Ir al contenido


Foto
- - - - -

gol de tamudo


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 diciembre 2006 - 08:27

be, es per destacar el gran gol del ex-jugador blau. la manera com es desfa del defensa es exquisita i el xut a porteria impresionant, colocant-li al pal del porter. m'agradaria saber que hagues passat si aquet gol l'hagues marcat algun crack mundial... el futbol no nomes son cracks! :evil:

#2 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 diciembre 2006 - 09:51

be, es per destacar el gran gol del ex-jugador blau. la manera com es desfa del defensa es exquisita i el xut a porteria impresionant, colocant-li al pal del porter. m'agradaria saber que hagues passat si aquet gol l'hagues marcat algun crack mundial... el futbol no nomes son cracks! :evil:


Exacte company, lo més curios es que li van fer un reportatge als pares del Tamudo i es veia una habitacio plena de samarretes (Español cuan va jugar les 2 copes del rey i una altra cuan va debutar contra el Hercules). I lo més curios es que tenien penjat una foto que feia uns 1,5m amb la samarreta del Lleida. A part unes altres fotos amb l' Espanyol, Hospitalet... entre altres

#3 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 diciembre 2006 - 09:59

El Tamudo s'ho va currar aqui Lleida!! la punyalada trapera la de l'Espanyol, pero algun dia els hi tornarem quan nosaltres estem a 1A i ells a 2A, els hi tornarem...

#4 RoAdExTrEm_CrAcK

RoAdExTrEm_CrAcK

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 diciembre 2006 - 11:28

El gol del Tamudo es de classe, em va agradar mol kom la ba colocar al pal del porter kuan ell no su esperaba

#5 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 diciembre 2006 - 11:50

TAMUDO, Kameni i Coro són els millors de l'Espanyol, sense aquest trio l'equip ja faria anys que navegaria amb el Tenerife i l' Sporting per segona A :wink: :wink:

#6 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 12:15

TAMUDO, Kameni i Coro són els millors de l'Espanyol, sense aquest trio l'equip ja faria anys que navegaria amb el Tenerife i l' Sporting per segona A :wink: :wink:


Aquests tenen molta qualitat pero per mi el millor es el luis garcia i segon el de la peña

Golas de tamudo tot sa de dir

#7 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 12:49

Aquest gol el marca el Ronaldiño i Mundo Deportivo i Sport, en treuen DVD, i TV·3 tornaria a fer mega-resum dels 52 gols. :twisted:

#8 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 09:02

TAMUDO, Kameni i Coro són els millors de l'Espanyol, sense aquest trio l'equip ja faria anys que navegaria amb el Tenerife i l' Sporting per segona A :wink: :wink:


Kameni es, i amb diferencia, el porter més irregular de la historia del futbol. Alterna parades increíbles amb errors de bulto en el mateix partit i inclús en la mateixa jugada (ex: el gol contra el Barça l'any passat). Ademés, és un chulo, un immadur i un egolatra!!

Mil vegades Gorka Iraizoz com a porter titular de l'espanyol

#9 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 diciembre 2006 - 09:31

Aquest gol el marca el Ronaldiño i Mundo Deportivo i Sport, en treuen DVD, i TV·3 tornaria a fer mega-resum dels 52 gols. :twisted:


Aquesta és la pena de Catalunya... i quants gols ha fet el Tevenet molt millors que els del Ronaldinho?

Quan el Ronaldinho xuta una falta es para el món... i aquí ja estem acostumats a aquests gols... però com CAtalunya acaba a la Panadella segons com...

#10 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 09:46

Quins bons temps!! Aquella davantera Tamudo-Josemi, amb el mític Calderón darrera seu distribuïnt joc. Llàstima que degut a certs factors "aliens" no poguessim culminar aquella temporada que va començar de forma inmillorable, estant a llocs d'ascens a les jornades 7 i 8, després de guanyar al Toledo a casa i empatant al camp de l'Eibar al temps de descompte amb gol d'aquell xicot, Aitor, que mai més s'ha sabut d'ell...
Podriem dir que ha estat el millor equip que hem tingut en els últims 10 anys...

#11 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 10:39

i tant, quin golas

#12 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 11:56

quote="La veu de torres"

Kameni, ademés, és un chulo, un immadur i un egolatra!!

Cada dia estic més al·lucinat.
Sí que ets conegut de Kameni que li otorgués tants adjectius bonics???
Per cert com no sé molt català, ¿que vol dir egolatra?
Pots estar força content que el Cucu et demani un significat que no esta en el seu ventall diccionarial :wink: :wink:

#13 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 01:28

quote="La veu de torres"

Kameni, ademés, és un chulo, un immadur i un egolatra!!

Cada dia estic més al·lucinat.
Sí que ets conegut de Kameni que li otorgués tants adjectius bonics???
Per cert com no sé molt català, ¿que vol dir egolatra?
Pots estar força content que el Cucu et demani un significat que no esta en el seu ventall diccionarial :wink: :wink:


Egòlatria: f. Adoració, amor excessiu, de si mateix.
Egòlatra: Afectat d'egolatria.
Vamos, que és un cregut.

No estic content, estic trist de que a la teva edat encara no sapiguis agafar un diccionari (és un llibre amb paraules i definicions, moltres lletres i pocs dibuixos, potser per aixó no tel mires) per a consultar els teus dubtes.

Kameni va demostrar ser molt mal company i un prepotent (agafa lo diccionari cucurutxu) quan, estant concentrat amb la seva selecció, va criticar (parlar malament d'algu, sr. cucurutxu) al porter Gorka per les seves actuacions i dient que ell havia de ser el titular quan es reincorporés a l'equip.

#14 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 02:50

Aquí ho va fer estupendament bé! Va ser l' amo del camp i vam disfrutar molt amb ell! Recordo un partit que li van fer 3 o 4 penals i vam acabar perdent! Uf kin partit!

#15 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 03:51

Quins bons temps!! Aquella davantera Tamudo-Josemi, amb el mític Calderón darrera seu distribuïnt joc. Llàstima que degut a certs factors "aliens" no poguessim culminar aquella temporada que va començar de forma inmillorable, estant a llocs d'ascens a les jornades 7 i 8, després de guanyar al Toledo a casa i empatant al camp de l'Eibar al temps de descompte amb gol d'aquell xicot, Aitor, que mai més s'ha sabut d'ell...
Podriem dir que ha estat el millor equip que hem tingut en els últims 10 anys...


Aitor Garcia Comas, pos més de un post hem parlat d' ell al menys jo, que el seu germa es un gran colega meu.

#16 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 07:00

El Tamudo s'ho va currar aqui Lleida!! la punyalada trapera la de l'Espanyol, pero algun dia els hi tornarem quan nosaltres estem a 1A i ells a 2A, els hi tornarem...


Ahi ahi company, aixi es parla, jo tampoc els hi perdono a aquests poca-vergonyes de l'Espanyol la greu putada que ens van fer amb el Tamudo.
Espontani ja et pots imaginar com van aquests de l'Espanyol.....son uns (bé, deixo estar millor perque son uns asquerosos).
Algun dia (oi tant que arribarà aquest dia) els hi tornarem les grans putades que ens ha fet l'Espanyol :twisted:

P.D:El gol de Tamudo....un autentic golas..es com el que va marcar al camp del Celta que el van retransmetre per la tele el diumenge, joderrr, quin altre golas li va fotre al pobre Pinto i de caracteristiques semblants, l'unic que aquell gol estava mes escurat a la linia de fons.

#17 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 07:38

golasso i dels guapos. i bon triomf per l'Espanyol. endavant espanyol.
ultimament em cau bé, potser perquè crec que es dels clubs catalans que ha estat més marginat per aquesta comunitat autonoma en la qual vivim que la podriem definir de vergonyosa. en fi, no em vull extendre més en política o... es igual. ANIMS ESPANYOL i ANIMS NASTIC, vosaltres també sou Catalunya.

#18 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 08:13

quote="La veu de torres"

Kameni, ademés, és un chulo, un immadur i un egolatra!!

Cada dia estic més al·lucinat.
Sí que ets conegut de Kameni que li otorgués tants adjectius bonics???
Per cert com no sé molt català, ¿que vol dir egolatra?
Pots estar força content que el Cucu et demani un significat que no esta en el seu ventall diccionarial :wink: :wink:


Egòlatria: f. Adoració, amor excessiu, de si mateix.
Egòlatra: Afectat d'egolatria.
Vamos, que és un cregut.

No estic content, estic trist de que a la teva edat encara no sapiguis agafar un diccionari (és un llibre amb paraules i definicions, moltres lletres i pocs dibuixos, potser per aixó no tel mires) per a consultar els teus dubtes.

Kameni va demostrar ser molt mal company i un prepotent (agafa lo diccionari cucurutxu) quan, estant concentrat amb la seva selecció, va criticar (parlar malament d'algu, sr. cucurutxu) al porter Gorka per les seves actuacions i dient que ell havia de ser el titular quan es reincorporés a l'equip.



Gràcies my teacher, gràcies :wink: :wink: :wink:
Saps que passa que jo llegeixo el TEO i com el TEO encara no té diccionaris pues en Cucu menys!!!
Ah cony no ho sabia que en un diccionari no hi havia gaires dibuixos, clar com que al llegir en TEO no hi ha gaires lletres...

Prepotent, aquesta paraula que vol dir davant de potent?
Així si vaig pel carrer i trobo una tia que esta potenta segur que deu de ser una Prepotenta, no?

Gràcies per definir-me va critciar es k em pensava que volia dir: riure!
Que hi fica al diccionari al buscar Equip? Unió o desunió?

I si al diccionari hi busco Kameni, creus que trobaré:

Persona que demostra ser molt mal company i prepotent a part d'un xulo, un immadur i un egolatra? 8O 8O 8O

#19 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 08:49

quote="La veu de torres"

Kameni, ademés, és un chulo, un immadur i un egolatra!!

Cada dia estic més al·lucinat.
Sí que ets conegut de Kameni que li otorgués tants adjectius bonics???
Per cert com no sé molt català, ¿que vol dir egolatra?
Pots estar força content que el Cucu et demani un significat que no esta en el seu ventall diccionarial :wink: :wink:


Egòlatria: f. Adoració, amor excessiu, de si mateix.
Egòlatra: Afectat d'egolatria.
Vamos, que és un cregut.

No estic content, estic trist de que a la teva edat encara no sapiguis agafar un diccionari (és un llibre amb paraules i definicions, moltres lletres i pocs dibuixos, potser per aixó no tel mires) per a consultar els teus dubtes.

Kameni va demostrar ser molt mal company i un prepotent (agafa lo diccionari cucurutxu) quan, estant concentrat amb la seva selecció, va criticar (parlar malament d'algu, sr. cucurutxu) al porter Gorka per les seves actuacions i dient que ell havia de ser el titular quan es reincorporés a l'equip.



Gràcies my teacher, gràcies :wink: :wink: :wink:
Saps que passa que jo llegeixo el TEO i com el TEO encara no té diccionaris pues en Cucu menys!!!
Ah cony no ho sabia que en un diccionari no hi havia gaires dibuixos, clar com que al llegir en TEO no hi ha gaires lletres...

Prepotent, aquesta paraula que vol dir davant de potent?
Així si vaig pel carrer i trobo una tia que esta potenta segur que deu de ser una Prepotenta, no?

Gràcies per definir-me va critciar es k em pensava que volia dir: riure!
Que hi fica al diccionari al buscar Equip? Unió o desunió?

I si al diccionari hi busco Kameni, creus que trobaré:

Persona que demostra ser molt mal company i prepotent a part d'un xulo, un immadur i un egolatra? 8O 8O 8O



Crec que ets una de les persones més estúpides que volten i han voltat per aquest foro. Ara que tu aixó igual teu prens com a algo positiu ja que, estúpid és, de tots los insults que se m'havien imaginat, el més suau que podia dir.

Ves llegint lo Teo fill, i quan sigos més grandet, comences amb lo mortadelo i lo zipi i zape. Amb una mica de sort, quan et jubilis, tindràs l'experiencia suficient per a obrir correctament un llibre i, lo més important, poder entendre lo que hi diu!

#20 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2006 - 09:01

Saps noi/a no te conec, per començar lo de fill, RES!!!
No me sona que mon pare ni ma mare siguin de Torres o sigui que res de fill, fora família!

Posteriorment tant que utilitzes el diccionari per anar pel mon i no em contestes que trobaria al diccionari si busqués Kameni?
NO em voldria posar en fonetica però en gent que tot ho busca al diccionari, "sigos" no em sembla que en català és correcte, clar que això no ho he buscat al Xuriguera, un llibret de verbs conjugats, et sona?
Lo de estupid o no la veritat les teves paraules em sonen igual que si me les digues el HRISTO MEJIDE de Operación Triunfo!
I saps sí m'ho prenc com a positiu, perquè si m'ho prengués en negatiu aviat estaria enfonsat i avatut però no, estic més viu que mort, my friend...
Guaita no sé buscar al diccionari però sé algo d'English, és interessant no?

Jo no estic ni cremat, ans al contrari, estic content!!!
Dintre d'un mes ja serem al 2007, que guay no :lol: :lol: :lol: :lol:
Cuida't company/a ( no t'enfadis però no sé si ets noi o bé noia). :wink: :wink: :wink: :wink:




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos