Jo crec que encara que els bètics diguin que no, tenim alguna possibilitat de passar, i no seria el primer cop que passa. O sigui que jo aposto per un 2-1 a l'anada i un 1-1 a la tornada. Com ha dit el company unioesportivalleida, crec que hauriem de fer molta publicitat per les xarxes socials, si volem ser 6000-7000 com diuen alguns companys.
Pensant en la següent ronda (si passem) m'agradaria molt l'Atlethic ja que vindria molta més gent al camp per 2 motius:
1.- Són 8ens de final, costa molt arribar-hi
2.- Si ell Lleida va en una bona posició a la lliga, molta gent s'animarà a vindre.
Tot i això el Celta també seria un bon rival.
Per cert, no va dir el club per twitter que els preus de les entrades sortirien aquesta setmana? Doncs a que esperen?
Santa paciència...
VISCA EL LLEIDA
Pel que fa al evento a les xarxes socials, jo intento fer el que puc i buscar-me la vida com puc però hi ha molt poca ajuda. Facebook com el del (Lleida Esportiu - Aficionats UE Lleida - Camp d'Esports o Força Lleida) que tenen la massa social del club a les xarxes, no em responen ni promocionen el evento, com feien l'any passat.
He enviat missatges a la pg principal del betis i a les peñes bètiques de Catalunya i poc a poc el evento arriba a més gent.
Aquí el teniu. https://www.facebook...1/?notif_t=like Si tots inviteu als vostres contactes, farem que al menys la gent sàpiga tota la informació que és l'únic que pretenc.