Si no hi ha equips entrenant és perquè els han acabat la lliga, no pas perquè no vulguin. Si fos pels clubs tothom estaria jugant (i entrenant) a hores d'ara.
D'altra banda, jo he dit sempre que no es podria jugar, però si estava equivocat, llavors que algú m'expliqui perquè el Castelló sí que pot i el Lleida o el Ebro no poden.
Dubto molt que els equips que estaien en llocs de descens ara vulguesin tornar a competir, o equips de play-off vulguesin arriesgar i perdre el seu status. Si jo fos el president d'algun equip de play-off o be estigues a la part baixa, ja tindria be com anat el tema (sobre tot els equips de la part baixa que en cas de tornar a jugar,podrien perdre la categoria i ara no la perdran).
El Castello pot seguir competint perque la fase regular es va acabar a la jornada 28 per les circunstancies que tots sabem, i llavors estaie entre los 4 primers clasificats, que son els que fan els play-offs. No aixi el Lleida o el Ebro. La diferencia entre lligues profesionals i les no profesionals, es el tema economic de les televisions que solten una gran pasta, no aixins el resto de categories. Ademes algu te que aconseguir l'ascens ja que a categories profesionals si hi hauran descensos.
Tambe si fos per el tebas, no s'hagues pas suspes la competicio a lligues profesionals, aquest sols mire per el tema economic, tant li fot si han morts o no en l'estat espanyol, inclus va dir fa poc que si algunes autonomies hi hagues el virus i altres no, va dir serie injust a porta tancada a tot el pais. i axo es adulterar la competicio, a porta tancada tots o ningu crec jo.
si jo fos president o soci del san sebastian de los reyes estarie super content, salvat amb 19 puntets, creus que aquest mouran fitxa per tornar a competir?
El error de la rfef es no tindre un reglament contunden per situacions com l'actual i aixi evitarie alguna que altra denuncia. s'ha buscat la solucio per contentar a la majoria de equips, pero sempre algun pot surtir perdent, ja que no sempre es pot contentar a tothom.
Personalment m'agradarie saber la opinio dels equips que estaien en descens, alguns d'ells amb opcions remotes de permanencia, que segur no els hi farie gens de gracia tornar a competir, ja que ara estan totalment salvats.
Si jo fos soci del san sebastian de los reyes estarie super content, salvat amb 19 puntets, creus que mouran fitxa per tornar a competir? diria que no, ja que serie absurd, ja que perdrien la categoria amb tota seguretat.