Noms dels registrats
Escrito 25 enero 2005 - 02:18
Escrito 25 enero 2005 - 02:40
Sento una forta admiració per aquest personatge/cantant mític i tota l'època que ell va viure. Tan de bo pogués veure-ho tot com ho veia ell (deixant de banda les drogues clar...). A diferència d'ell, jo tinc una família i no tinc res a veure amb la música tot i que m'agrada molt escoltar la que feien els Beatles i més tart ell en solitari... Penso que la cançó "Imagine" l'escoltaran els meus fills i continuara fent-los somiar en aquell "mon Lennon", és una canço meravellosa!
sas k? io akest trimestre passat vaig tenir k fer un treball sense de john lennon amb angles.. la canço d'Imagine ja magradava pero com que la vaig haver descoltar molt ara magrada molt mes! jeje :P
Escrito 25 enero 2005 - 02:46
Escrito 25 enero 2005 - 02:49
jajajaja k bonaaaaaaaaaa no mi avia fixatAsRoC es el nom del model del meu cotxe. Es a dir CoRsA :lol:
Escrito 25 enero 2005 - 09:14
Escrito 25 enero 2005 - 09:58
osti asroc no mi havia fixat mai, jeje!! molt original!!
Escrito 26 enero 2005 - 01:13
És curiós, pels de Tremp jo sóc de BCN, i viceversa. :lol:
Escrito 26 enero 2005 - 01:22
Si no estik ekivokat hi ha de president el Gaspar? kin mal royo! :lol:
Escrito 26 enero 2005 - 01:57
Lo del corsa m'ho imaginava però ara ja està confirmat!
Això sí, prefereixo el meu nick abans que haver de posar artsa_lepo :wink:
Escrito 26 enero 2005 - 02:13
Escrito 26 enero 2005 - 06:40
Escrito 26 enero 2005 - 06:58
TENIM UN PASSAT COMÚ DESDE L'EPOCA DELS IBERS!!!
passat comú 8O ?¿?¿?¿? amb qui?¿?¿?¿ els ilergetes eren un poble ìber.
SÍIII!!!
not sonen les restes iberes? x tota la conca del segre? des de la seu d'urgell passant per Oliana, POnts, balaguer, tarrega (jaciment dels estinclells)... buf x tot arreu!!!
pero el jaciment més impressionant arqueològicament d'aquesta cultura es a Arbeca! el jaciment dels vilars! impressionant fortificació de 5 m amplada i com a minim altres tants d'alçada, amb grans mesures de protecció per l'atac, i tot axo en una plana!!kuan lo normal fer una fortificació serie en lloc elevat!
et recomano a tu i a tots.
http://www.vilars200...atala/index.htm
i ves viatge virtual!
i si els ilergetes eren un poble iber!
#53 Guest__*
Escrito 26 enero 2005 - 09:34
TENIM UN PASSAT COMÚ DESDE L'EPOCA DELS IBERS!!!
passat comú 8O ?¿?¿?¿? amb qui?¿?¿?¿ els ilergetes eren un poble ìber.
SÍIII!!!
not sonen les restes iberes? x tota la conca del segre? des de la seu d'urgell passant per Oliana, POnts, balaguer, tarrega (jaciment dels estinclells)... buf x tot arreu!!!
pero el jaciment més impressionant arqueològicament d'aquesta cultura es a Arbeca! el jaciment dels vilars! impressionant fortificació de 5 m amplada i com a minim altres tants d'alçada, amb grans mesures de protecció per l'atac, i tot axo en una plana!!kuan lo normal fer una fortificació serie en lloc elevat!
et recomano a tu i a tots.
http://www.vilars200...atala/index.htm
i ves viatge virtual!
i si els ilergetes eren un poble iber!
ia ia, lo de que els ilergetes eren un poble ìber era una afirmació, el que preguntave era amb qui tenim el passat comú que dius. :lol:
Escrito 26 enero 2005 - 10:10
mob, segons llegeixo de l'escrit d'oliane, si diu lleida independent i q tota la "conca del segre" hi havien ibers de la mateixa cultura, deu ser que el passat comú es refereix als actuals lleidatans de provincia. no oliane?
per cert el viatge 3d de la pagina dels vilars es molt ben parit, tot i això jo ja el coneixia :wink: ; ja vai visitar el jaciment fa 2 anys que era obert al public.
Escrito 26 enero 2005 - 11:10
tambien ai que decir que hay muy buenos,la gente discurre a la hora de ponerse nombre.
y este finde a machacar al equipo del caudillo!!!
Escrito 26 enero 2005 - 11:24
el meu gos està content perque ja es reconegut oficialment,
mob, segons llegeixo de l'escrit d'oliane, si diu lleida independent i q tota la "conca del segre" hi havien ibers de la mateixa cultura, deu ser que el passat comú es refereix als actuals lleidatans de provincia. no oliane?
per cert el viatge 3d de la pagina dels vilars es molt ben parit, tot i això jo ja el coneixia :wink: ; ja vai visitar el jaciment fa 2 anys que era obert al public.
exactament bernard, i encara es obert. jo aket estiu treballat allà...
i el de barbastro tiene razon!! a mirar parriba!
Escrito 26 enero 2005 - 12:57
AsRoC es el nom del model del meu cotxe. Es a dir CoRsA :lol:
asroc, explica d'on a sortit el corsa i encara es kedaran més parats!!!!!!
Escrito 26 enero 2005 - 01:03
Els que m'heu conegut ja sabeu el meu nom, l'edat esta desfasada ja.... pero com que no se si es pot modificar un nom de nick sense perdre tot el historial i les estrelletes i aixo.... a part, ara tothom me coneix i paso de canviar-lo, com a molt ficaria ANGEL_25 jajajajajja
Els anys no passen en valde!
Escrito 26 enero 2005 - 01:12
Això li passe per llegir tants articles del guardiola! :lol:asroc, explica d'on a sortit el corsa i encara es kedaran més parats!!!!!!
Escrito 26 enero 2005 - 01:32
2 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 2 invitados, 0 usuarios anónimos