Primer penal és groga. I a partir d'aquí ja dona igual el que passi després que el primera ja ha robat al segona b. Aquest arbit ja té un historial important.
Pero per si no n'hi havia prou en cargar-se la eliminatòria al minut 4, el segon penal només el veu el linier. Més empegades no les pot tenir les mans, fisicament impossible. A la primera part el lleida rebia grogues per protestar i el betis amb sort li pitaven falta, per no parlar dels fora de joc. Durant el partit qualsevol jugada dubtosa a barrer pal betis per si de cas. Verdú puto fàstic. Que algú m'expliqui com pot ser que es monti una tangana amb cop de puny de Verdú al pit (no he vist bé a qui) i un cop acabada al mig del camp el negre aquell encara foti la gran espenta a un altre blau i no ha tret ni una groga. NI UNA!!!!!! Pero la roja al pau no ho ha dubtat el malparit. A la segona part el penal del Mata en un altre partit és lo típic que el demano pero sense ser molt clar pero amb tot lo que portava pitat era clarísim, i amb això vull dir que si és al reves el pite. L'última jugada del partit era corner, fins i tot el negre ha deixar de correr deixant la pilota morta dins de l'àrea i quant ha vist que no pitava la rebutjat perque no arribes el mata. I quan li protesta aquesta jugada amb el partit acabat aldalur l'àrbit l'envia a la merda amb una botifarra i no se que li haura contestat llavors que li ha tret groga.
I ja em direu si és normal que en un partit amb 5 o 6 canvis, 3 gols, 2 vermelles, Perales que l'han ates 2 cops perdent només ell gairebé 10 minuts i un partit super trabat i parat només afegeixi 1 minut a la 1ª i 2 minuts a la 2ª part que no els ha deixar acabar. Cagon sa mare la de peles que li haura donat el Garrido per no començar amb una humillació.
PD:Almenys avui em puc quedar amb l'entrega de l'equip i de l'afició, de tot l'estadi. Animant i cridant tot el camp com feia anys que no es feia. Tambés és veritat que mai havia vist tal robo. Els jugadors xapó, aguantar amb deu 85 minuts un primera fins al punt d'acollonir-los i que els darres 10 minuts perdesin temps i no caure en l'agressio. Això li fan al Madrid i acaba amb 5 jugadors expulsats i 7 del Betis lesionats.
PD2: Molt gran Perales. En el seu debut para el penal, casi para el segon que ja era per fer-li un monument i 3 paradons per mantenir sempre la ilussió. A part dels 2 cops rebuts. Llàstima del gol, perque ha fet la cagada de la seva vida, crec que fruit dels nervis. I no s'ho mereixia peque estava i ha fet un partidàs. Però tampoc em vull oblidar de les pilotes recuperades pels Barreda, Medina, Molo, Fuster i el gol salvat, Aldalur que no m'agradava per la seva desgana i avui ha anat a matar, etç,