Jump to content


Photo
- - - - -

Tàrrega- Fraga


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 cantera

cantera

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 240 posts
  • 0 topics

Posted 02 August 2007 - 12:27 PM

algú sap kuan van kdar? i kin jugador a destacar? és un partit kel volia anar a veure i al final no vai poder.

#2 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 02 August 2007 - 12:45 PM

1-0 i partit suspes al minut 72 hem sembla per apagada de la llum. Gol de Marc Carballo

#3 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,142 posts
  • 0 topics

Posted 02 August 2007 - 03:21 PM

hola companys com soci i seguidor del tarrega alhora estic ilusionant i desecpcionat.
ilusionant per la temporada que començara amb joves amb molt futur i bons fichajes bon partit de ahir del tarrega sobretot a la primera part.

de el partit de ahir destacaria amb jugador com lateral julio esta prova,oliveres del tarrega b interior i ruben delanter center amb gran velocitat i molta enpenta del tarrega b tambe.

decepecionat perque dons una sola cosa una ciutat de tarrega de mes de 15.000 habitans. no pot ser que falli la iluminacio nova fragant de mes 180.000 euros del ayuntament de tarrega. el primer partit que inaguren dons marcha la llum i el partit h´as te que donar per acabat a falta 18 minuts lamentable.


dons pel tema esportiu sembla que tinta molt be.

#4 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 02 August 2007 - 03:28 PM

decepecionat perque dons una sola cosa una ciutat de tarrega de mes de 15.000 habitans. no pot ser que falli la iluminacio nova fragant de mes 180.000 euros del ayuntament de tarrega. el primer partit que inaguren dons marcha la llum i el partit h´as te que donar per acabat a falta 18 minuts lamentable.


dons pel tema esportiu sembla que tinta molt be.

lo bo de la situacio es el fet que han estat anunciant mes desde Tarrega la nova iluminacio que no pas re de temes esportius. I va el primer dia i se'n va.. xD Diuen que per la tempesta que va caure, pode no es culpa de la ciutat, sino de la companyia electrica.

#5 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,142 posts
  • 0 topics

Posted 02 August 2007 - 03:38 PM

home dons de tarrega si que han fet una gran anuncis dien que han fet una gran iluminaria i va i marcha quan falten 18 minuts.

igual si que es culpa de la empresa electrica que actualment van fatal com barcelona. en temes esportiu que yo sapigua aquest ant estem fent un gran bloc amb bloc de any passat i jugador de tarrega i jugadors com cagigas,siddart, sisco i dida. i jugador del b amb gran talent com ruben delanter center 30 gols any passat, oliveres i dos mes a prova.

#6 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 02 August 2007 - 04:55 PM

home dons de tarrega si que han fet una gran anuncis dien que han fet una gran iluminaria i va i marcha quan falten 18 minuts.

igual si que es culpa de la empresa electrica que actualment van fatal com barcelona. en temes esportiu que yo sapigua aquest ant estem fent un gran bloc amb bloc de any passat i jugador de tarrega i jugadors com cagigas,siddart, sisco i dida. i jugador del b amb gran talent com ruben delanter center 30 gols any passat, oliveres i dos mes a prova.

Mitg Tarrega son exjugadors de la base del Lleida i molts van jugar amb jo, fins i tot Edu March va ser entrenador meu en 2 etapes. Fa gracia. jeje

#7 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,142 posts
  • 0 topics

Posted 02 August 2007 - 05:06 PM

ASI DONS MOLT BE AVEURE SI ELS VAS VEURE UN PARTIT.

COM EL DIMECRES QUE VE CONTRA EL BALAGUER.

JO TROBO QUE ES UN BON EQUIP PER ESTA A LA PART ALTA DE LA LLIGA.

#8 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 209 posts
  • 0 topics

Posted 02 August 2007 - 07:54 PM

El Tárrega no va a subir a 3a division por la senzilla razón que primero no tienen ni un euro, segundo por lo que me han dicho gente de Tárrega mismo solo van 200 personas al campo, y tercera porqué su estructura es muy mala, ya el año pasado un poco mas y se van a Preferente y como continuen por esos derroteros se van este año de cabeza a Preferente....

#9 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,142 posts
  • 0 topics

Posted 02 August 2007 - 08:45 PM

1- estas mal informado de la situacion del tarrega. porque un contracto con una imobiliaria de vilanova geltru patrocinara el tarrega esta temporada eso quiere decir una buena catidad de dinero.

2- joan capdevila este año ha canviado de equipo entoces con el conctrato que firmo con el tarrega el villareal tendra que pagar el tarrega.
la cantidad esta confirmada 120.000( 20 miliones de antiguas pessetas).

3- organitzacion deportiva esta muy bien te lo digo yo desde que esta esta directiva las cosas van mucho mejor.

antes fichavamos gente de cornella, terrassa, barcelona, valencia estos jugadores no rendian nada.

en cambio con gente de alacarras, mollerrussa, tarrega, lleida, balaguer lo dan todo por que sera i cobran la mitat menos.

tenemos una de las mejores defensas de primera catalana, el problema era la confiança el primer año este año vamos aver que tal.

3- la gente te doy la razon pero actualmente esto pasa en todos los sitios poco publico, pero 200 no van 400 gente te lo digo que voy al campo cada partido con carnet de soci de primera.

el problema es la confiança esta junta confia en el equipo porque es muy bueno el equipo. te doy mi aliniacion.


SANTI

PACHECO FRANCES MAYORAL DIDAC


MARC CARBALLO CAGIGAS PADRONES


PIJUAN CASTELLANA O RUBEN SIDDART O ROBERT.

#10 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 209 posts
  • 0 topics

Posted 02 August 2007 - 08:53 PM

Alli en la plaza del Carmen de Tárrega donde tengo unas amiguitas muy bien informadas precisamente no me dicen eso mas bien al contrario que si salvasteis el culo el año pasado fue de milagro porque os ibais a Preferente de cabeza y no lo digo yo nene, lo dicen ellas que son de Tárrega del casco antiguo nene, al ladito de la plaza del Carmen cerca de la carretera de Lleida y mejor que ellas no lo sabrás ni tu eso ya te lo digo yo y no me lo discutas de acuerdo? 8)
Bajar no vais a bajar, pero subir tampoco, no teneis estructura seria el año pasado me dijeron que todo eran sueños y se convirtieron luego en pesadillas.
Aqui el unico que esta mal informado eres tu de acuerdo? 8)

#11 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 03 August 2007 - 12:08 PM

Alli en la plaza del Carmen de Tárrega donde tengo unas amiguitas muy bien informadas precisamente no me dicen eso mas bien al contrario que si salvasteis el culo el año pasado fue de milagro porque os ibais a Preferente de cabeza y no lo digo yo nene, lo dicen ellas que son de Tárrega del casco antiguo nene, al ladito de la plaza del Carmen cerca de la carretera de Lleida y mejor que ellas no lo sabrás ni tu eso ya te lo digo yo y no me lo discutas de acuerdo? 8)
Bajar no vais a bajar, pero subir tampoco, no teneis estructura seria el año pasado me dijeron que todo eran sueños y se convirtieron luego en pesadillas.
Aqui el unico que esta mal informado eres tu de acuerdo? 8)

Me recorda tant.. pero tant tant tant... a un tal LleidaOk...
Jo tinc rao, amb mi no discuteixis, lo que dic jo va a misa, jo conec tothom i totes les meves fonts d'informacio son les millors que es poden tindre! I PUNTO!!!

#12 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,142 posts
  • 0 topics

Posted 03 August 2007 - 01:55 PM

TU LAS UNICAS AMIGAS QUE TIENES SON LAS DE A CARRETERA DE AGRAMUNT LAS COCODRILAS!!!!!!. E LLEIDAOK.

asi que doble personalidad, per tu faras inutil que mai dones la cara de amargat que estas i sol.

si tantes amigues que tens de tarrega que segur que no as anat mai
per cert si tant ets de tarrega on el pati? i ateneu perque atrape primer un mentire que un coix.

perque a mi en coneix tothom a tarrega, pel futbol i per la feina.

perque el tarrega estava molt malament any si pero ens hem surtit i anem a moltes ganes. anims de fer una gran temporada gracies els diners que cobrarem del villareal 120.000 euros el tarrega te un equip molt competitiu per lluitar per les poscions de dalt.

aveure si el teu cornella amb un presupost desorbitari per ser primera catalana se anira regional preferent. perque a mi no en convenç.

DIGALI AIXO EL TEU AMIC MORCILLA QUE SEGUR DONE MAL DE AYUDES.

AIXO SI LA LLUM FA FIGA A CORNELLA TAMBE.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users