Si, et parlo del famós vídeo, però et puc parlar de 10.000 histories més. Tots els equips catalans, i no sol el Lleida, cuan van a jugar per les "espanyes" es sent el "Puta Lleida, Puta Catalunya" (o l'equip que sigui). Ahir no sé que hi feien i amb quin proposit vau portar dues banderes espanyoles al Camp d'Esports (si això no és anar a provocar...) No entenc que hi fan banderes espanyoles en un partit entre el que vosaltres diriau equips espanyols... Porteu banderes d'andalucia si voleu (i si és amb l'estel vermell millor..jejej), que no en tenim cap de problema amb els andalusos. M'agradaria veure el gran tracte que segons tu ens fareu a jaen (mode irònic), llàstima que no m'hi puc desplaçar, però aviam quant temps han d'esperar els aficionats ilergetes a sentir insults contra ells i contra el seu pais.
Segur que hi haurà insults, perquè cap part es llibra de tindre alguns imbécils (com els que van portar banderes d'Espanya ahir), però la ciutat i l'afició del Jaén en general us tractaràn bé perquè Jaén, a pesar dels 4 tontos de sempre, és una ciutat tranquila i amistosa. A més que no seria extrany que hi haguera familiars nostres entre els aficionats del Lleida...
Altre detall: En la nostra grada d'animació, vam callar ipso facto tots els càntics de 4 que mai venen a l'estadi que feian referència a Espanya, Euskadi, etc. I en dos dies que molts aficionats de l'Alavés van passar en Jaén, no va passar res, tot el contrari, i també hi han altres videos a on es veu als dos aficions juntes i mesclades en el carrer i en bars i no he vist a ningú parlar d'ells... No sé, després pot passar de tot, no tinc el poder de veure el futur, però suposar mal de nosaltres abans de vindre...
Em fa molta llàstima veure i sentir això, inclús odi, no ho soporto.. pero per desgràcia és l'afició que tenim.
Si vas al Camp d'Esports és perque ho sents i punt. Et quedes fins al final indiferenment del resultat i si l'equip ho ha donat tot, com ahir, aplaudeixes a rabiar.
Això passa aquí també... són els clàssics oportunistes que sol s'apunten a les festes de partits com el d'ahir i després no tornen al camp en tot l'any...