Jump to content


Photo
- - - - -

noticia cagigas i isma


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 killu

killu

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 posts
  • 0 topics

Posted 02 July 2007 - 11:25 PM

Tinc amistat especial amb isma i cagigas, per tant ho savia de primera mà. De fet vaig escriure el missatge mitja hora despres de la presentacio de cagigas.

#2 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,142 posts
  • 0 topics

Posted 03 July 2007 - 09:19 AM

a molt be que destacaries del fichaje del tarrega.
com persona i com jugador. no le vist mai jugar soc un soci del tarrega
m agradaria digesis les seves virtuts.

#3 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 03 July 2007 - 01:15 PM

Tinc amistat especial amb isma i cagigas, per tant ho savia de primera mà. De fet vaig escriure el missatge mitja hora despres de la presentacio de cagigas.

OHH.. ets Deu nostre senyor! Gracies per complaurens amb la vostra sabiduria!

#4 killu

killu

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 posts
  • 0 topics

Posted 03 July 2007 - 03:28 PM

perdona Ilerlleida, no tornare a donarvos cap noticia pq iwal us molesta q altres se n'enterin abans. Jo us ho he dit de bon rotllo, no calen gracietes.

Tevenet, Cagigas és molt bo, jugar al mig del camp, acostuma a jugar d'interior esquerra o extrem. Per una altra banda, el tarrega tambe provara a la pretemporada Carlos Gomez, central de l'alcarras que ha pujat a preferent, molt molt bon jugador, espero q el fitxeu.

#5 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,142 posts
  • 0 topics

Posted 03 July 2007 - 04:02 PM

a molt be gracies per la informacio.com seguidor del tarrega te estic molt agrait per la informacio que dones. aveure que tal el central saps si es molt alt. perque la temporada passada ens faltaven centrals alts.

#6 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 03 July 2007 - 05:49 PM

perdona Ilerlleida, no tornare a donarvos cap noticia <font color=red>perque</font> iwal us molesta q altres se n'enterin abans. Jo us ho he dit de bon rotllo, no calen gracietes.

Tevenet, Cagigas és molt bo, jugar al mig del camp, acostuma a jugar d'interior esquerra o extrem. Per una altra banda, el tarrega tambe provara a la pretemporada Carlos Gomez, central de l'alcarras que ha pujat a preferent, molt molt bon jugador, espero q el fitxeu.

Mes que re perque has obert un post per "fardar?" d'una noticia que ja se sabia.. I creume, d'aquests en aquest foro ja ne'm tingut uns quants...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users