Ir al contenido

Foto
* * * * * 2 votos

[1 / 16 de final Copa del Rei] Lleida Esportiu - Real Betis

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
223 respuestas en este tema

#141 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 07 diciembre 2013 - 03:25

al gol nord hi havia una pancarta de Aitor. Sempre pressent. 

A qui es refereix?

#142 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 07 diciembre 2013 - 04:16

al gol nord hi havia una pancarta de Aitor. Sempre pressent.

A qui es refereix?

Aitor sempre present? Jo sol vaig veure la de Didac. Sempre al cor. Que ja van treure fa uns anys.

#143 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 07 diciembre 2013 - 04:17

Aitor sempre present? Jo sol vaig veure la de Didac. Sempre al cor. Que ja van treure fa uns anys.

potser era aquesta... qui era Aitor?

#144 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 07 diciembre 2013 - 04:42

potser era aquesta... qui era Aitor?

No crec que sigui el mes adequat per parlar del tema. Pero si mal no recordo, es una amic dels Rudes, no se si ere membre de la penya o no, potser si, que va morir fa uns anys. Pero vaja, que millor que algu de la penya ho expliqui millor.

#145 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 diciembre 2013 - 06:08

He vist que alguns usuaris us heu queixat de que us tiraven l'entrada i la voliau guardar de record. Jo com que les guardo totes i aquesta la volia guardar, el dia que vaig anar a comprarla ja ho vaig preguntar al club que havia de fer a l'hora de donarla per a que no la tiresin i em van dir que li digues al senyor que les agafe que la volia guarda de record i que me la trenques poc pel tros del codi de barres. (encara que no ho hagues preguntat als despatxos, se que s'ha d'actuar aixi per conservar la etnrada), i així ho vaig fer, a l'hora d'entregar l'entrada li vaig dir que la guardo de record que me la trenques amb cura que me l'enduia cap a casa, i aixi va ser, ara tinc aqui guardada l'entrada amb molt bones condicions.

La gent que la volia guardar te que dir-li al home o dona que s'encarrega de trencarli lentrada just en el moment que te la trenquen i li dius que ho facin poc i ells no posen cap problema, almenys a mi mai m'han dit res.

Els que us queixeu vau fer les coses tal i com les he explicat? Ho dic perque m'extranya que si els hi dieu lo que us he dit us diguin que no.

Visca el Lleida!!

#146 yasmina

yasmina

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 diciembre 2013 - 06:10

¿Que és això de joc agressiu? En serio, però si vaig veure cada patada i espenta per part del Betis que vamos...  Ja ho he llegit dos o tres cops  :enrabiat:

#147 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 07 diciembre 2013 - 06:41

¿Que és això de joc agressiu? En serio, però si vaig veure cada patada i espenta per part del Betis que vamos...  Ja ho he llegit dos o tres cops  :enrabiat:

Els de primera son uns queixiques ndeu!! jajaja :sisi:

A mi el que m'ha fet més ràbia del dia després, com en comptes de centrar-se en el partit tots els telenotícies s'han centrat amb la pica-baralla després del penalti de Verdú, dient que s'havien barallat per que l'havia xutat a lo panenka. Quins collons, si es perque Verdú després de xutar-lo xoca amb Barreda i li fot un cop de puny fluixet a l'espatlla!! És ell qui ho comença tot, es més una mica més i ens fa un favor xutant-lo així. Desesperant, en serio. Aquest periodisme fa fàstic.

Enfi, ojalà fem un bon partit allí i amb molta sort passesim, quantes boques callariem..

#148 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 07 diciembre 2013 - 08:06

La pancarta "Dídac sempre al cor" es va fer per recordar a un membre de Rudes molt apreciat, natural de la Vall de Boí i estudiant de la UdL que per desgràcia ens va deixar fa prop de 3 anys patint una mort sobtada.  

Dídac sempre al cor !

• LleidaAlCor y 33ngel ho han agraït

#149 vago

vago

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 07 diciembre 2013 - 10:03

El Celta agafa ventatja en la seva eliminatòria contra l'Athletic. Tenen ganes de jugar amb nosaltres (evidentment remontarem).

#150 Semprefidel

Semprefidel

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 76 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 diciembre 2013 - 10:58

He vist que alguns usuaris us heu queixat de que us tiraven l'entrada i la voliau guardar de record. Jo com que les guardo totes i aquesta la volia guardar, el dia que vaig anar a comprarla ja ho vaig preguntar al club que havia de fer a l'hora de donarla per a que no la tiresin i em van dir que li digues al senyor que les agafe que la volia guarda de record i que me la trenques poc pel tros del codi de barres. (encara que no ho hagues preguntat als despatxos, se que s'ha d'actuar aixi per conservar la etnrada), i així ho vaig fer, a l'hora d'entregar l'entrada li vaig dir que la guardo de record que me la trenques amb cura que me l'enduia cap a casa, i aixi va ser, ara tinc aqui guardada l'entrada amb molt bones condicions.

La gent que la volia guardar te que dir-li al home o dona que s'encarrega de trencarli lentrada just en el moment que te la trenquen i li dius que ho facin poc i ells no posen cap problema, almenys a mi mai m'han dit res.

Els que us queixeu vau fer les coses tal i com les he explicat? Ho dic perque m'extranya que si els hi dieu lo que us he dit us diguin que no.

Visca el Lleida!!

Quan jo vaig entrar, la persona que entrava davant meu, i jo després vam dir que voliam conservar l'entrada (ja que apart de trencar-les, les tiraven a una "paperera".) 

Ens va dir que no ens la retornava i que al finalitzar el partit podriam passar a recollir-la per la "paperera".

Alguns després no vam poder sortir per la porta que vam entrar i ens vam quedar sense.

#151 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 diciembre 2013 - 12:35

Quan jo vaig entrar, la persona que entrava davant meu, i jo després vam dir que voliam conservar l'entrada (ja que apart de trencar-les, les tiraven a una "paperera".) 

Ens va dir que no ens la retornava i que al finalitzar el partit podriam passar a recollir-la per la "paperera".

Alguns després no vam poder sortir per la porta que vam entrar i ens vam quedar sense.

Osti, pues us devia tocar un treballador cabrejat, perque en general si els hi dius ho fan i te la donen.

P.D: pels que deieu lo de ocupar el seient d'un soci, aclaro despres de comprobar-ho a la meva entrada del Lleida Esportiu -Betis que hi diu clarament això:

PROHIBIT OCUPAR EL SEIENT D'UN ABONAT 2013/2014

#152 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 08 diciembre 2013 - 10:37

Jo veig entrar per l'accés 6E i el propi empleat del club, sense que jo li digués res, em va dir que textualment : "te la trenco poc per a que la puguis guardar de record".

#153 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 diciembre 2013 - 12:08

Jo veig entrar per l'accés 6E i el propi empleat del club, sense que jo li digués res, em va dir que textualment : "te la trenco poc per a que la puguis guardar de record".

Jo vaig entrar pel 6D.

#154 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 diciembre 2013 - 01:57

Ui amb les declaracions de Perales, la que ens caurà per part dels mitjans :osti: . A saber com ens rebran allí ja..

#155 yasmina

yasmina

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 diciembre 2013 - 02:19

Ui amb les declaracions de Perales, la que ens caurà per part dels mitjans :osti: . A saber com ens rebran allí ja..

Doncs li estan donant massa importància, és una opinió com una altra. Tothom es lliure d'opinar com vulgui. El que passa és que al Betis li repateja haver guanyat de la manera que ho va fer i desvia l'atenció cap a una altra banda. 

#156 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 08 diciembre 2013 - 02:44

Vaig veure les paraules de Perales, pero... No sabia q havien tingut tanta repercusió

#157 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 diciembre 2013 - 03:29

Vaig veure les paraules de Perales, pero... No sabia q havien tingut tanta repercusió

jo no les he vist en cap mitja de comunicació tret del Segre...

quin repercusio hi veieu?

#158 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 08 diciembre 2013 - 04:18

Que va dir el Fran Perales?

#159 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 diciembre 2013 - 04:25

sera esto?

http://www.eldesmarq...ostro-chuleriaq

jejejej

#160 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 diciembre 2013 - 05:16

De moment molta repercussió, sobretot per Sevilla..

Es més, hi ha mitjans que directament han escrit que el LLEIDA (com a club) considera Verdú un chulo. Quan ho ha dit el Perales (té tot el dret a dir-ho).

Però bé, jo comparteixo la opinió de crítica bètica, declaracions una mica desencertades, si el vol llançar a lo panenka endavant, el que no pot fer es desprès ficar-se xulesc espentar a Barreda i riure's a la seva cara. Però enfi, ja ho ha soltat i ja hem quedat malament.

PD: Avere si tenim un penalti allà amb 0-1, el xutem a lo panenka i marquem jajajajaja.

3 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 3 invitados, 0 usuarios anónimos