No es pot rebre cap pagament d'ens públics si no estas al corrent amb la AEAT i la TGSS. De fet, normalment no pots ni facturar a l'administració pública, perque la majoria el primer que demanen es el certificat de no tenir deutes.
Tenint en compte això, ara mateix el darrer dels problemes del Lleida Esportiu és una denuncia d'una agència de publicitat. I per suposat, encara menys els deutes amb treballadors i ex-treballadors.
Fa uns dies ho parlava amb un amic. Com no s'aconsegueixi l'ascens i entri la morterada de la TV i les quinieles, aquest club ho passarà molt malament.
És increïble que en 7 anys hagin aconseguit tornar-nos a la mateixa situació que la UE. En certa manera, fins i tot té mèrit la cosa...
Aqui esta la questió.
Aquest club jugue al cuento de la lechera.
Acabarem ben enfonsats. Ara bé... de mentres anem veien golets i posicions de playoff, fum fum fum, i cuan tot peti, oooo quina pena, tot seran plors.
Això acabara molt malament, i es veu a venir des de fa uns 3 anys. La situació econòmica d'aquest club no la sap ningú, pero hi han denuncies, tenen bloqejats els ingressos, deuen casi un MILIÓ a AEAT, etc...
Lo pitjor de tot es el silenci, que amaga un reconeixement d'aquests fets.
La fugida endavant es molt clara, anem a per totes, però sense complir les obligacions.... Repeteixo, cuento de la lechera. A mi un ascens no em serveix per justificar tota aquesta MERDA.
Es poden ficar l'ASCENS pel cul, prefereixo estar més anys a 2B però cumplin amb les obligacions, amb totes les obligacions que pertoquen i tenin un comportament ètic. M'importe un pepino si l'equip tal o cual també fa el mateix o si es normal impagar a hisenda. El Lleida es el Lleida i els demés m'inporten un rabe.
No cal ser gaire llest per veure cap a on va la cosa.