UNA NOVA PENYA SITUADA A LONDRES!
Escrito 05 noviembre 2004 - 12:05
conta amb poketa gent pero el creador d'akesta penya esta buscant mes gent de lleida que estigui per londres.
el creador d'akesta nova penya va estar treballant uns mesos a la capital del segria i li va encantar el nostre club.
Escrito 05 noviembre 2004 - 09:31
Escrito 05 noviembre 2004 - 11:46
doncs un 10 x ells! ja fan mes q alguns daki.segons catalunya radio s'ha creat una penya del lleida a londres.
conta amb poketa gent pero el creador d'akesta penya esta buscant mes gent de lleida que estigui per londres.
el creador d'akesta nova penya va estar treballant uns mesos a la capital del segria i li va encantar el nostre club.
Escrito 05 noviembre 2004 - 02:59
Ahora despues de la creacion de otra nueva peña, la siguiente deberia ser una pena de Barna, no???? a ver si nos animamos y hacemos algo....
:wink: :wink: :wink:
Escrito 05 noviembre 2004 - 08:11
Escrito 05 noviembre 2004 - 08:53
Escrito 05 noviembre 2004 - 08:56
La passió pel Lleida ja traspassa fronteres. Un jove anglès, Rory MacQueen, després de viure durant 9 mesos a la capital del Segrià i aficionar-se a l’equip lleidatà, ha decidit de crear una penya blava a Londres. La seva estada a Lleida va coincidir amb l’ascens de l’equip a Segona, fet que el va motivar i enganxar al joc que va veure.
Segons Rory, “la ciutat i l’equip em van encantar. La meva afició pel Lleida m’ha portat a seguir els partits, a viatjar de tant en tant a la Terra Ferma per veure’l jugar i ara, només em faltava donar mostra d’aquest seguiment, creant la primera penya del Lleida a l’estranger”.
De moment, la penya està formada per un grupet de joves que s’han sentit atrets per la proposta perquè els agrada el futbol o perquè han viscut en terres ponentines. El pas següent que vol fer aquest aficionat blau és oficialitzar la penya i donar-la a conèixer arreu, perquè qui vulgui –ja sigui lleidatà, català, anglès o d’on sigui- pugui afegir-se.
La penya ja té bandera pròpia i de fet, ja va estar onejant al Camp d’Esports en el partit del Lleida davant el Tenerife.
Escrito 05 noviembre 2004 - 09:33
Escrito 05 noviembre 2004 - 10:14
Deu ni do la qualitat de les imatges que fiquen ultimament...a la web del lleida surt una foto d'akesta penya.
Escrito 05 noviembre 2004 - 11:27
Escrito 06 noviembre 2004 - 02:10
Escrito 06 noviembre 2004 - 02:29
Escrito 06 noviembre 2004 - 09:29
Deu ni do la qualitat de les imatges que fiquen ultimament...a la web del lleida surt una foto d'akesta penya.
la veritat que la qualitat de les imatges a la web del lleida es bastant lamentable.
com podeu veure: http://www.ellleida....a_not.php?id=83
1 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos