1 - Ah bé, si el club es teu, cap problema company! Perdoni senyor president. Ah, per cert, com està el tema de la conversió en SAD? I una altra cosa, ara diuen (com que sóm taaaaant transparents no tenim més remei que escoltar el xafarderisme) que en els dos últims anys hem cobrat tres clàusules de rescissió (que deuen ser Cobo, Julen i suposo que Crespo). Com pot ser que tot i així encara tinguem deute????
2 a 4. - Mira, si el que et ve de gust és agafar el que jo he escrit, sense llegir res més del fil i donar-li la volta per quedar-te a gust, endavant. No tinc ganes de llegir tres vegades cada frase per endevinar a què et refereixes. Penso que la meva opinió ha quedat prou clara.
5 - M'encanta. O sigui, puc fer els números que vulgui, però "en aquest cas em donen la raó". Una recomanació, sr. president: l'any que ve impugneu tots els partits que perdem o empatem i aneu fent recursos fins el final de la lliga. Així tindrem opcions de guanyar tots els partits i si tornem a fer el RIDÍCUL ESGARRIFÓS QUE HEM FET AQUEST ANY, sempre podem dir que hem tingut opcions! Fer més del 70% de punts és el que té: no pots aguantar el ritme durant tants partits i acabes perdent els dies clau o als despatxos (espectacle patètic d'un club plorant de instància en instància i totes dient-li que no tenia raó).
6 - Tothom expressa la seva opinió. Si no saps a quin palmerisme em refereixo és que entres més aviat poc a aquest fòrum.
Com diu el company samilof:
Quin fart mare meva, quin fart.
El "meu" club pq es el club que mamo des de ben petit, abans com UE Lleida i ara com Lleida Esportiu. Igual que els "meus" amics son aquella gent mes propera pero no vol dir que em pertanyin. Es ben facil d'entendre. Vas massa asverat Calderon, nomes intentava compartir opinions pero ja veig que aqui a la que es discrepa ja soltes la cavalleria.
Tens rao. Quin fart mare meva, quin fart