Osti noi. Espera, que paro de riure. O sigui que, segons tú, Albadalejo, que deu ser el "Mourinho" lleidatà, va convertir en titella a Siviero, un tio argentí curtit un munt de partits a primera divisió. I el va convertir en titella? Realment, penses el que escrius? Només fa falta dir que els dos play off de Seligrat van ser gràcies a Albadalejo, que també era segon.
Respecte el comentari despectiu que fas dels HEROIS DE L'ANY PASSAT, qualsevol personal amb dos dits de front sap la gesta que va fer la plantilla i cos tècnic la temporada passada en que només la mala sort ens va privar de l'ascens. Però clar, s'ha de tenir els dos dits de front que et comento per valorar-ho i em sembla que tú no vas molt sobrat d'això...
El fet de que no paris de riure deu ser degut a la teva falta de comprensió lectora.
Parles de que segons jo, Abadelejo és el Mou lleidatà. Impossible, per començar Abadalejo no es ni de Lleida. No és una dada rellevant, però per anar amb segons quin to cal saber de què es parla.Tampoc fa falta ser Mourinho per entendre com funciona la 2a B: Asegurar la porteria i aprofitar 2,3,4 ocasions que tinguis per marcar un gol. Seligrat i el segon any d'Idakez marquen el camí.
Siviero està curtit a primera però el cert és que com a entrenador no ha passat de 2a i quan ho va fer va ser per fotre's una nata important. I que jo sàpiga Siviero al Lleida va venir a fer d'entrenador, no a substituir a Molo.
I sí, penso que la directiva va voler cesar a Siviero i no va voler o poder per questions ecònomiques. A partir d'aquí Jordi Esteve pren el control total del club en la parcel·la esportiva. I com que Jordi Esteve no pot asseure's a la banqueta perquè no ho pot fer tot, posa un home de club i de la seva confiança a manar al vestidor, amb Siviero a les seves ordres, al menys portes endins. Que l'equip va tirar cap a munt a partir d'aquesta decisió és indiscutible. Només un cec no ho veuria. Evidentment, els PO de Seligrat no van ser gràcies a Abadalejo; allí en Gerard era l'ajudant i com comprendràs ningú volia cesar a Seligrat com és el cas que ens ocupa.
Jo no he fet cap comentari despectiu cap als "professionals" de l'any passat. Professionals, no herois. Entendràs que empri aquest terme després de que l'anterior temporada i la present ens hagin recordat la seva condició -de professionals- en forma de denúncia.
Desbarres i s'ajunta una manca de comprensió lectora. Cal ser una mica viu per agafar ironies...
Es parlava d'on han anat a parar els professionals d'Idiakez i la inmensa majoria de l'afició. I dic que falten 12.000. 12.000 aficionats, clar, que sí estaven a PO i que no han estat al camp aquesta temporada. Com moltes temporades d'aquests últims anys.
Si no us agrada com porten el club, comenceu a buscar diners per comprar-lo. O fundeu una UE Amics del Lleida o un RUDES FC. Però començant des de 4a catalana serà difícil complir l'objectiu d'ascens a 2a com ho ha sigut últimament.
Feia temps que no entrava i veig que continueu tan amargats com sempre. Calmeu-vos una mica tots.
Vinga, una abraçada molt forta.