una cosa que vist lo mort que esta el foro, per a que no comentar-ho,.. Salut!
Yo he votado la opción, entre 1 y 5 años. El año del ascenso a 2A me empecé a interesar por el Lleida miraba los resultados etc. pero solo fui al partido del Lleida - Celta B. Y desde ese partido me he hecho socio todas las temporadas y espero seguir siendolo muchas más.
VISCA EL LLEIDA !!!
Escrito 03 diciembre 2007 - 10:14
Vaig intensificar aquest seguiment a mesura que em feia gran. Cada cop ha anat a més.
Sóc del Lleida perque és l'equip de la meua terra i abans que simpatitzar amb l'equip "de tots" o amb altres d'igual embergadura prefereixo donar suport a l'equip d'aquí.
És un sentiment. Un sentiment difícil d'explicar, tan difícil com bonic sentir-lo.
VISCA LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA!
Escrito 03 diciembre 2007 - 11:55
Abans també havie anat alguns partits al Camp d'esports pero no era soci ni anave a tots els partits de casa. Ara vai a tots els partits que es disputen a casa els diumenges per animar al nostre equip. Jo em vai fer soci perque pensava: perquè no puc ajudar al nostre equip quan més ho necessita? quan un equip esta a 2B es quan necessita més que la seva afició el recolzi per tenir empenta, i aixó es el que he fet jo.
De moment ya he tingut 2 carnets de soci del Lleida, el de la temporada 06-07 i el de la temporada 07-08 i espero tenir el carnet durant moltes temporades més :wink:
VISCA LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA :!:
Escrito 03 diciembre 2007 - 02:55
I ara, aprofitant que estic estudiant a Barcelona per quedar-me aquí els caps de setmana que juguem per aquí a prop...
Escrito 03 diciembre 2007 - 07:40
Escrito 03 diciembre 2007 - 08:43
Jo fa uns 20 anys que segueixo al Lleida.
Per cert felicito al creador de la enquesa, i visca el Lleida!!!
Escrito 05 diciembre 2007 - 07:55
El Lleida sempre significara algo molt important per mi, estigui en la categoria que estigui i tingui l'afició que tingui, perque:
¡¡Podem perdre, guanyar o empatar, pero ser del lleida mai sera en va!! :lol:
Escrito 05 diciembre 2007 - 08:15
A partir de llavors, soc un aficionat d'aquells que no deixen de sentir els colors guanyi, perdi o empati el seu equip. FORÇA LLEIDA!!!
Escrito 05 diciembre 2007 - 08:57
es podria dir k soc soci del lleida gracies a una entrada gratuita k em van donar i a partir d'aquell dia no e parat d'anar a cada partit al camp d'esports.
es podria dir k em va enganxar molt, i tambe va ser a partir d'aquella temporada que em va començar a agradar el futbol (i lesport en general).
VISCA EL LLEIDA!
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos