Bé, obro aquest post per anar comentat les altes i baixes que es produeixin durant aques estiu i que han d'acabr per configurar la que serà la plantilla de la propera temporada.
Ahir el club va anunciar les baixes de Toño Vázquez, Òscar Rubio, Cristian Fernández, Javi Casares i Cristian Alfonso, totes previsibles al meu entendre. Les que més greu en saben, tot i que ja es preveien, són les de Toño i, sobretot, la de Rubio.
El lleidatà crec que ha complert una segona etapa al club molt bona i ha callat moltes boques que deien que venia aquí a retirar-se. Crec que va fer una primera temporada colossal i aquesta, toto i que començar una ica irregular, ha acabat rendit a un bon nivell.
Toño, l'any passat va ser dels millors, però aquest el seu rendiment ha caigut en picat (personalment crec que se'n volia anar el passat estiu i el fet de no poder-ho fer l'ha perjudicat professoinalment).
Casares, d'altra banda, també és dels pocs que salvaria, però ha estat força irregular, tot i que de qualitat en va sobrat.
Sona que també causarà baixa Campos, que per mi ha estat dels pocs, poquíssims, que es salven d'enguany.
I em poso les mans al cap quan avui llegeixo que el Lleida vol retindre a Mikel, Albisua i...Quintillà!
Vaja, els dos primers penso que no han aportat res. I respecte Quintillà, millor em callo el que realment penso. Només diré que com a lateral l'he trobat desastrós. És un jugador amb molta tècnica, això no ho negaré, però a nivell competitiu molt, molt fluix.
Veurem que ens depara l'estiu.