Doncs lo mes previsible es que marxi Pedro, de fet penso que es lo millor, el vec desmotivat la veritat i crec que té ganes de marxar, apart el Nàstic està de urgències i amb pasta.
Referent a l'equip actual doncs es un meló per obrir-se, tot i que pitjor al MC no ho farem respecte a l'any passat, perquè Albis i Marc o no jugaven o no existien i nomes Calavera feia alguna cosa però . S'ha fitxat a a Adrián Leon , que té un bon cartell, evidentment no top, aqui no es fitxa tops. Una autèntica incògnita si Marc i Xemi (si juga al MC) farán una bona campanya o no atenent a les seves prèvies lesions. No sòc optmista.
En referència a latac, es evident que perdem poder, però tanmateix el guanyem en banda ja que Liberto i Raul són jugadors penso més correctes que els que teniem. Cano potser jugarà més centrat i Molinero per mi, jugui a banda o centrat de MP, sí és un bom jugador per la categoría i h tinc confiança.
En quant a la defensa em sobrava de l'any passat, apart de Tano, Soriano i Dalmau i vec que almenys Dalmau marxarà, però si fitxen un altre central, Soriano pot ser que marxi, fet positiu.Els laterals, per poc que faci Jose Ruiz, ja serà millor a Dalmau i certament el que em preocupa es el recanvi dels titulars laterals, perquè siguem realistes Oriol va estar sensacional i va durar tota la temporada estoicament i això no és lo normal.
Si hi ha un bon fitxatge a cada linea (es lo que sempre es diu) es podrà fer un equip competitiu, ara bé plantillón com es ven cada any no eh?