Ir al contenido


Foto
- - - - -

Si que sou pesimistes...


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 septiembre 2006 - 06:34

Jo normalment sóc pesimista de mena, però els primers dies vaig posar un missatge d'alerta a la calma que tot semblava molt bonic i podia passar el que realment esta passant; i em vaig tranquilitzar quant em vau dir que no m'havia de preocupar per la meva sensació que enguany tot seria més bo i que veieu que aquest equip era un altre i tot seria més positiu, poder no era exactament això però estava enfocat cap a aquí!!

Bé ha passat un mes, més amunt més avall i les sensacions que aprecio al foro són... lamentables.
Com si al Lleida l'haguessin enviat de cop i volta a regional.

Jo sempre he set pesimista i molts em vau dir que em tranquilitzes que tot enguany canviaria.
Bé és molt trist que un forero pesimista com jo ho hagi de dir, però bé:

NO m'agrada gens l'actitud del foro començant per mi mateix, a vegades escric altres missatges pq no m'agrada el pesimisme de molts de vosaltres. Intento pensar en altres coses per animar l'ambient i es cert a vegades l'acabo crispant, i em sap greu però m'agradaria que em diguessiu veus cucurutxu no t'havies de preocupar que tot va perfectament.

Però és clar llegeixo molts missatges d'aquest color:

El dia del Levante B ja hi va haver critiques de que era un filial, de com ens podien fer gols així, etc...

El dia del Villajoyosa que sense Tevenet, fracasarem!!, etc...

El dia del Eldense tenieu raó tots pq l'equip va jugar com el cul

El dia del Barça B que casi vam perdre, que això no ho pot alçar el mister, que quan el fotrem fora, etc...

Avui que com ens podien remontar-no un 0-2 ?

Jo que sóc sempre tant antipositiu he de dir que encara que el lleida guanyes l'alacant i el Girona ja no m'agradava com es guanyava, però tant pesimistes que us veig pels vostres comentaris us diré dues coses:

1era - Aquest Lleida comença a fer-se un equip, ja que no em doblidar que molta gent és nova i s'ha de climatar, i a poc a poc, si voleu a contar gotes però veig una gran millora.

2ona - El forero UnodePuertollano, ens va dir que el lleida al seu camp havia fet un partidàs i que tard o d'hora això havia de canviar i jo vaig ser l'únic del foro que em pensava que se'n fotia i el vaig enviar a pendre pel sac, i em vaig equivocar molt.
Tenia tota la raó del mon, el nostre equip, el Lleida esta començant a carburar, per molt que us sentiu tristos, però sí avui l'Espanyol B a empatat, però l'Espanyol per empatar ha tingut que suar la samarreta, perque el nostre equip, ha fet un gran partit a Barcelona, pq no em d'oblidar que empatar fora de casa, és el que jo sempre firmaria, encara que també firmaria guanyar a casa.

Les coses comencen a sortir, em tret un punt i si algun equip es pensa que el lleida es pan comido que comencin a tremolar que cada vegada sóm més un equip i qui pensi que ja no podem pensar en el play-off's que s'ho tregui del cap, pq jo era el primer a pensar-ho però veient els ultims partits, cada vegada penso que se vaigin preparant els equips que em jugat perquè antes perdiem fora de casa i empatavem a casa, però tinc la sensació que això canviarà molt i molt ràpid :wink: :wink: :wink:

Molta sort al Lleida i tots a xiular a la grama el pròxim partit 8) 8) 8)

#2 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 24 septiembre 2006 - 06:51

Tu mateix vas obrir un tema pronosticant mals resultats del Lleida

#3 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 septiembre 2006 - 07:05

Sí pq sóc pesimista i veus com no es pot tirar campanes al vol, ja vaig dir cuidado que no serà fàcil.

A vegades es bó no sé tant optimista :wink: :wink: :wink:

#4 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 septiembre 2006 - 09:07

Si de 15 possibles punts nomes en tenim 3, crec que no es pas per a ser massa optimista: es ser realista, tocar de peus a terra. :evil:

De 5 partits nomes 2 derrotes, anem be!

#5 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 septiembre 2006 - 11:47

rrj, sempre em passes davant. He obert aquest post pel titol. Hi sense llegir-lo he pensat, hi posaré:

pessimistes no REALISTES!!!!

però ja ho has possat tu. Bé jo ho reafirmo. Es vergonyos... ara ja no hi ha l'excusa de que s'ha d'acoplar l'equip... No sé qui s'ha d'acoplar a qui si sempre estar fent el que no ha de fer...

MIÑAMBRES A LA CALLE.

VUELVE VIDAL, TE NECESITAMOS.




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos