Ir al contenido


Foto
- - - - -

Navarro


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
13 respuestas en este tema

#1 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2005 - 09:06

En la meva opinió, va formar el millor eix de la defensa que hem tingut mai, i a més de carrer. Quina muralla ell i el Quique, fantàstics. Qualitat i contundència... alló era una defensa de primera divisió.

M'encantaria veure'l d'entrenador del primer equip algun dia, estic segur que seria un bon tècnic. Esperem que agafi experiència amb els equips inferiors, i es vagi fent un nom, crec que té molt a dir al i pel lleida!

Com deiem pel gol Nord: "NAVARRO ES MUCHO NAVARRO"!!

#2 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2005 - 09:13

Tota la rao , una gran defensa pero crec que ni a hagut de millors

#3 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 15 septiembre 2005 - 09:50

gran defensa si senyor!! que tiempos aquellos...

#4 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2005 - 09:55

Sent preparador fisic serà dificil veurel com a entrenador. A mes no deu tenircarnet d'entrenador.

Per altra part crec que com a preparador fisic s'ho esta currant i l baixa d'Edu Pons no es notara gens ni mica.

#5 uelleida_02

uelleida_02

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2005 - 10:51

Doncs no sé si tindra el carnet per a entrenador professional o k? però dir-vos que jo he tingut la gran SORT de tenir-lo de entrenador, i el tio és una passada, es curre un munt la seva feina, està pendent de tot, i amb els pocs mesos k el vaig tenir vaig aprendre un munt.!
No deixe ni un detall a la tàctica ja que la valora molt, jo el vek com a un entrenador molt complet que podria arribar ben amunt!

P.D: Com a jugador també crec que ha set dels millors centrals cam tingut, controlant, contundent i capitanejant l'akip. UN FENOMENO!

#6 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2005 - 10:55

He vist els entrenaments del Lleida a Rialp i a Lleida, i navarro els i fot molta canya en l'aspecte fisic.
Quan fan partit en els entrenos, Navarro sempre els corregeix, un autentic crac!!!

#7 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2005 - 11:12

A mes la seva experiencia en lesions els obligara a treballar be i no fer el ruc

#8 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 septiembre 2005 - 03:00

Sent preparador fisic serà dificil veurel com a entrenador. A mes no deu tenircarnet d'entrenador.

Per altra part crec que com a preparador fisic s'ho esta currant i l baixa d'Edu Pons no es notara gens ni mica.

a mi em semble que si que ha de tenir el carnet dentrenador... perque jo conec un ome que volia ser preparador fisic dun equip de primera i el necessitava.

#9 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2005 - 06:08

SÍ SENYORS ESTIC AMB VOSALTRES.
NAVARRO HA ESTAT UN GRAN DEFENSA PEL LLEIDA, llàstima pobret que tinguies tantes lesions que el van fer retirar prematurament del futbol en actiu.

Pobret, em va saber greu perquè es mereixía haber jugat més temps a futbol i amb la nostra gloriosa comandant-la!!!!!!! :cry: :cry: :cry:

Però en fi.........a les penes punyaldes així que el tenim de preparador físic i nanos jo no se vosaltres però de moment el rendiment ja no dic golejador sinò físic sembla més que acceptable oi que sí???? :D :D :D

NAVARRO HACES MUY BIEN TU TRABAJO, SIGUE ASÍ MACHO!!!!! :wink: :wink: :wink: :wink:

#10 kooguligan

kooguligan

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 51 mensajes
  • 9 topics

Escrito 16 septiembre 2005 - 10:24

tenia qualitat sobrada per jugar a primera
si no fos per les lesions no hauria estat al lleida

#11 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2005 - 10:38

I Milosevic que? aquell si que era bo

#12 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2005 - 04:03

Milo era un mestre també. Us enrecordeu d'aquell golarro que va fer contra Las Palmas, un partit televisat pel plus? Anant-se'n de tot deu i gol de vaselina... fantàstic!

#13 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes

Escrito 03 octubre 2005 - 07:45

I Milosevic que? aquell si que era bo


i porc tb , pero be era molt jefe.

#14 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 06 octubre 2005 - 10:11

I GONZALO ARGUIÑANO que me'n dieu, aquell de Primera Divisió, era molt bó, amb el seu bigoti us enrecordeu????? :lol: :lol:
ERa un dels jugadors preferits del meu cosí d'aquell Lleida. :P :P




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos