Ir al contenido


Foto
- - - - -

suport


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
20 respuestas en este tema

#1 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 10:20

be, des d'aqui m'agradaria donar suport a un forero que avui ha tingut una mala experiencia en un camp de futbol. nomes dir-li que aixo ha set una falta d'experiencia, que ha d'aprendre a controlar aquestes situacio i que molta sort a partir d'ara!

#2 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2007 - 10:29

be, des d'aqui m'agradaria donar suport a un forero que avui ha tingut una mala experiencia en un camp de futbol. nomes dir-li que aixo ha set una falta d'experiencia, que ha d'aprendre a controlar aquestes situacio i que molta sort a partir d'ara!


Ha succeït alguna cosa?

#3 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2007 - 09:42

Obres el post i no dius que ha passat? no sé, no és que sigui curiós, però per no dir res més, no cal que l'obris, no? :roll:

#4 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2007 - 12:48

contans el que a passat sino es absur obri el post!

#5 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2007 - 04:38

crec k hauries d'esplikar-ho..Pk no fos una cosa que en pugues passar am algu de natres

#6 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2007 - 06:01

Vinga Pixtic, que ens has deixat amb el dubte... :)

#7 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 12 febrero 2007 - 11:31

suposo que el lector al qui anava dirigit el post ja ho ha captat, aixi que no hi ha res mes a dir...

PD: no s'ha mort ni res eh!

#8 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2007 - 11:37

Osti crack ni l' havia vist el post encara, gracies pel teu suport, el tindre en compte! El veritable desastre ja el va veure l'ilerlleida fa 3 diumenges....en fi, que gràcies mestre!

#9 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2007 - 11:40

Osti crack ni l' havia vist el post encara, gracies pel teu suport, el tindre en compte! El veritable desastre ja el va veure l'ilerlleida fa 3 diumenges....en fi, que gràcies mestre!

aviam, on i quan l'has liat ara?? jejeje jo ja te dic, aixo de ser arbit.. lo que et falta una mica mes de decisio tio, si veuen que no les tens totes se't menjaran, mai tens que fer cara de por, sempre tens que estar segur del que pites i el que veus i creus, va a misa. aixo si, pita les plantxes cabro!! xD Enserio, no tingues por perque llavors es quan se¡t menjen. Hi ha gent molt cabrona en aquest mundillo, i creume quan dic que el futbol base esta pudrit per culpa de 4 pares que es penses que ho saben tot i que a casa tenen al Ronaldinho.

#10 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2007 - 11:43

suposo que el lector al qui anava dirigit el post ja ho ha captat, aixi que no hi ha res mes a dir...

PD: no s'ha mort ni res eh!



Pues llavors ennviali un privat, no fiquis post al foro que no hi pinten res.

#11 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2007 - 01:14

Anims Numan :wink:

#12 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 13 febrero 2007 - 01:19

M'imagino el que li ha passat pero espero que no hagi set res greu 8O

Anim Numantino!

#13 anscari_lleida

anscari_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 435 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2007 - 01:39

doncs això, malauradament, és el pa de cada dia a molts camps de futbol base. :?

#14 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 febrero 2007 - 04:26

Osti crack ni l' havia vist el post encara, gracies pel teu suport, el tindre en compte! El veritable desastre ja el va veure l'ilerlleida fa 3 diumenges....en fi, que gràcies mestre!

aviam, on i quan l'has liat ara?? jejeje jo ja te dic, aixo de ser arbit.. lo que et falta una mica mes de decisio tio, si veuen que no les tens totes se't menjaran, mai tens que fer cara de por, sempre tens que estar segur del que pites i el que veus i creus, va a misa. aixo si, pita les plantxes cabro!! xD Enserio, no tingues por perque llavors es quan se¡t menjen. Hi ha gent molt cabrona en aquest mundillo, i creume quan dic que el futbol base esta pudrit per culpa de 4 pares que es penses que ho saben tot i que a casa tenen al Ronaldinho.


ja veus, son una panda de moniatos, un any tb vaig fer d'arbitre i mes d'un cop em vaig encarar amb els pares al acabar els partits, kina rabia que fan, sentiria vergonya per un pare aixi, espero que si algun dia tinc un fill i aquest juga a futbol... no ser tan energumen com certs individus..

#15 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2007 - 04:54

xinxi no et fasis ilusions, que el teu fill sera mes drogata que tu xDDD

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 febrero 2007 - 05:53

el teu sortira mes bujarra i moniato ke tu cabron xDDDDD


PD: xq tinc akesta fama :'( si només me fai un petardo els divendres :'(

#17 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2007 - 07:46

Osti crack ni l' havia vist el post encara, gracies pel teu suport, el tindre en compte! El veritable desastre ja el va veure l'ilerlleida fa 3 diumenges....en fi, que gràcies mestre!

aviam, on i quan l'has liat ara?? jejeje jo ja te dic, aixo de ser arbit.. lo que et falta una mica mes de decisio tio, si veuen que no les tens totes se't menjaran, mai tens que fer cara de por, sempre tens que estar segur del que pites i el que veus i creus, va a misa. aixo si, pita les plantxes cabro!! xD Enserio, no tingues por perque llavors es quan se¡t menjen. Hi ha gent molt cabrona en aquest mundillo, i creume quan dic que el futbol base esta pudrit per culpa de 4 pares que es penses que ho saben tot i que a casa tenen al Ronaldinho.


ja veus, son una panda de moniatos, un any <font color=red>tambe</font> vaig fer d'arbitre i mes d'un cop em vaig encarar amb els pares al acabar els partits, kina rabia que fan, sentiria vergonya per un pare aixi, espero que si algun dia tinc un fill i aquest juga a futbol... no ser tan energumen com certs individus..


Xinxi, no vull desilusionarte, pero ja sas de que els nadons no els porten les cigonyes?? els tens que ·crear" i, ja seras prou home?? :lol: o millor dit.... aconseguiras la mare?

#18 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 febrero 2007 - 12:01

Anims Edu i molta sort en la teva tasca.

fes cas al Ilerlleida ke d'experiencia en el futbol en te moltissima.

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 febrero 2007 - 12:11

Osti crack ni l' havia vist el post encara, gracies pel teu suport, el tindre en compte! El veritable desastre ja el va veure l'ilerlleida fa 3 diumenges....en fi, que gràcies mestre!

aviam, on i quan l'has liat ara?? jejeje jo ja te dic, aixo de ser arbit.. lo que et falta una mica mes de decisio tio, si veuen que no les tens totes se't menjaran, mai tens que fer cara de por, sempre tens que estar segur del que pites i el que veus i creus, va a misa. aixo si, pita les plantxes cabro!! xD Enserio, no tingues por perque llavors es quan se¡t menjen. Hi ha gent molt cabrona en aquest mundillo, i creume quan dic que el futbol base esta pudrit per culpa de 4 pares que es penses que ho saben tot i que a casa tenen al Ronaldinho.


ja veus, son una panda de moniatos, un any <font color=red>tambe</font> vaig fer d'arbitre i mes d'un cop em vaig encarar amb els pares al acabar els partits, kina rabia que fan, sentiria vergonya per un pare aixi, espero que si algun dia tinc un fill i aquest juga a futbol... no ser tan energumen com certs individus..


Xinxi, no vull desilusionarte, pero ja sas de que els nadons no els porten les cigonyes?? els tens que ·crear" i, ja seras prou home?? :lol: o millor dit.... aconseguiras la mare?



;) tranquil, que la mare si les coses van be durant uns anys ja la tinc jajaj :P es mes, li posare de nom Xinxi Ilerlleida en honor teu xDDDD

#20 sukik

sukik

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 febrero 2007 - 04:44

Ostia Numan !!!

Fuimos juntos y no me contaste ná ??? Tu fijate en mi,y llegarás lejos,ya te lo dije....

:lol: :lol: :lol:

Y no te preocupes hombre... Todos pasamos por eso de ser nuevo... El tiempo y la experiencia te hará ser valiente,fuerte,perder el miedo en algunas ocasiones... Y sobretodo,te forma como persona este mundillo. Cuanto mas tiempo pasa,mas disfrutas de esto

:wink:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos