Jump to content


Photo
- - - - -

Golejada en l'adeu de capdevila


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,500 posts
  • 0 topics

Posted 11 June 2007 - 09:24 PM

Capdevila ahir es va despedir de l'aficio gallega en jugar el seu ultim partit com a jugador del depor al minut 80 va ser substituit en el equip que ha jugat les ultimes temporades

Capdevila va debutar amb lespanyol a primera divisio, on va anar poc despres a atmadrid on laficio el va considerar un pesetero i un traidor

Capdevila va comensar al depor amb irureta crec que va ser al 2000 en el descens de latmadrid, cada any jugava mes pero li tocava alternar en les rotacions dirureta amb romero que en principi jugava una mica mes que el lleidatà. Llavors li va arribr una bona ratxa de partits que el va fer ser convocat a la seleccio espanyola sino mequivoco saez li va donar la primera oportunitat, on va anar dultima hora a la eurocopa que finalment no va jugar ni un minut

Desde larribada de caparros capdevila a set lunic indiscutible del depor on lany passat va jugar 36 partits sen va perdre els altres 2 per sancio i la seva explocio va provocar la marxa de romero al betis i ell va estar a punt d'anar al mundial, on molts consideren que no hi va anar injustament. Aragones sen va donar compte del seu error i des daleshores es titular indiscutible al lateral esquerre de la seleccio en detriment de antonio lopez i d'un pernia que nomes va nacionalitzarse espanyol per jugar un mundial, no per res mes.

Enguany a jugat 34 partits sa perdut els 3 partits per sancio i nomes a set substituit 2 cops, i una air amb la merescuda despedida de riazor

El seu desti sa dit que serà el vilareal. No se si es cert, pero aixo si li desitjo molta sort, encara te molts anys de futbol, enguany farà 29 anys

Mal dia per dir adeu Depor 2 Recre 5

#2 Louis

Louis

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 posts
  • 0 topics

Posted 11 June 2007 - 10:17 PM

kin depor el del, donato, mauro silva, fran, molina, capdevila, djhalminha, am la marxa de capdevila es perd un dels jugadors k van arribar ala glòria amb el 'súperdepor'

#3 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,438 posts
  • 2 topics

Posted 12 June 2007 - 06:59 AM

Ke li vagi molt i molt be alla on vagi.

#4 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 12 June 2007 - 09:58 AM

kin depor el del, donato, mauro silva, fran, molina, capdevila, djhalminha, am la marxa de capdevila es perd un dels jugadors k van arribar ala glòria amb el 'súperdepor'

Diria que Capdevila va arribar despres del anomenat "superdepor"..

#5 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,500 posts
  • 0 topics

Posted 12 June 2007 - 10:42 AM

kin depor el del, donato, mauro silva, fran, molina, capdevila, djhalminha, am la marxa de capdevila es perd un dels jugadors k van arribar ala glòria amb el 'súperdepor'

Diria que Capdevila va arribar despres del anomenat "superdepor"..


Capdevila i molina van venir despres de guanyar la lliga, "nomes" van guanyar la copa del centenariazo i 2 supercopes despanya

#6 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 12 June 2007 - 01:44 PM

Es segurrisim que s' anirà al Villareal porta meses amb el contracte signat. Això si no se si eren 2 o 3 anys. (apostaria més per 3 anys de contracte).

#7 Junge

Junge

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 93 posts
  • 0 topics

Posted 12 June 2007 - 03:16 PM

kin depor el del, donato, mauro silva, fran, molina, capdevila, djhalminha, am la marxa de capdevila es perd un dels jugadors k van arribar ala glòria amb el 'súperdepor'

Diria que Capdevila va arribar despres del anomenat "superdepor"..



Es veritat, jo em pensava q el "superdepor" ere el de Bebeto, Fran i companyia, xo vaja...

#8 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 posts
  • 0 topics

Posted 12 June 2007 - 03:48 PM

Gran jugador que es deixa escapar el Depor i gran fitxatxe per part del Vil.lareal. A la llarga acabara al Lleida!

#9 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 13 June 2007 - 07:19 PM

Va signar per el vilareal!

#10 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 13 June 2007 - 07:19 PM

Va signar per el vilareal!

#11 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 posts
  • 0 topics

Posted 13 June 2007 - 07:37 PM

Gran vilareal!! Esta fent un equipas per l'any que amb capdevila i ayala... apart estan mirant d'incorporar a Makelele i que torni Riquelme

#12 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 14 June 2007 - 08:22 PM

avere que fara aquet any el vilareal te molt bon equip!
Comensan per Forlan

#13 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,500 posts
  • 0 topics

Posted 14 June 2007 - 08:52 PM

Cada any el vilareal fitxa figures al seu moment van venir jugadors mediatics en aquell moment com cagna arruabarrena riquelme reina forlan craioveanu victor ...... i UNAI xd

#14 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,142 posts
  • 0 topics

Posted 26 June 2007 - 07:47 PM

GRAN CAPDEVILA. anims el diumenge vaig parla mab ell esta molt ilusionat amb el projecte del villareal. fitxe per tres temporades.

sort joan i molta sort.

no crec que jugui mai al lleida.

#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 26 June 2007 - 07:52 PM

GRAN CAPDEVILA. anims el diumenge vaig parla mab ell esta molt ilusionat amb el projecte del villareal. fitxe per tres temporades.

sort joan i molta sort.

no crec que jugui mai al lleida.



Jo vaig sentir que volia retirarse al Lleida o al Tarrega.

#16 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,142 posts
  • 0 topics

Posted 26 June 2007 - 08:00 PM

JO VAIG PARLA AMB ELL NO DESCARTE LA RETIRADA AL MATEIX VILLAREAL. PERO EN VA DIR LA UE TARREGA ALGUN DIA HI TORNARIA.

amb el lleida amb principi no jugara si no esque sigui 2a. amb potencial bo.

#17 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 26 June 2007 - 09:34 PM

sort per capdevila

#18 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7,794 posts
  • 0 topics

Posted 27 June 2007 - 03:13 PM

GRAN CAPDEVILA. anims el diumenge vaig parla mab ell esta molt ilusionat amb el projecte del villareal. fitxe per tres temporades.

sort joan i molta sort.

no crec que jugui mai al lleida.



Jo vaig sentir que volia retirarse al Lleida o al Tarrega.


En una entrevista que li va fer Segre o va comentar.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users