Ir al contenido

Foto
* * * * * 2 votos

[1 / 16 de final Copa del Rei] Lleida Esportiu - Real Betis

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
223 respuestas en este tema

#161 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 08 diciembre 2013 - 06:31

Tirar un penal a lo Panenka no em sembla de ser xulo sino de ser una mica inconscient però és una opció més i la realitat és que normalment acaben en gol.

Una altra cosa es que ho hagués fet amb 0-4 al marcador.

#162 losocii

losocii

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 08 diciembre 2013 - 08:13

He vist que alguns usuaris us heu queixat de que us tiraven l'entrada i la voliau guardar de record. Jo com que les guardo totes i aquesta la volia guardar, el dia que vaig anar a comprarla ja ho vaig preguntar al club que havia de fer a l'hora de donarla per a que no la tiresin i em van dir que li digues al senyor que les agafe que la volia guarda de record i que me la trenques poc pel tros del codi de barres. (encara que no ho hagues preguntat als despatxos, se que s'ha d'actuar aixi per conservar la etnrada), i així ho vaig fer, a l'hora d'entregar l'entrada li vaig dir que la guardo de record que me la trenques amb cura que me l'enduia cap a casa, i aixi va ser, ara tinc aqui guardada l'entrada amb molt bones condicions.

La gent que la volia guardar te que dir-li al home o dona que s'encarrega de trencarli lentrada just en el moment que te la trenquen i li dius que ho facin poc i ells no posen cap problema, almenys a mi mai m'han dit res.

Els que us queixeu vau fer les coses tal i com les he explicat? Ho dic perque m'extranya que si els hi dieu lo que us he dit us diguin que no.

Visca el Lleida!!

Suposo que devia anar en funció del treballador doncs. Perquè t'aseguro que li vaig demanar bé, no que no em trenques la entrada, simplement que la pugues guardar i em va dir i repetir que ell tenia obligació de tirar-les totes a la basura. Al final vaig passar de cabrejam i no li vaig discutir més, encara que si arribo a saber el partit que m'esperava no m'hagues importat calentam abans.

#163 hool

hool

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 diciembre 2013 - 08:22

nosotros no la pudimos recuperar....al entrar como a casi todos nos dijeron k luego podriamos cojerlas d la basura, cosa k por mi parte me parecio mal. Pero a la salida nos hicieron salur por otra puerta. Mi pregunta es: y ahora k? hay alguna posibilidad de recuperarla?

#164 sant_tornemi

sant_tornemi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 diciembre 2013 - 08:57

El senyor Verdú, deixant de banda el penal, que el pot xutar com li doni la Santa Gana, és un xulet tota la vida ho ha set. Dels típics jugadors que no han sortit mai de cap equip petit i és pensen que són els millors. En fi aquest xaval és de lo pitjoret dos clatellades ben donades segú que li anirien bé.

#165 Awor

Awor

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics

Escrito 09 diciembre 2013 - 03:21

La sanció per a Pau Torres al ser vermella directa haurà de complir-se en lliga, no??

#166 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 09 diciembre 2013 - 03:44

La sanció per a Pau Torres al ser vermella directa haurà de complir-se en lliga, no??

Crec q si

#167 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 09 diciembre 2013 - 03:54

Crec q si

Crec que han canviat les normes, i a no ser que sigui una sanció "greu", els partits de suspensió es compleixen a la mateixa competició.

Raul Fuster va rebre vermella directa (si no vaig errat), a València, i va jugar a la copa, però no podrà estar a Olot.

#168 vago

vago

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 09 diciembre 2013 - 04:22

Undiano Mallenco serà l'àrbitre de la tornada

#169 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 09 diciembre 2013 - 05:20

La vermella s'ha de cumplir en copa.

Aquest mateix error va tenir el Logroñés el any passat, que contra la "SD" a la copa del rey no van posar un lateral perque se suposa que "havía de cumplir sanció", i després el van posar a la lliga contra el Lleida. Nosaltres vam reclamar ja que la sanció la tenia que cumplir amb lliga, i això va fer emportarnos els 3 puntets cap a casa, els cuals ens van anar bé per després fer play off  :aplaudiment:

#170 Es_Un_Sentiment

Es_Un_Sentiment

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 diciembre 2013 - 05:44

Percert, BRAAAAAAAAAAAVOOOOO el Diari Segre!!! Han encertat totalment allo de que: Hi hauria més seguidors del betis que del Lleida :aplaudiment: :aplaudiment: :aplaudiment: :aplaudiment: :aplaudiment: :aplaudiment: :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure: :partirsederiure:  [Ironia]

EDITO: Algu m'explica lo de "UBUNTU" de EUS? Te algo a veure amb els videos del twittero/forero kiko? Es que me sona algun video seu, però no estic segur del tot, a veure si algu aclareix i explica el significat

Bona tarda,

Tot i que companys foreros ja han explicat una mica el perquè del UBUNTU,  ampliem una mica més la explicació.

Com bé deia  -LleidaAlCor-  aquesta paraula va "entrar" al vestuari per mitja d'un membre del cos tècnic quan l'equip no anava del tot bé i estàvem lluny de les posicions dels playoffs.

Casualitat o no, va ser "entrar" el UBUNTU al vestuari i començar la ratxa de resultats, amb el balanç de 16 jornades sense perdre, només una derrota i l'accés als playoffs.

Fent una ullada a les publicacions de molts dels jugadors i membres del cos tècnic a les xarxes socials, era visible que el #UBUNTU havia calat molt fort dins del vestuari. Encara a dia d'avui.

Nosaltres teníem clar que per al partit de copa volíem fer una pancarta. Va sorgir el UBUNTU, amb molta acceptació per parts dels penyistes. Vam pensar que encaixaria perfectament.

Per la informació que ens ha arribat, als jugadors, els hi va encantar el sortir al terreny de joc i veure  el UBUNTU, els hi va donar un extra de motivació,dit d'una altra manera, van "flipar".  Podríem dir: Objectiu complert! Si la pancarta ha servit per donar un plus a l'equip , n'estem més que satisfets, d'això és tractava.

Us deixem de nou el enllaç del escrit de l'any passat de l'Oriol Saura.

http://www.ua1.cat/n...osaltres-hi-som

També us deixem el enllaç on explica el significat de la filosofia UBUNTU http://es.wikipedia.org/wiki/Ubuntu_(filosof%C3%ADa)  i un vídeo dels BOSTON CELTIC on al final s'escolta el seu grit de "guerra" : 1, 2 ,3 UBUNTU! https://www.youtube.com/watch?v=CDa4N88mUFU

Salut i VISCA EL LLEIDA!

• RoD y 33ngel ho han agraït

#171 Lleida000

Lleida000

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 diciembre 2013 - 07:20

Undiano Mallenco serà l'àrbitre de la tornada

MB! Àribtre internacional! Aquest, de penaltis no en regalarà. 

• o han agraït

#172 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 09 diciembre 2013 - 09:19

MB! Àribtre internacional! Aquest, de penaltis no en regalarà. 

Mentre no ens els prengui...

#173 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 15 diciembre 2013 - 11:00

5-1 li ha caigut al betis en anoeta contra la r.sociedad.

Esta clar que si en algún moment els podem guanyar es ara, nosaltres amb bona moral i ells que acaven de debutar amb nou entrenador a la lliga amb una golejada en contra.

#174 Awor

Awor

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics

Escrito 15 diciembre 2013 - 11:14

Em vaig quedar amb les ganes de veure que hagués passat al Camp d'Esports amb igualtat de condicions.

#175 pixtic

pixtic

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 diciembre 2013 - 01:20

Bona tarda,

Tot i que companys foreros ja han explicat una mica el perquè del UBUNTU,  ampliem una mica més la explicació.

Com bé deia  -LleidaAlCor-  aquesta paraula va "entrar" al vestuari per mitja d'un membre del cos tècnic quan l'equip no anava del tot bé i estàvem lluny de les posicions dels playoffs.

Casualitat o no, va ser "entrar" el UBUNTU al vestuari i començar la ratxa de resultats, amb el balanç de 16 jornades sense perdre, només una derrota i l'accés als playoffs.

Fent una ullada a les publicacions de molts dels jugadors i membres del cos tècnic a les xarxes socials, era visible que el #UBUNTU havia calat molt fort dins del vestuari. Encara a dia d'avui.

Nosaltres teníem clar que per al partit de copa volíem fer una pancarta. Va sorgir el UBUNTU, amb molta acceptació per parts dels penyistes. Vam pensar que encaixaria perfectament.

Per la informació que ens ha arribat, als jugadors, els hi va encantar el sortir al terreny de joc i veure  el UBUNTU, els hi va donar un extra de motivació,dit d'una altra manera, van "flipar".  Podríem dir: Objectiu complert! Si la pancarta ha servit per donar un plus a l'equip , n'estem més que satisfets, d'això és tractava.

Us deixem de nou el enllaç del escrit de l'any passat de l'Oriol Saura.

http://www.ua1.cat/n...osaltres-hi-som

També us deixem el enllaç on explica el significat de la filosofia UBUNTU http://es.wikipedia.org/wiki/Ubuntu_(filosof%C3%ADa)  i un vídeo dels BOSTON CELTIC on al final s'escolta el seu grit de "guerra" : 1, 2 ,3 UBUNTU! https://www.youtube.com/watch?v=CDa4N88mUFU

Salut i VISCA EL LLEIDA!

http://youtu.be/y7TkgN4olyU

#176 vago

vago

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 17 diciembre 2013 - 01:08

Suposo que el partit de demà el faran per tots els bars de Lleida oi? Cal saber on anar a veure'l.

#177 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 diciembre 2013 - 09:09

Suposo que el partit de demà el faran per tots els bars de Lleida oi? Cal saber on anar a veure'l.

MOLT MALA NOTÍCIA. Pels que vulguem veure el partit per TV, el fan a Gol TV i Canal + Multideporte, però juntament amb els altres partits que juguen a les 19:30 hores. Per tant, no el podrem veure íntegrament. :malament:

#178 ilergeta22

ilergeta22

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 18 diciembre 2013 - 09:27

MOLT MALA NOTÍCIA. Pels que vulguem veure el partit per TV, el fan a Gol TV i Canal + Multideporte, però juntament amb els altres partits que juguen a les 19:30 hores. Per tant, no el podrem veure íntegrament. :malament:

Que bé la tele…. fan fora la gent dels estadis i després donen pel sac….

#179 vago

vago

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 18 diciembre 2013 - 09:28

haurem de fer rojadirecta :(

#180 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 18 diciembre 2013 - 10:36

en serio que no el podrem veure sencer enlloc? jo crec que a Canal + el fan integre .. o el multideporte x a qui vulgui... pero integre tb el fan

1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos