PENYA DEL LLEIDA A BARCELONA
Started By
candemor
, jul 31 2004 05:57
11 respuestas en este tema
Escrito 31 julio 2004 - 05:57
SI d veritat es fa una penya del lleida a barcelona ( comarques) seria una idea genial, suposo que us haurieu de ficar en contacte amb el club a veure si us ajuda,no? he vist a un tal novaes i aun noi del hospitalet,q aquests es mereixen un monument al camp d´esports i no com aquests ciutadantes de lleida q passen del lleida ,del equip de la teva ciutat al cap i a la fi
Per cert, el tem de socis soc molt pesimista, he llegit que el terrassa vol arribar a 4500 i ara ja porta 2400, nosaltres volem 5000 i portem 1200, quin ridicul, això si,la merda del bàsquet ja son 2000, sou una colla de traidors ,fora merdetes lleidatans!!!!!
Per cert, el tem de socis soc molt pesimista, he llegit que el terrassa vol arribar a 4500 i ara ja porta 2400, nosaltres volem 5000 i portem 1200, quin ridicul, això si,la merda del bàsquet ja son 2000, sou una colla de traidors ,fora merdetes lleidatans!!!!!
Escrito 31 julio 2004 - 06:59
nosaltres acabem de pujar, i ells tenen el projecte mig consolidat, es normal ke tinguin mes socis, nosaltres hem de compteri am el basket, ke ens pren socis, pero bueno, jo am 3500 o 4000 em conformaria.
Salut i Força Lleida!!!!!
Salut i Força Lleida!!!!!
Escrito 31 julio 2004 - 08:56
Qui vol crear la penya del Lleida a Barcelona? M'interessa.
Escrito 31 julio 2004 - 09:00
yo estarie d'acord en ferla!!pero l'unic..que es necesite gent per fundarla a barna ciutat!!i tot..!!!pero que sapigueu que conteu amb mi
Escrito 01 agosto 2004 - 11:06
Jo porto temps parlant amb un d'ilergetes de Lleida per una possible secció a Barna..però es veu q les coses s'han complicat, així q s'hauria de fer pel nostre compte, ja us puc dir q no tinc ni idea ni experiència del q hem de fer ni com portar-la.. :? però ganes no hi falten
Visca el Lleida!
Visca el Lleida!
Escrito 01 agosto 2004 - 09:29
aixo dels socis jo crec k si faran mes a part de la segona kinzena dagost i els dies previs al partit contra el racing de ferrol, pensa k aki lleida totom fot el camp a la paltja a lestiu, jo porto desde k tin 12anys sen soci i aket enkara no me ne fet, tik esperan k tiguem tots els amics a lleida per nari tots junts, aixi k no ens fikem nerviosos k als 4000 arrivem fijo i jo dirie k mes de 5000.
Escrito 01 agosto 2004 - 10:12
A quina part de Barcelona es farà la penya del Lleida??? A mi m'interesa saber-ho perque sóc de Barcelona. Ahh quan fiquin a la venta la samarreta d'aquest any ja o direu que tinc que anar a comprarme-la. Salutacions a tots desde Barcelona, ah, gran concert el de Opció K-95 i Pilseners per celebrar l'ascens, qui portarem l'any que b per celebrar l'ascens a primera? :roll:
Escrito 01 agosto 2004 - 11:11
Clar que si!! jo soc de Lleida i no tinc res a veure amb Barcelona però crec que és una gran idea perquè a Barcelona també hi ha gent del Lleida i d'alguna manera ho han de demostrar. Anims amb el projecte i VISCA EL LLEIDA!!!!!
Escrito 02 agosto 2004 - 10:33
mmmm interesante una peña del Lleida en Barcelona o cercania, la cuestion es ke por mi parte nose ke podria hacer pero apoyaria en lo ke fuese(aunke en lo economico, stoy muy pero k muy mal, pero ya se vera). Tambien keria dar las gracias a CANDEMOR, por decir k NOVAES y un titular no merecemos un monumento en l'estadi, pero creo ke nos lo merecemos todos los aficionados,socios y simpatizantes del Lleida (a ver si la directiva lo piensa un pokillo y hace una, jejeje!!!) Tambien stoy viendo por ste foro k hay bastante peña del Lleida k es de Barcelona y alrededores, eso es bueno saberlo. Lo del tema de la peña iremos hablandolo y k no se kede en el olvido, ok?
VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!
VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!
#10 Guest_Terrassenc_*
Escrito 19 diciembre 2004 - 08:18
ei ola lleida em podriau dir cm es diu aquella penya radical del Lleida?
m'enrecordu qu ens van na a vicita a Terrassa i sn cullunuts!!! :wink:
asi per als interesats al Terrassa l'any q b el presi del Terrassa Guillermo Cabello un super faxa fotra el camp pq la aficio no respon al estadi i cm diu un de vosaltres no arrivem als 2.300
visca el terrassa i visca terra lliure tL*L!
m'enrecordu qu ens van na a vicita a Terrassa i sn cullunuts!!! :wink:
asi per als interesats al Terrassa l'any q b el presi del Terrassa Guillermo Cabello un super faxa fotra el camp pq la aficio no respon al estadi i cm diu un de vosaltres no arrivem als 2.300
visca el terrassa i visca terra lliure tL*L!
Escrito 19 diciembre 2004 - 10:06
Estaria molt bE! Ja portariem 3 penyes fora de Lleida no? ( COMARCA) : BArna, Sevilla i Londres?
Escrito 20 diciembre 2004 - 12:53
eiii merci candemor per dir aixo, k raro k no vai vere abans aket post :S
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos