Soy betulian
Started By
betulians
, Jul 22 2007 05:54 PM
90 replies to this topic
Posted 06 August 2007 - 07:02 PM
[/quote] Jo crec que no, el futbol no seria res sense els "ultres", "hooligans" "tifosi" o com collons li vulguis dir, perque molt em sembla, que els padrins no animaran gaire l'ambient, i oi que quan vas a un estadi t'agrada que hagi ambient, que es canti, que hi hagi color?
[/quote]
ami també magrada aixo de l'ambien i k cantin i k portin banderes, pero kasi sempre es pasen de llestos i tiren bengales al camp, o paper askeros, i aixo ya no m'agrada..... es a dir k els seus cants, no es keden solamen en kants i banderes, sino en jaleos i guarrades
[/quote]
ami també magrada aixo de l'ambien i k cantin i k portin banderes, pero kasi sempre es pasen de llestos i tiren bengales al camp, o paper askeros, i aixo ya no m'agrada..... es a dir k els seus cants, no es keden solamen en kants i banderes, sino en jaleos i guarrades
Posted 06 August 2007 - 07:23 PM
[quote name='samilof'][/quote] Jo crec que no, el futbol no seria res sense els "ultres", "hooligans" "tifosi" o com collons li vulguis dir, perque molt em sembla, que els padrins no animaran gaire l'ambient, i oi que quan vas a un estadi t'agrada que hagi ambient, que es canti, que hi hagi color?
[/quote]
ami també magrada aixo de l'ambien i <font color=red>que</font> cantin i <font color=red>que</font> portin banderes, pero kasi sempre es pasen de llestos i tiren bengales al camp, o paper askeros, i aixo ya no m'agrada..... es a dir <font color=red>que</font> els seus cants, no es keden solamen en kants i banderes, sino en jaleos i guarrades[/quote]
paper asqueros? joder, de paso diguem que la gent no tiri les pipes al terra, o que ens llimpiem les sabates abans d'entrar al camp... mare de deu!
Les bengales i el fum haurien de estar permesos, si s'usen be, son la polla.
[/quote]
ami també magrada aixo de l'ambien i <font color=red>que</font> cantin i <font color=red>que</font> portin banderes, pero kasi sempre es pasen de llestos i tiren bengales al camp, o paper askeros, i aixo ya no m'agrada..... es a dir <font color=red>que</font> els seus cants, no es keden solamen en kants i banderes, sino en jaleos i guarrades[/quote]
paper asqueros? joder, de paso diguem que la gent no tiri les pipes al terra, o que ens llimpiem les sabates abans d'entrar al camp... mare de deu!
Les bengales i el fum haurien de estar permesos, si s'usen be, son la polla.
Posted 06 August 2007 - 09:31 PM
Lo dels papers no fa mal a ningu i quede be.
Posted 06 August 2007 - 11:41 PM
Mare meva aquest post no se com pot anar d'aquesta manera deixeu estar els betulians i tota aquesta cosa i els piques no s'ha d'anar d'aquest pal.
Posted 07 August 2007 - 10:39 AM
Ilergetes no ens denominem mai "Ultras".
Posted 07 August 2007 - 06:37 PM
Este post ya lleba 5 páginas la mayoria de ellas descualificaciones, total para que una persona nos invite a entrar en su foro,Flipo! 8O
Posted 07 August 2007 - 11:17 PM
Cree ambient aquet post.
Posted 07 August 2007 - 11:19 PM
sense aixo el foro seria molt soso....jejeje
Posted 07 August 2007 - 11:47 PM
Butilian ja no dius res :lol: :lol:
Posted 08 August 2007 - 03:59 PM
moderadors del foro, tanqueu aquest post que fot mania!!!!!
Posted 08 August 2007 - 04:01 PM
Tanco el post.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users