Ir al contenido


Foto
- - - - -

Jacobo Ynclan


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
17 respuestas en este tema

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 enero 2007 - 01:20

Dades tretes de don balon curiosament surt una foto sevaamb una samarreta blava (suposo que la del lleida de lany passat perque nomes se li veu una miqueta el coll) i de fons surt el camp d'esports, una foto "recent" vaja jeje

Estadistiques d'aquesta temporada, pel que e sentit els primers 2 mesos va estar parat per culpa d'una lesio

Aquest mes de desembre 4 gols en 3 partits, segon maxim golejador del desembre en tota la segona b, i un total de 5 gols en 6 partits aquesta temporada

En canvi nosaltres em marcat aquest mes 1 gol al sant andreu i de penal

A pesar de tot aixo el filial de l'atletic de madrid va tercer per la cua amb 16 punts, curiosament amb 21 gols un mes que nosaltres

#2 Valfer

Valfer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 300 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 enero 2007 - 01:41

Jacobo està aportant un gran rendiment. Per cert, em va semblar veure'l en el partit amistòs que es va fer aquest Nadal entre el Real Madrid i el Atlético de Madrid.

#3 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 enero 2007 - 02:04

Jacobo està aportant un gran rendiment. Per cert, em va semblar veure'l en el partit amistòs que es va fer aquest Nadal entre el Real Madrid i el Atlético de Madrid.

tens rao, per aqui ja es va comentar. fins i tot va marcar el primer penal de l'atletic.

#4 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 13 enero 2007 - 11:46

jacobo es mereix mes

#5 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 12:28

aquet jugador era molt bo !
personalment m'agradava molt

#6 Louis

Louis

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 01:02

Jacobo a estat convocat per Aguirre aquest cap de setmana.

#7 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 02:24

avere si te alguns minuts

#8 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 04:23

esperem que tingo minuts!

#9 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 08:52

ara mateix acabar de salta al camp el patito ynclan

#10 NuRiEta

NuRiEta

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 10:54

Esqqqq el Jacobooo es el miilloR, com s Trobaa a fALTaaaaa...
*jacobo fans* xd

#11 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 14 enero 2007 - 11:28

JO m'he posat d epeu quan Jacobo ha entrat a Balaídos... i el locutar ha recordat que va estar al Lleida l'any passat.

#12 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 10:53

JO m'he posat d epeu quan Jacobo ha entrat a Balaídos... i el locutar ha recordat que va estar al Lleida l'any passat.


Acabo d'entrar a la lfp.es i no i consta que jacobo hagi jugat.... algu me pot confirmar que si va jugar i que es un error de la pagina de la web del futbol professional?

#13 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 16 enero 2007 - 11:56

JO m'he posat d epeu quan Jacobo ha entrat a Balaídos... i el locutar ha recordat que va estar al Lleida l'any passat.


Acabo d'entrar a la lfp.es i no i consta que jacobo hagi jugat.... algu me pot confirmar que si va jugar i que es un error de la pagina de la web del futbol professional?


Doncs jo estava escoltant carrusel deportivo de la Cadena SER i vaig entendre que va sortir al camp gairebé al final del partit. Cap al minut 89 més o menys.

#14 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 enero 2007 - 06:59

No entenc perque ens en vam desfer, va ser del milloret que vam poder veure la temporada passada al camp d'esports

#15 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 07:02

JO m'he posat d epeu quan Jacobo ha entrat a Balaídos... i el locutar ha recordat que va estar al Lleida l'any passat.


Acabo d'entrar a la lfp.es i no i consta que jacobo hagi jugat.... algu me pot confirmar que si va jugar i que es un error de la pagina de la web del futbol professional?


Doncs jo estava escoltant carrusel deportivo de la Cadena SER i vaig entendre que va sortir al camp gairebé al final del partit. Cap al minut 89 més o menys.


jo també ho vaig sentir al carrusel i va dir que havia jugat al Lleida. Ho va dir aquell que es diu Antonio no se que, aquell que sortia a Maracana i feia l'ullet. Fins i tot va fer una falta el patito

#16 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 07:04

No entenc perque ens en vam desfer, va ser del milloret que vam poder veure la temporada passada al camp d'esports


Perque el jugador no era nostre, el teniem cedit per part de l'Atlètic de Madrid, que es qui te els drets del jugador.

#17 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 07:42

No entenc perque ens en vam desfer, va ser del milloret que vam poder veure la temporada passada al camp d'esports


Tens tota la raó Espontani, la veritat es que jo tampoc ho vaig entendre, val que estava cedit però sabía que aqui tindria minuts a dojo.
A mi també em va agradar força el Jacobo, almenys hi ficava una mica més d'interès i ganes que la resta dels seus companys començant per Nakór, Juanlu, Rangel, Dorado,Unai i d'altres que per mi van ser, junt amb aquests que acabo d'anomenar els grandissims culpables de que avui en dia estiguem a l'infern de 2aB.
Així de clar i català :roll:

#18 NuRiEta

NuRiEta

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 07:55

ii ere el mes monooo :(




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos