Bueno, suposo que com tothom s'està barallant al twitter no hi ha ningú que comenti lo dels nous fitxatges.
Ahir es va anunciar el fitxatge d'aquest tal Flores, un central argentí que pot jugar a totes les posicions de la defensa, petició expressa del míster. Molt jove i ha jugat a primera divisió argentina. Suposo que serà l'ou kinder de la temporada, tot i que a mi no para d'aparèixer-me al pensament el Rana Bilbao. Tant de bo m'equivoqui i s'adapti bé al futbol de segona B, què no té absolutament res a veure amb el futbol professional argentí.
I avui s'ha anunciat el de Casares, un extrem contrastat i veterà, de 32 anys, que s'ha patejat tota la segona B amb més glòria que pena, però que, de forma semblant a Urko, no ha aconseguit que cap equip de categoria superior hi confii. Espero que aquí ho aconsegueixi.
Em perdo de com deu estar ara mateix la plantilla, però compto 10 fitxatges (comptant a Joel) i 9 que continuen (comptant a Colinas i Crespo, què pel que sembla tenen els dies comptats). Tot i que es bastant tard, sembla que finalment la cosa agafa forma.
Ja que em poso a escriure, he de dir que tinc alguns dubtes sobre el grup que s'està formant. No dic que no s'hagi fitxat qualitat (que sembla que si), però trobo massa incògnites. Dels fitxatges, l'únic que em fa veritable bona pinta és lo noiet aquest del Levante. Crec que aquest és una aposta segura. En canvi, tots aquests que han jugat a primera i després han acabat arrossegant-se per segona B... uf, que vols que et digui. Prefereixo els jugadors amb ganes de créixer. L'Óscar Garcia era un dels tíos técnicament més bons que han passat pel Camp d'Esports, però ni amb un coet al cul correria aquell.
Que espero equivocar-me i que siguin unes màquines i que guanyem cada partit 5-0, però em temo que a aquest equip li caldrà un rodatge mooooolt llarg.