Ir al contenido


Foto
* * * * * 3 votos

Entrades per al partit de Copa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
181 respuestas en este tema

#81 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 12:58

Estic començant a veure comentaris, tant via Twitter, com via Facebook, dels tipics "xaqueteros" queixant-se dels preus. Quin fàstic!!! :enrabiat: :enrabiat: :enrabiat:



#82 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 01:02

Chapeau als preus?????? La directiva rutlla??????

 

Per os sentiu??? sol busquen els diners... es així i punt. No premien als socis, no són objectius si no el partit contra el caudal també haguessin posat preu. I creieu que si amb aquesta ronda de la copa, (posem-nos pel cas) hagués tocat el Cerdanyola del Valles (amb tot el respecte per aquest club) haguessin posat un preu de 7 euros???? doncs no, hagués set com contra el Caudal, gratuït, per que sabrien que sol aniran els 4 gats de socis tontos que som tots. Ara com contra el Betis vindran els tontos i més gent, doncs els hi fotem els cuartos.

Et sents a tu mateix? Un club que està a segona B,  intenta conseguir el màxim d'ingressos possibles i la  Copa és una oportunitat unica. O et penses que el Lleida guanyarà aquesta competició?

Sempre s'havia fet dia del club i ningú es queixava. Fa casi 10 anys que no veiem un equip de Primera i també ens queixem?

 

Potser l'equivocat ets tu!!!!

 

Disfruta de l'ocasió i gaudeix d'un partit que fa anys que no es veu pèr aquí. I si, a més el club consegueix recaptar uns calerons no pressupostats, doncs molt millor!!!

 

L'única queixa possible era que els socis no tinguéssim preu especial en relació als no socis, com va passar en el play off. I no ha estat així.

 

Ho torno a dir...UN 10 A LA DIRECTIVA PER QUE L'HAN ENCERTAT!!!


  • samilof y 33ngel ho han agraït

#83 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 01:08

Ilerdenc, parles com si haguessis descobert America. Es normal i comprensiu que un equip de 2a B, on no te ingresos per cap lloc practicament s'intenti beneficiar de la sort que ha tingut al poder arrivar a jugar amb un equip de 1a que juga a Europa.
¿Que contra el cerdanyola hagues set gratis? Clar.
I el madrid tampoc posa el mateix preu de les entrades contra el getafe que amb el barça, s'intenta beneficiar, com es llogic, i ells tenen molts mes ingresos que nosaltres.
  • o han agraït

#84 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 01:08

Ilerdenc_sempre, tots els equips de segona B esperen "como agua de mayo" que els hi toqui un equip de primera (més si es de competició europea, ultramés si es algun dels grans) per a fer caixa. Aixó es impepinable.

 

Entre un soci de lateral i un no soci que vulgui seure a lateral hi haurà un diferencial de 18 Euros. Et sembla poc respecte cap al soci????

 

Per cert, contra el Caudal era gratis per a tothom o gratis per als socis?


  • samilof y lo_karls ho han agraït

#85 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 01:12

Per cert, m'acaven de preguntar... Un nen de 11 anys quant hauria de pagar? Com un adult?

#86 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 20 noviembre 2013 - 01:18

Per cert, m'acaven de preguntar... Un nen de 11 anys quant hauria de pagar? Com un adult?

 

 

Jo entenc que ha de pagar 10 euros...

encara millor ,que es faci soci, que val 55 euros...  :D



#87 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 01:20

Jo entenc que ha de pagar 10 euros...
encara millor ,que es faci soci, que val 55 euros... :D

Son del betis... M'ha preguntat, 2 adults, 1 nen de 11 anys i 1 altre de mesos. Seria amb pack3 i sense pack3 60€ no?

#88 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 20 noviembre 2013 - 01:22

Chapeau als preus?????? La directiva rutlla??????

 

Per os sentiu??? sol busquen els diners... es així i punt. No premien als socis, no són objectius si no el partit contra el caudal també haguessin posat preu. I creieu que si amb aquesta ronda de la copa, (posem-nos pel cas) hagués tocat el Cerdanyola del Valles (amb tot el respecte per aquest club) haguessin posat un preu de 7 euros???? doncs no, hagués set com contra el Caudal, gratuït, per que sabrien que sol aniran els 4 gats de socis tontos que som tots. Ara com contra el Betis vindran els tontos i més gent, doncs els hi fotem els cuartos.

Va tio definitivament calla!

 

Dic el que dic, perquè entre els preus de socis i no socis hi ha una diferència molt notable. Si no vols pagar 7 euros per veure a un històric de primera, no vinguis. I si utilitzes el Caudal com a argument dle que defenses, primer t'hauries de pensar quina és la diferència entre entitats (Caudal  i Betis hi ha un catxé molt important).

 

Jo vull contribuir al club per a que faci caixa d'aquest premi i no ens han tret els ulls. Si això no ho veus és el teu problema!


  • o han agraït

#89 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 01:24

INSISTEIXO QUE EL CLUB HAURIA DE PRENDRE MESURES PER QUE CAP ADULT ACCEDEXI AL CAMP AMB ENTRADA I/O CARNET INFANTIL!!! JA SABEM COM FUNCIONA AIXÒ...


  • o han agraït

#90 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 01:29

si el preu de no soci hagués set de 150 euros i per socis 50 €, com la diferencia és notable tots contents?

 

No ho entenc la veritat. Doncs no, no penso pagar l'entrada i no penso contribuir a que aquesta m.. directiva s'ompli les butxaques que ja pago prou de soci, fent desplaçaments, al bar, gasolina per anar fins al camp, etc etc...

 

Si volen estalviar diners i que es un club mediocre de segona b, doncs que no pagui tan els seus futbolistes, que el sou que cobren es sobrevaloradissim. Li retalles 50 euros per cap al mes i mira si tens cuartos, i amb això pots fer que els socis vagin gratuïtament contra el Betis.


  • o han agraït

#91 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 20 noviembre 2013 - 01:31

si el preu de no soci hagués set de 150 euros i per socis 50 €, com la diferencia és notable tots contents?

 

No ho entenc la veritat. Doncs no, no penso pagar l'entrada i no penso contribuir a que aquesta m.. directiva s'ompli les butxaques que ja pago prou de soci, fent desplaçaments, al bar, gasolina per anar fins al camp, etc etc...

 

Si volen estalviar diners i que es un club mediocre de segona b, doncs que no pagui tan els seus futbolistes, que el sou que cobren es sobrevaloradissim. Li retalles 50 euros per cap al mes i mira si tens cuartos, i amb això pots fer que els socis vagin gratuïtament contra el Betis.

Le damos un aplauso y dejamos que se vaya?



#92 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 01:34

si el preu de no soci hagués set de 150 euros i per socis 50 €, com la diferencia és notable tots contents?

No ho entenc la veritat. Doncs no, no penso pagar l'entrada i no penso contribuir a que aquesta m.. directiva s'ompli les butxaques que ja pago prou de soci, fent desplaçaments, al bar, gasolina per anar fins al camp, etc etc...

Si volen estalviar diners i que es un club mediocre de segona b, doncs que no pagui tan els seus futbolistes, que el sou que cobren es sobrevaloradissim. Li retalles 50 euros per cap al mes i mira si tens cuartos, i amb això pots fer que els socis vagin gratuïtament contra el Betis.


O sigui, que els jugadors han de cobrar menys com a recompensa de haver arrivat tant lluny a la copa i el premi el tenim nosaltres amb les entrades gratis? Això com es denomina, primes inverses o que?

De lo demés que has comentat ni em molestare a comentar-ho...

#93 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 20 noviembre 2013 - 01:37

Le damos un aplauso y dejamos que se vaya?

 

 

facundo la moción.


  • o han agraït

#94 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 20 noviembre 2013 - 02:10

Crec que son ligerament alts per a veure una bona entrada pero bueno, és difícil acontentar a tothom.


  • o han agraït

#95 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 02:15

A mi en semblen uns preus més que correctes. 7€ està bé, i com ja han dit hi ha força diferencia entre el Perú dels socis i els no socis. Però bé, mai ningú està content :). Qui no vulgui, que no pagui, i au!

#96 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 02:29

INSISTEIXO QUE EL CLUB HAURIA DE PRENDRE MESURES PER QUE CAP ADULT ACCEDEXI AL CAMP AMB ENTRADA I/O CARNET INFANTIL!!! JA SABEM COM FUNCIONA AIXÒ...

 

Als carnets infantils surt ben gran un dibuix del Marraco apart que son d'un color més rosat, vaja, que si veuen a un paio amb pels a les cames i veu de fumar ducados amb un carnet del Marraco no crec que coli, d'altra banda suposo que les entrades infantils seran rotllo les invitacions de la temporada passada, de color blau i sense codi de barres, aixi que si ets un adult i vas amb una entrada d'aquestes no et deixaran passar. (tot i que un dia per equivocacio vaig entrar amb el carnet del meu nebot enlloc del meu ja els duc els 2 junts a la cartera) xD

 

 

I sobre els preus doncs, per posar-los a 7 els podrien haver posat a 5, jo no hi anire ja que me semblen massa quartos i amb el tran/cotxe de Bcn a Lleida ja me deixare més diners dels que me puc permetre.



#97 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 02:42

A mi lo que em fa gràcia es que aquest debat surti ara que sembla que es interessant anar al camp. És una merda que costi 15€ anar a veure el Lleida un partit normal amb entrada a taquilla, és una merda que l'abonament et costi més de 150€ si no ets jubilat o universitari, PERÒ ES LO QUE HI HA! El Lleida és una empresa i ara ha vist una oportunitat de fer calés i crec que tot i això i mirant el context nacional s'ha comportat en aquest aspecte i segons el meu punt de vista han ficat uns preus (ni bons ni dolents) correctes per fer caixa i atreure a la gent al camp.  



#98 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 02:43

sisi es molt bunic el cartell pero els 25 euros... aixxx  :pensant:



#99 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 03:19

Ilerdenc_sempre, tots els equips de segona B esperen "como agua de mayo" que els hi toqui un equip de primera (més si es de competició europea, ultramés si es algun dels grans) per a fer caixa. Aixó es impepinable.

Entre un soci de lateral i un no soci que vulgui seure a lateral hi haurà un diferencial de 18 Euros. Et sembla poc respecte cap al soci????

Per cert, contra el Caudal era gratis per a tothom o gratis per als socis?

Jo vaig pagar 15 euros pel caudal. Així que aquest partit em surtira 3 euros mes car que als que sou socis :-)

Ilerdenc_sempre i demes trolls, deixeu de plorar pel preu de les entrades quan heu pagat el carnet per 55 euros...

Afegir que esric amb RoD, amb 20 i 5 o 22 i 6 euros (o regalant una cocacola!) es faria millor entrada.
  • o han agraït

#100 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 noviembre 2013 - 03:52

si el preu de no soci hagués set de 150 euros i per socis 50 €, com la diferencia és notable tots contents?

 

No ho entenc la veritat. Doncs no, no penso pagar l'entrada i no penso contribuir a que aquesta m.. directiva s'ompli les butxaques que ja pago prou de soci, fent desplaçaments, al bar, gasolina per anar fins al camp, etc etc...

 

Si volen estalviar diners i que es un club mediocre de segona b, doncs que no pagui tan els seus futbolistes, que el sou que cobren es sobrevaloradissim. Li retalles 50 euros per cap al mes i mira si tens cuartos, i amb això pots fer que els socis vagin gratuïtament contra el Betis.

 

Les tonteries que s'han de sentir.... ja no busco el msiatge d'abans perque no val la pena ni citar-lo.

 

Si tu tinguesis un equip de futbol faries el mateix, aprofitar una mica per poder asegurar el futur, res més.

 

Politica de preus més que raonable, em sembla bé pagar 7 euros.

 

Tothom sap que si hagues vingut el Barça o el Madrid hagues set més car... pues claro que si! es logico collons.

 

A pagar i a disfrutar. I qui no vulgui o pugui pagar, no ve al camp i punt, no passa res, com be ha dit el company RoD, mai es pot acontentar al 100% de la gent.

 

 

Visca el Lleida!! :aplaudiment:


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos