Bones! Obro aquest post per fer una mica més dinàmic i divertit això de les porres, les prèvies i els post partits! Si algú té una idea millor i més temps per posar-la en pràctica perfecte, si no és el cas i us sembla bé la meva proposta, endavant i a divertir-nos! Així tampoc caldrà anar obrint posts per cada partit!
La Lliga de pronòstics funcionarà de la seguent manera:
Cadascú podrà pronosticar dos resultats a cada partit, el primer resultat intentant encertar també els jugadors del Lleida Esportiu que facin gol i en el segon, només el marcador final. Per exemple:
OPCIÓ A: Lleida 1-0 Visitant (Gol: Albistegui)
OPCIÓ B: Lleida 2-1 Visitant
Com puntuaré? De la seguent manera:
- Si encerteu completament l'OPCIÓ A sumareu 5 punts a la classificació (és a dir, encertar resultat i golejadors, quelcom molt difícil).
- Si encerteu només el resultat de l'OPCIÓ A però no tots els golejadors sumareu 3 punts (Si el Lleida fa dos gols i encerteu un golejador dels dos no compta).
- Si encerteu el resultat de l'OPCIÓ B sumareu 1 punt.
*Podeu repetir un resultat d'un altre company per qualsevol de les vostres opcions.
*En cap cas podeu posar el mateix resultat a OPCIÓ A que a OPCIÓ B.
Si no hi ha cap més pregunta... Que comenci la Lliga!
PD: M'he mirat les porres dels primers partits de 2aB i si m'hi he fixat bé, ningú n'ha encertat cap, per tant, comencem de 0.