Ir al contenido


Foto
- - - - -

Feliç aniversari


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2006 - 11:31

Avui fa 13 anys (12+1) que un equip català va guanyar per ultim cop en lliga al camp nou sabeu qui? jeje

Barça 0 LLeida 1

I a part avui tambe fa anys que va morir Franco


Aquest post crec que vaig escriurel tambe lany passat

#2 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2006 - 11:47

Tucho es k una data així no s'oblida mai, el penal de Romario fallat i el gol al final del partit, Impressionant i els de la TV3 encara no ho entenen ara, per això passen tant del lleida, perquè simplement els vam guanyar al camp Nou :wink: :wink:

#3 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 12:17

l'espanyol no ha guanyat mai en aquests 13 anys?

#4 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 12:22

l'espanyol no ha guanyat mai en aquests 13 anys?


Lespanyol porta 22 o 23 anys sense guanyar al camp nou, i si em permets, i els que falten encara per trencar aquesta estadistica

#5 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 21 noviembre 2006 - 09:17

Jo hi era...xd!!

#6 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 10:58

I que Ravnic va parar un penal a... Romario era???????

jua, jua, jua... no poder guanyar-nos...!!!!!!

#7 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 11:28

L'Avi tamblé hi va ser...

Recordo, un cop acabat el partit, com per les escales tansols es sentia crits de Lleida!! Lleida! Lleida!

Un record imborrable

#8 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 21 noviembre 2006 - 11:58

L'Avi tamblé hi va ser...

Recordo, un cop acabat el partit, com per les escales tansols es sentia crits de Lleida!! Lleida! Lleida!

Un record imborrable


snif snit.. quins records.... jo encara guardo la entrada i fotografies del partit..... i amb 13 anys menys al dni. :wink:

#9 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 12:11

L'Avi tamblé hi va ser...

Recordo, un cop acabat el partit, com per les escales tansols es sentia crits de Lleida!! Lleida! Lleida!

Un record imborrable


snif snit.. quins records.... jo encara guardo la entrada i fotografies del partit..... i amb 13 anys menys al dni. :wink:


El meu fill després em va portar a un bar d'aqui Lleida on hi havia tota la gent de la Penya Els Xuts, un bar petit, em sembla que prop de Pardinyes, i portaven/vem una llufa terrible! Quins records!

#10 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 02:22

Es tornarà a repetir!!!

#11 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 02:24

Jo tenia el cor dividit pero que content em vaig posar que el Lleida guanyès al Camp Nou. Enserio. VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!

#12 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 02:31

Felicitats!!! :lol: :lol:

Esperem que aquest any trenquem aquesta estadística!!!!


Mai he estat a Camp Nou, en canvi al Bernabeu si, deu ser impresionant, no???? i sobretot veure jugar al teu equip!!

#13 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 03:10

bua si.
kin records.
el ke no sabia era ke despres d'akella victoria cap mes ekip catala avia guanyat al camp nou, o sigui l'espanyol.

aveure akest any el Nastic.

#14 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 05:42

I tant, el Lleida ha estat l'últim equip a guanyar el Barça al Camp Nou, no nomès en Lliga, sino en qualsevol partit oficial (en Copa tampoc ha perdut a casa contra un català). L'ultim cop que l'Espanyol va guanyar al Camp Nou va ser a començaments dels 80 i la majoria dels foreros aqui presents no havieu nascut.
Jo encara ho diria mes contundentment:
El Lleida ha estat l'unic equip català que ha guanyat al Camp Nou en els ultims 23 anys.

#15 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 21 noviembre 2006 - 06:47

I tant, el Lleida ha estat l'últim equip a guanyar el Barça al Camp Nou, no nomès en Lliga, sino en qualsevol partit oficial (en Copa tampoc ha perdut a casa contra un català). L'ultim cop que l'Espanyol va guanyar al Camp Nou va ser a començaments dels 80 i la majoria dels foreros aqui presents no havieu nascut.
Jo encara ho diria mes contundentment:
El Lleida ha estat l'unic equip català que ha guanyat al Camp Nou en els ultims 23 anys.


Si no m'equivoco amb Pichi Alonso jugant a l'Espanyol...

#16 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 10:26

A veure si hi tornem a jugar al camp d' esports i a la copa catalunya evidentment que no seria lo mateix.
Per cert el LLeida ha guanyat mai el barça al camp d' Esports?
Podem presumir d' haver guanyat al camp nou.

#17 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 10:56

envejo la gent que va estar allí. de vegades hi penso i si haguesa nascut 10 anys abans o algo així abans jo haguesa estat allí. quina sensació única i irrepetible es devia tenir aquell dia, un d'aquells dies que dius, a partir d'avui ja em puc morir tranquil, veure callar el Camp Nou no té preu.

els que hi vau anar expliqueu el que vau sentir , com hi vau anar, com va anar i petites experiencies sobre aquell dia, que tinc molta curiositat

ara som tots nosaltres, els que tenim que lluitar pas a pas per tornar a la gloria que un dia no vam poder assaborir.

#18 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 11:07

Tarde o temprano...volveremos ¡¡¡

#19 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2006 - 12:31

envejo la gent que va estar allí. de vegades hi penso i si haguesa nascut 10 anys abans o algo així abans jo haguesa estat allí. quina sensació única i irrepetible es devia tenir aquell dia, un d'aquells dies que dius, a partir d'avui ja em puc morir tranquil, veure callar el Camp Nou no té preu.

els que hi vau anar expliqueu el que vau sentir , com hi vau anar, com va anar i petites experiencies sobre aquell dia, que tinc molta curiositat

ara som tots nosaltres, els que tenim que lluitar pas a pas per tornar a la gloria que un dia no vam poder assaborir.


Jo hi vaig anar amb el meu fill, el meu pare, la dona i dos families mes, en tres cotxes. Jo tenia 48 anys, i el meu fill uns 20 o 21.
Nosaltres quatre ens vam col·locar a tribuna (anavem amb invitacions, per raons que ara no procedeixen...) i tots els del Lleida eren a gol sud (l'oposat als llavors terribles Boixos Nois) i hi havia molta gent al "Galliner"

El meu fill, ataviat amb la camisa blava del Lleida, i els altres tres amb bufandes, cantavem com almejes, i vam ser un dels centres d'atenció en dos moments del partit (Ravnic + Jaime) en la tribuna.

Mai podré oblidar l'emoció del meu pare i del meu fill, (imagino que igual a la meva) quan el Lleida va marcar i l'arbitre va pitar el final. El pare, en pau descansi, tota la vida em va dir que era un dels tres dies més feliços de la seva vida, i que de ben segur mai més podria veure quelcom igual.

Jo estic ben segur que ho tornaré a veure

#20 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2006 - 01:16

buff avi, se m'ha posat la pell de gallina al llegir-ho, llastima no haver nascut abans pero tan de bò deu l'escolti i ho puguem tornar a veure aviat, i voste el primer!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos