Ir al contenido


Foto
- - - - -

Els 4 exporters de l'any passat


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
14 respuestas en este tema

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2007 - 12:20

Miguel Saragossa 1a divisio segon porter de moment no ha jugat en lliga
Rangel Hercules 2a divisio tercer porter no a jugat en lliga nomes va convocat quan es baixa un dels dos porters
Edu barbastro 2 divisio btitular a salvat molts punts a l'equip de Osca entre ells va fotre una parada impressionan davant el lleida, ni idea si ha jugat tots els partits o no
Chiné binefar 3a divisio segons les meves fonts es titular en l'equip aragonès

Tenim un exporter a les 4 categories mes grans del futbol espanyol tot i que a les 2 primeres no juga cap dels dos

Curiosament 3 d'ells actualment estan al futbol aragonès

#2 bruno_saltor_viscal

bruno_saltor_viscal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 396 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2007 - 01:36

Conclusio: EREN UNS PAQUETS

#3 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2007 - 03:14

Conclusio: EREN UNS PAQUETS


Bona conclusió!

#4 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2007 - 10:58

ajaja teniu rao eren lo que no i abia deunido quins porters que teniam!

#5 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2007 - 01:23

per mi sol sen salva edu encara que l'any passat no fes el seu millor paper ens va ajudar a pujar a 2a am les seves parades...

#6 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2007 - 01:25

per mi sol sen salva edu encara que l'any passat no fes el seu millor paper ens va ajudar a pujar a 2a am les seves parades...


Correcte
Per mi edu a segona b va fer millors actuacions que castilla i gonzalo al menys de moment

#7 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2007 - 01:39

Edu se podria salvar.

#8 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2007 - 07:34

No sé perquè se'n va anar Eduardo. A mi m'agrada molt aquest porter. Pero tot i això no tinc cap queixa dels porters que tenim ara.

#9 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2007 - 07:49

No sé perquè se'n va anar Eduardo. A mi m'agrada molt aquest porter. Pero tot i això no tinc cap queixa dels porters que tenim ara.


Era un extraordinari porter a mi m'agradava molt i al Barbastro com bé diu Tucho li ha salvat un munt de punts, jo tampoc vaig entendre per que va marxar...Bé, si que algo em puc imaginar pero m'estalviaré l'opinió potser en aquest cas :evil:

Rangel??jajajaja :lol: que us vaig dir,us recordeu?? 8) Que era molt i molt dolent, i molt i molt dolent.
No sabeu l'alegría que vaig tenir quan vaig saber que va marxar, la desgràcia va ser no haver fitxat al Miguel abans (no ere mal porter, sinò no estaría suplent de César al Zaragoza penso jo), o millor dit, no deixar a Eduardo de titular indiscutible com hauría d'haver estat sempre.

#10 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2007 - 08:13

Per la vostra informació, l'Edu a jugat com a titular tots els partits de lliga i era i continua essent un porteràs.

#11 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 enero 2007 - 09:18

chine no el conec.

pero de la resta numes se salva el edu, els altres uns paquets.

#12 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2007 - 09:20

Et donc la raó amb Rangel Lleidaok. A mi tampoc m'agradava.

#13 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 enero 2007 - 01:19

En Rangel ens va fer perdre molts punts... a hores d'ara potser estariem parlant de la categoria de plata del futbol o BBVA... en comptes de segona B.

Sempre vaig defensar a l'Edu i desprès de veure el partir del Barbastro encara més.

#14 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 enero 2007 - 01:31

En Rangel ens va fer perdre molts punts... a hores d'ara potser estariem parlant de la categoria de plata del futbol o BBVA... en comptes de segona B.

Sempre vaig defensar a l'Edu i desprès de veure el partir del Barbastro encara més.


la veritat es que t'hi fots a pensar, cada vegada que ens arribaven marcaven, errades de crio, pfff. es molt dificil tornar a 2A i amb quatre tonteries del paquetot del Rangel potser encara hi estaríem. mare de deu!!!! val més no pensar-hi perquè ens fotríem malalts només de veure perquè vam baixar.

#15 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 enero 2007 - 01:41

En Rangel ens va fer perdre molts punts... a hores d'ara potser estariem parlant de la categoria de plata del futbol o BBVA... en comptes de segona B.

Sempre vaig defensar a l'Edu i desprès de veure el partir del Barbastro encara més.


la veritat es que t'hi fots a pensar, cada vegada que ens arribaven marcaven, errades de crio, pfff. es molt dificil tornar a 2A i amb quatre tonteries del paquetot del Rangel potser encara hi estaríem. mare de deu!!!! val més no pensar-hi perquè ens fotríem malalts només de veure perquè vam baixar.


Vet aquí que Mr Rubio el va enviar a la banqueta 2 cops, vet aquí que David Vidal va demanar el fitxatge de Miguel, vet aquí que el Lleida no li va oferir la renovació.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos