claro claro, acabes denunciant un paio i als dos anys tornes. Com el rosari de l'aurora van acabar jajajajaja. Entenc que a Primera Catalana aixó del futbol semipro us va massa gran. Ui no, a Primera Catalana no, que us han fotut l'equip los del Atlétic Lleida. Res, l'any que ve a mirar benjamins, que per edat mental es lo que et toca fenómeno
a veure, pallasso, ara resultarà que no els van denunciar per impagaments... Si Molo ha tornat es perque ningún club més de 2aB li oferia ser entrenador. Ho captes, o et faig un croquis??? O entrenava a regional... o al Lleida. Ruc!!
Es que s'ha de ser imbécil... sempre dient tonteries. Si Molo está al Lleida es perque no tenia cap oferta per entrenar a la mateixa categoria.. Potser et creus que ha tornat per amor als teus idols, imbècil.
Ara li haurà fet oferta el Atletico Saguntino o el Roquetas de Mar... i ja vol fotre el camp. Es que mare meva... d'on no n'hi ha, no en raja.
I deixa de dir tonteries, troll, que t'emportes la palma.Que m'expliques de primera catalana?? Jo l'Almacelles vaig deixar d'anar a veure'l cuan va comensar a fitxar "estrelletes". MONIATO. Que ets un MONIATO. I d'això ja en fa bastants anys... Si has d'anar a primera catalana per defensar als teus mafiosos preferits... tu solet ja ho dius tot. Lo dit, s'ha de ser imbécil. Pero molt, eh.
Molo, Raul Fuster i companyia si han tornat... es perque no tenien cap lloc millor on caure, burro. I a la mínima que pugin, fotran el camp volant. I tu aplaudint, clar. Un gran encert de "La Famiglia" (dels pocs que han tingut) perque pallassos com tú diguin tonteries en la seva defensa . Això si no ets un d'ells, clar... que amb les tonteries que dius, cada día ho dubto més.
Va, troll, torna al manicomni del que t'has escapat... que fa mesos que et busquen.
Per cert, pallasso, sense Almacelles no existiria el Lleida Esportiu. RUC!!