Jo crec que el millor que podem fer de cara a la temporada que ve es NO FER PLAY OFF... aixi us estalviarieu tots aquest problemes i maldecaps!
PD1: Tothom pot comprar packs d'entrades, per que no ho feu i us sortira al mateix preu? es evident que no es lo mateix una cua de 50 persones comprant entrades a 7€ que vagi una persona i digui: "donam 50 entrades". S'ha de facilitar la venda d'entrades i crec q no esta pas malament de cara a les cues que es fan. Jo vaig anar el dillums i vaig fer cua un bon rato
PD2: Personalment com a soci m'estimo mes pagar 7€ + 5€ de la bufanda... tinc una samarreta de regal sabeu? els penyistes no ho tenen
sempre criticar i criticar... disfruteu de l'actual situacio de l'equip i del partidàs que viurem disabte
Tot aixo que dius no te res a veure amb el que dic.
Reitero:
Coste lo mateix que vendre el pack de 50 a 300€, es a dir a 6€ per entrada, que es un preu més que just per a la gent que no ve mai al camp.(estas ahorran la cua igual, ho dic per comprar amb lo que tu dius)
I no em torneu a dir que es 1€ De diferencia...... Tot aixo no ho dic per el euro, es el fet de que paguin menys que el soci. Es inadmisible.