El València B el vaig veure molt i molt fluix, i tot i així encara ens van posar la por al cos per la manca d'encert al davant. Vaig tenir la sensació que l'equip es confiava en la superioritat. Destacar els primers 20/25 minuts de la segona part, que són un bany i Eder, que a més de marcar dos gols es fot un fart de currar. També el golàs que es casquen en l'únic xut a porta de tot el partit. A la tele es veu clarament com el tio aixeca la vista, veu Pau avançat i la clava (també és veritat que ningú el pressiona ni una mica, però qui s'espera que es tregui un xutarro com aquest).
Molinero està negat. Al primer gol fa un centro digne del Maradona, però de cara a porta és un zero. Crec que si encerta la que li dóna Eder de cap, al València li cauen 4 gols.
La veritat es que vaig tenir bones sensacions amb aquest partit. Poc perill, fins el gol del Mestalla (per cert, golàs de Guerreo). Control de la pilota bastant clar, recuperavem bastant aviat la pilota, i la pressió estava bastant avançada.
Les mancances que segueixo veient son les del mig del camp. Si que he vist més associacions entre Molinero i Cano i s'ha notat, el segon gol d'Eder es a partir d'una jugada col·lectiva que es construeix per la seva banda. Massa sol Liberto per la seva banda alguns cops, suposo que ha estat degut a que Xemi ha jugat més defensiu que altres cops.
En resum, bon partit i bones sensacions, però encara queden coses per pulir!!