Ir al contenido

Foto
* * * * * 1 votos

Nova polèmica tema entrades

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
74 respuestas en este tema

#41 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 mayo 2014 - 11:35

Jo crec que el millor que podem fer de cara a la temporada que ve es NO FER PLAY OFF... aixi us estalviarieu tots aquest problemes i maldecaps!

PD1: Tothom pot comprar packs d'entrades, per que no ho feu i us sortira al mateix preu? es evident que no es lo mateix una cua de 50 persones comprant entrades a 7€ que vagi una persona i digui: "donam 50 entrades". S'ha de facilitar la venda d'entrades i crec q no esta pas malament de cara a les cues que es fan. Jo vaig anar el dillums i vaig fer cua un bon rato

PD2: Personalment com a soci m'estimo mes pagar 7€ + 5€ de la bufanda... tinc una samarreta de regal sabeu? els penyistes no ho tenen

sempre criticar i criticar... disfruteu de l'actual situacio de l'equip i del partidàs que viurem disabte

Tot aixo que dius no te res a veure amb el que dic.

Reitero:

Coste lo mateix que vendre el pack de 50 a 300€, es a dir a 6€ per entrada, que es un preu més que just per a la gent que no ve mai al camp.(estas ahorran la cua igual, ho dic per comprar amb lo que tu dius)

I no em torneu a dir que es 1€ De diferencia...... Tot aixo no ho dic per el euro, es el fet de que paguin menys que el soci. Es inadmisible.

#42 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 12:47

Tot aixo que dius no te res a veure amb el que dic.

Reitero:

Coste lo mateix que vendre el pack de 50 a 300€, es a dir a 6€ per entrada, que es un preu més que just per a la gent que no ve mai al camp.(estas ahorran la cua igual, ho dic per comprar amb lo que tu dius)

I no em torneu a dir que es 1€ De diferencia...... Tot aixo no ho dic per el euro, es el fet de que paguin menys que el soci. Es inadmisible.

Pero es que son packs "especials" samilof. Jo entenc perfectament el que vols dir, pero es que 50 persones son ja cifres majors. Joder, es que cada pack equival a més del que paga un abonat a tribuna tota la temporada, esta molt bé que el club tregui profit de aquestes ocasions, i esta clar que això va lligat amb el tema de les penyes del aplec.

I també estic segur que el club no va pensar que ningú es podría queixar per aquest tema, per els 4 socis que som hauriam d'estar contents i donar salts d'alegria i no pensar que un pack de 50 els hi surt 1euro mes barat que a nosaltres...

#43 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 06:53

Tema zanjat.... l'any que ve no fem playoff i punt samilof jajajaj

#44 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 23 mayo 2014 - 08:06

Pero es que son packs "especials" samilof. Jo entenc perfectament el que vols dir, pero es que 50 persones son ja cifres majors. Joder, es que cada pack equival a més del que paga un abonat a tribuna tota la temporada, esta molt bé que el club tregui profit de aquestes ocasions, i esta clar que això va lligat amb el tema de les penyes del aplec.

I també estic segur que el club no va pensar que ningú es podría queixar per aquest tema, per els 4 socis que som hauriam d'estar contents i donar salts d'alegria i no pensar que un pack de 50 els hi surt 1euro mes barat que a nosaltres...

Justament. 

• o han agraït

#45 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 mayo 2014 - 08:18

Doncs jo segueixo estant d, acord amb samilof un no soci no pot compra les entrades mes barates que un soci, si un soci pot comprar un pack de 3 per 18 euros, el pack de 50 entrades con a minim hauria de valdre 300 euros., i repeteixo no es per la tonteria de un euro, si no pel fet de reconeixer als que hem anat tot l'any dies de fred pluja etc etc..... perque ja sabem tots el que passara si no pujem.... ja ho hem vist enguany....
  • o han agraït

#46 Milinkovic

Milinkovic

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 08:51

Esteu una mica atrapats en aquests temes...com a soci el que vull és veure el camp ple i tothom animant al Lleida. El club ja ha tingut el gest cap als socis de regalar-nos en EXCLUSIVA una samarreta. A alguns potser us sembla poc, però a mi el detall m'ha encantat.

A gaudir del dissabte i a animar el Lleida!!

• 33ngel y Tornarem ho han agraït

#47 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 mayo 2014 - 09:04

Esteu una mica atrapats en aquests temes...com a soci el que vull és veure el camp ple i tothom animant al Lleida. El club ja ha tingut el gest cap als socis de regalar-nos en EXCLUSIVA una samarreta. A alguns potser us sembla poc, però a mi el detall m'ha encantat.

A gaudir del dissabte i a animar el Lleida!!

Si,si una cosa no treu l'altra' la samarreta es un molt bon detall........

#48 sant_tornemi

sant_tornemi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 09:20

Mira, us ho diré clar, al soci li fan pagar 7 i si pugesin li farien pagar 8 o 9. Saben que per molt que ens dolgui acabarem passant per taquilla per això apreten. A un no soci si li posses l'entrada a 15 euros ja te dic jo que no vindrà! Aquí està la diferència , en que el soci acabarà pagant i un no soci l'han de cuidar pq depenent del preu no vindrà. Per tant ja veurem com els i va aquesta política en un futur.

PD. Deixeu de ser tant infantils amb el tema samarreta, aquestes samarretes amb la quantitat que han conprat no costen ni 3 euros per samarreta....

• o han agraït

#49 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 10:44

Crec que no us heu llegit be el meu misatge inicial.

M'autocito:

Que consti que estic a favor dels pacs sempre i cuan no paguin menys que els socis, es intolerable, no val la excusa de que si demanes més et donen més barat, no no, perque jo dema llavors vaig al club a reclamar 500 entrades a 3 euros i despres les revenc als socis de veritat i ja esta, no? Si tot funciona segons la demanda, tots els socis units tindriam que poder demanar un pac de 2.000 entrades a molt bon preu, i no olvidem que nosaltres som els que ens ho mereixem.

#50 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 10:45

No es aixo, no confonguem. Simplemen es que el soci tingui acces a comprar entrades tambe a 5 euros com els que no son socis. PUNT.

O sino que el pack costi 300 euros. Es facil d'entendre i de fer.

#51 Ilerda

Ilerda

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 11:29

l'any que ve no farem playoff pk estarem a segona A

#52 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 11:34

Però igualment estan a segona A podem fer play off per pujar a primera :D

#53 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 11:50

ojala! us enrecordeu el que valien les entrades de lateral la ultima temporada a segona a?? i fa casi una decada! llavorens si que vindran les discusions quan paguem 20 o 25€ x partit! jejeje

#54 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 01:27

El detector de demagogia acaba de explotar.
  • samilof y sant_tornemi ho han agraït

#55 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 02:00

El detector de demagogia acaba de explotar.

el de demagogia no ho ser... pero el de la broma sempre el tinc a punt... jajajaj

• o han agraït

#56 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 02:01

en serio... amb lo que hem patit x arribar fins aquest partit... i ara polemitzar sobre 1 o 2 o 3€ amunt o avall... me sembla una chorrada

jo pagaria el que fos x veure els 3 partits de playoff a casa.... 

i  con tal que el camp estigues a petar deixaba entrar gratis a tots els demes

#57 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 05:17

en serio... amb lo que hem patit x arribar fins aquest partit... i ara polemitzar sobre 1 o 2 o 3€ amunt o avall... me sembla una chorrada

jo pagaria el que fos x veure els 3 partits de playoff a casa....

i con tal que el camp estigues a petar deixaba entrar gratis a tots els demes

Mare de deu... llegeix tio... repassa-ho tot dos vegades. Ningu s'ha queixat de tenir q pagar 1 o 2 o 3 euros mes!!! Em dit q com a gest cap a l'aficio fidel, no es gens bunic.

#58 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 05:31

Quan subvencionen els viatges dels desplaçaments no veig que la gent parli tant..

• o han agraït

#59 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 05:45

Quan subvencionen els viatges dels desplaçaments no veig que la gent parli tant..

es que anteriors directives no montaben busos ni a tarragona.... 

#60 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 23 mayo 2014 - 05:46

Mare de deu... llegeix tio... repassa-ho tot dos vegades. Ningu s'ha queixat de tenir q pagar 1 o 2 o 3 euros mes!!! Em dit q com a gest cap a l'aficio fidel, no es gens bunic.

gest cap a l'afició fidel? 7euros amb samarreta i una bufanda x 5€ ... te sembla poc gest?

d'altra banda estan els oportunistes que millor q els hi fiquin les entrades el mes barat possible per que sino no hi aniran... i ara el que interesa es omplenar el camp al maxim ... o no¿

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos