Ir al contenido


Foto
- - - - -

Oriol al Sheffield


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
6 respuestas en este tema

#1 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 enero 2006 - 02:11

LA INTENCIÓN DE LOS INGLESES ES QUE LLEGUE EN ENERO

El Sheffield inglés se ha fijado en el joven Oriol


Oriol recibió una importante noticia con motivo del día de Reyes. El joven central del Racing está en el punto de mira del Sheffield Wednesday inglés. Al parecer, el club británico está siguiendo al joven central y estudia cómo lograr que cambie de aires este mismo mes. Aún no hay oferta firme, pero la habrá.

Los jugadores del Racing tuvieron ayer un día ajetreado. Se repartieron entre la Obra San Martín, el asilo de la Caridad y la Residencia Cantabria para llevar un poco de alegría con la entrega de diversos regalos.

#2 Kangaroo

Kangaroo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 800 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 enero 2006 - 02:17

aixo d'on ho has tret??

#3 Gica

Gica

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 165 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 enero 2006 - 03:28

Està a la web del diari Marca. Llàstima k es malvengués com tots els jugadors venuts akella temporada.

#4 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 08 enero 2006 - 01:34

És un patata home!!! el ràcing ha hagut de fitxar a Pablo Alfaro perquè sino amb l'Oriol de central anaven de cap a la Segona A, l'hauran posat al mercat i l'han hagut d'oferir a Anglaterra perquè a Espanya no l'ha volgut ningú. Que us penseu, que fa un salt de qualitat? au venga!!! la espanyola és la millor lliga del món i aquests jugadors que van a equipets de la lliga anglesa és per a morir com a futbolistes o perquè els ofereixen un sou superior al que mai podrien tenir a Espanya.

#5 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 08 enero 2006 - 02:07

Cal tenir en compte que el Sheffield Wednesday és un dels últims classificats de la Segona Divisió anglesa, segur que té pitjor equip que el Lleida, el que ha escrit això "d'importante noticia" no en devia tenir ni idea de quin equip era.

#6 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 enero 2006 - 02:10

Anava a dir que es un ekip historic i tal , pq a estat les seues temporades a la Premier League , pero despues de que em diguessis aixo webmaster doncs cullons , no mu esperava , em pensava que estaria a mitat de taula .

#7 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 08 enero 2006 - 02:13

Anava a dir que es un ekip historic i tal , <font color=red>perque</font> a estat les seues temporades a la Premier League , pero despues de que em diguessis aixo webmaster doncs cullons , no mu esperava , em pensava que estaria a mitat de taula .

Estan a la posició 20 de 24 equips que hi ha.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos