Ir al contenido


Foto
- - - - -

Feliç aniversari


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#21 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 24 noviembre 2006 - 12:31

A mi en acabar el partit em felicitava tothom que tenia per la vora. Tenia un senyor molt entranyable al davant que només feia que cridar "¡El equipo de las pesetas se come al equipo de los millones!!"

I recordeu que tenim un altre fet per la història aquell any. Vam ser el primer equip que va guanyar al camp d'Anoeta. Aquella temporada la Real Societat estrenava camp (abans jugaven a Atocha) i el Lleida fou el primer equip que va guanyar a Anoeta i que no era la Real, és clar!

#22 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 noviembre 2006 - 12:35

A mi en acabar el partit em felicitava tothom que tenia per la vora. Tenia un senyor molt entranyable al davant que només feia que cridar "¡El equipo de las pesetas se come al equipo de los millones!!"

I recordeu que tenim un altre fet per la història aquell any. Vam ser el primer equip que va guanyar al camp d'Anoeta. Aquella temporada la Real Societat estrenava camp (abans jugaven a Atocha) i el Lleida fou el primer equip que va guanyar a Anoeta i que no era la Real, és clar!


I a part la real aquell dia debutava un jovenet anomenat de pedro, el seu debut va ser una victoria del lleida

#23 david1

david1

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 31 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 noviembre 2006 - 10:46

jo hi era!!!!!!!!!!!! va ser la OSTIA!!!!!!!!

#24 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 noviembre 2006 - 10:07

JO el vaig sentir per la radio, en akells anys era molt jove. Vaig disfrutar tant com el dia que vam guanyar 2-1 al madrid a casa!!! Avi se ma posat la pell de gallina a mi tambe!!!! quins recors. Quines ganes tinc de tornar-hi i ser alli i tornar a guanyar. A de ser lo millor!! Si he de flipar com a Leon o com a Llorca, nomes que sigui el 70%, jo firmo ara!




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos