El meu entorn
Escrito 14 marzo 2005 - 10:48
Em fot una rabia quan dic alguna cosa sobre el Lleida per exemple que si em guanyat que si l´arbitre a set un cabronet,i la gent(sobretot a classe som tios de 18 en amunt) em tracta com si fos un bitxo raro,mira´l pobre desgraciat encara va veure el Lleida.
Cuan comento que el Lleida a perdut,la frase mes repetida es"pues que esperaves es el Lleida"m´agafa una impotencia tal que no se que els i faria,jo crec que es degut a:
-que si no ets del Barça o Madrid no ets guay
-no tenen ni puta idea de futbol
-no saben que es estimas a un club de veritat,tan quan guanya com quan perd!!
Saps que els i dic que tan me fot el que digui la gent ESTIMO AQUEST EQUIP,igual o mes que a la meva novia(espero que no llegeixi el missatge )
Per aixo ens dies com avui on tots estem una mica poxos,es quan estic mes orgullos de ser d´aquest equip!!!
Visca el LLEIDA!!!
Escrito 14 marzo 2005 - 10:52
Almenys tinc sort de qe els meus companys son tots seguidors del lleida!!
Escrito 14 marzo 2005 - 10:54
Escrito 14 marzo 2005 - 10:59
#5 Guest__*
Escrito 14 marzo 2005 - 10:59
Escrito 14 marzo 2005 - 11:14
#7 Guest__*
Escrito 14 marzo 2005 - 11:23
El Lleida avans k la novia sempre !!!! jejeje
¬¬
Escrito 14 marzo 2005 - 11:26
Escrito 14 marzo 2005 - 11:34
El que si s’ha de fer és intentar millorar la imatge del club per mica en mica canviant aquest pensament.
Escrito 14 marzo 2005 - 11:35
En qin sntit u dius¿¿un gran post, si senyor
Escrito 15 marzo 2005 - 02:04
tranquil yasu, a tots ens a passat algun cop aixó, si no a classe a la feina o on sigués, ser del bar$a o del madrit és molt fàcil perqué son equips amb molta pa$ta, en canvi ser del Lleida és bastant més dur i no tots o aguantarien amb la mateixa enteressa que nosaltres, passa dels estùpits!!!
Completament d'acord :evil:
Escrito 15 marzo 2005 - 09:42
)Perque la gent jove s´identifica tan poc amb el Lleida?
Em fot una rabia quan dic alguna cosa sobre el Lleida per exemple que si em guanyat que si l´arbitre a set un cabronet,i la gent(sobretot a classe som tios de 18 en amunt) em tracta com si fos un bitxo raro,mira´l pobre desgraciat encara va veure el Lleida.
Cuan comento que el Lleida a perdut,la frase mes repetida es"pues que esperaves es el Lleida"m´agafa una impotencia tal que no se que els i faria,jo crec que es degut a:
-que si no ets del Barça o Madrid no ets guay
-no tenen ni p*** idea de futbol
-no saben que es estimas a un club de veritat,tan quan guanya com quan perd!!
Saps que els i dic que tan me fot el que digui la gent ESTIMO AQUEST EQUIP,igual o mes que a la meva novia(espero que no llegeixi el missatge )
Per aixo ens dies com avui on tots estem una mica poxos,es quan estic mes orgullos de ser d´aquest equip!!!
Visca el LLEIDA!!!
100% d`acord...
:wink:
Escrito 15 marzo 2005 - 09:48
Àrbit => persona especialitzada per rebre tota classe d'insults
#14 Guest__*
Escrito 15 marzo 2005 - 10:56
Definició segons el Diccionari General de la llengua mundial:
Àrbit => persona especialitzada per rebre tota classe d'insults
:lol: :lol: :lol:
Escrito 15 marzo 2005 - 11:04
En qin sntit u dius¿¿un gran post, si senyor
u dik en el sentit de k te rao k la gent no s'identifica i tambe en lo del barça o el madrid, pero no amb lo de la novia, per mi LA NOVIA ES LO PRIMER DE TOT :P:P
perque u volies saber juanma?
#16 Guest__*
Escrito 15 marzo 2005 - 11:08
#17 Guest__*
Escrito 15 marzo 2005 - 12:06
#18 Guest__*
Escrito 15 marzo 2005 - 12:29
clar k si Mob, en aket tema pensem igual
k sok en novaes, k ara no e pogut entrar :P:P
Escrito 15 marzo 2005 - 12:38
Escrito 15 marzo 2005 - 01:48
Tenir novia és molt bonic, el més bonic del món però, quan no en tens o et deixa el Lleida sempre està amb mi. Fa temps és com si fos la meva xicota. Generalment i si no és una ocasió especial ens veiem cada 15 dies, algun cop hem discutit una mica però ens estimem moltíssim i tot acaba en res a més estic segur que la nostra relació durarà molt temps.
i com ho portes el tema sexual¿? :wink:
2 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 2 invitados, 0 usuarios anónimos