El partit va ser divertit. Lògicament la jugada clau és el penal, que a mi em sembla massa rigorós. La típica jugada que hi ha a cada centrada a l'àrea, en la que el davanter es deixa caure escandalosament. Per mi és molt discutible, crec que a casa no ens ho pita. I l'expulsió crec que és més perquè feia 5 minuts que li havia tret l'altra groga i encara li tenia la matrícula agafada.
Tot i això, l'equip ni nota jugar amb un home menys. La veritat és que Artiles no havia fet absolutament res i el Noel ho va brodar. M'esperava més del canari, encara no li veig res que justifiqui el renom que té aquest noi.
En canvi, vull destacar:
- Torno a dir que els dos puntes són dinamita pura. Llàstima que el Juanto estigui negat de cara a porta (cosa que ja sabem de l'any passat, res de nou), perquè ahir podia haver fet tres gols ell sol. I el Pedro, encara que va estar bastant desaparegut, les quatre intervencions que fa demostren que és jugador de superior categoria. Podríem fer una porra per saber si arriba al dia de reis o no.
- A Pau no el descobrirem ara, però és que dóna gust veure'l. Cada intervenció és una demostració d'autoritat. Fins i tot el penal li va de centímetres d'aturar-lo.
- Alpha i Noel, espectaculars. Interessant quedar-se amb la calma que Alpha demostra al gol. Si us mireu la jugada un parell de cops veureu que la passa de la mort de Pedro no era cap regal (tampoc era un melò, però ja m'enteneu) i que l'extrem sap corregir la posició i posar el cos perfectament per fer-ho fàcil. Petits detalls com aquest són els que demostren on hi ha qualitat.
- I finalment, el Josmar. La veritat és que té qualsevol cosa menys planta de futbolista. Diria que només toca dos pilotes en els 10 minuts que està al camp: Una la fot fora de banda i l'altra és treu una assistència de Laudrup. Com que no l'he vist més que això, em deixa una sensació estranya. Em vaig fixar que en dues o tres jugades Leto prefereix jugar-se-la que donar-li fàcil, cosa que em sembla mala senyal.
En tot cas, 8 partits jugats i sense cap derrota. A dos punts del líder i un bon +4 de goal average.
Vull comentar també sobre la resta de resultats. Crec que ahir, tot i ser molt pronte, ja es van destapar els candidats al Play Off. El Villareal B, que porta 15 punts de 15 possibles i 12 gols en 5 partits. El Barça B li enxufa un 0-3 a l'Ontinyent, segons vaig llegir ahir, amb una lliçó de futbol d'Aleñá (bé, ho vaig llegir al Mundo Deportivo, així que segurament exagerant per totes bandes, però si més no, marca dos gols). Continuo pensant que l'Hercules estarà a dalt de tot, però sembla que té problemes amb els equips de la part baixa. Imagino que els costa de generar quan es troben amb equips molt tancats, potser una mica com nosaltres l'any passat.