Anàlisis:
Realment cal fer aixo? ja tenim gent NO soci pagan 2 euros menys que els que fa anys i panys que estem al camp. Jo personalment em sento menyspreat, i no es perque siguin 2 euros, no us enganyeu, es el fet.
Com a soci i seguidor del Lleida no puc suportar que un NO soci pagui menys que un soci i a sobre el soci no tingui ni la opció de comprar una entrada per 5 euros.
Ja se que el soci te la samarreta, que es molt bona iniciativa, pero es que mes absolutament igual, no entenc perque el soci no pot tenir el mateix tracte que un no soci, almenys el soci tindria que poder adquirir l'entrada també a 5 euros, independentment del volum d'entrades que pugi demandar.
Realment es pensen que amb el pac de 25 entrades (que els i sortia a 6 euros cada entrada), no es plenaria el camp?
Clar que es plenava collons, es plenava igual i a sobre guanyaven un euro més i els socis estavam contents; pero......ara aixo ja si que no.
Que consti que estic a favor dels pacs sempre i cuan no paguin menys que els socis, es intolerable, no val la excusa de que si demanes més et donen més barat, no no, perque jo dema llavors vaig al club a reclamar 500 entrades a 3 euros i despres les revenc als socis de veritat i ja esta, no? Si tot funciona segons la demanda, tots els socis units tindriam que poder demanar un pac de 2.000 entrades a molt bon preu, i no olvidem que nosaltres som els que ens ho mereixem.
El camp d'esports s'hagues plenat igualment amb el pac de 25 entrades, no hi ha necesitat de rebaixarlis les entrades 1 euros menys.
Crec que aquesta es la cagada més gran que ha fet la directiva, després de totes les grans coses que estan fen, aixo em decepciona molt com a soci enamorat del Lleida que soc.