Estic d'acord. El que més mal ha fet ha estat la fugida dels vuit o nou jugadors que interessava renovar. Conec algun nou soci que es va donar d'alta precisament per la gesta d'aquests jugadors i en veure la fugida posterior d’aquests es va quedar, com tots nosaltres, molt desmoralitzat. Estic totalment convençut que si no s'haguessin anat el nombre de socis hauria augmentat considerablement.
Per molt encantadora i meravellosa que hagués estat la directiva aquests jugadors s’haurien anat igualment. La pela és la pela. Només cal fixar-se en el pressupost que tenen els equips on han anat a parar.
Quan dic que el futbol base funciona de meravella, m'estic referint principalment al juvenil A de la divisió d'honor. El que la temporada vinent s'enfrontarà al millor equip juvenil del Barça, Espanyol, etc.
En els últims anys el Juvenil A està competint sempre a la divisió d'honor. Quan baixa, a l'any següent, sempre torna a recuperar la categoria.
Precisament el Juvenil A és el que ara mateix juntament amb el Lleida B, que per cert, també ha fet una magnífica temporada a primera regional, juntament amb el Balaguer Almacelles i Alpicat, son els que poden aportar algun jugador al primer equip.
Si aquest any cal apostar més pel planter, crec que ha estat un gran encert fitxar a Gerard Albadelejo, juntament amb el seu equip David Giménez i Jesús Cortés. Per això no puc deixar d'estar il·lusionat. Naturalment en aquest fòrum hi ha opinions de tots els gustos i jo, naturalment, les respecto totes.