Hola hola holaaaaaaaaa. Ja estic de retorn a la meva cova de trolls favorita, desde l'extranger no deixen entrar a aquests llocs. Com esteu trempant aquest dies "cabroncetes" jajajajajajaja. Tema embargament de Hisenda es preocupant pero no crec que el club tingui cap obligació de donar explicacions si no vol perque es un club privat. Quan vulguin sortir ja sortiran i sino esteu en el vostre dret de no renovar el carnet pero llavors no vingueu amb tonteries de que sou del Lleida perque fiqueu per sobre dels interesos del club el de les persones que ara hi manen. Tots els de l'ADELL que volteu per aquí podeu probar de fer un club nou que segurament que hu fareu millor que els que hi ha ara.
Tema Laso está clar que controla en tema embargaments de Hisenda (ja m'enteneu jajajajajaja) pero si repaseu l'entrevista veureu que en diu de l'alsada d'un campanar. Que si l'alcalde no va al palco perque no es porta bé amb els que manen, que si la lliga exigeix cinc o sis fitxes de 35.000 euros (es evident que no sap de que parla), que si els presupostos son de 700.000 euros...i així una darrera de l'altra soltan la bilis que sempre ha soltat quan parla dels Esteve. L'enveja es molt dolenta trollets meus i ha de ser molt dur anar de cara als 60 i tenir una ma davant i una darrera venent anuncis a quatre duros per sobreviure. Estaria bé preguntar als treballadors del Laso com tenen el tema pagaments, o li podeu preguntar al fill que volta per twitter i segur que per aqui també.
En fi, que hem guanyat al Gavà, seguim endavant a la Copa Catalunya i com sempre Visca el Lleida!!!!!!!!!!!!!!!!!