Aplicació android del fòrum LoLleida
Escrito 05 junio 2013 - 04:23
Es una simple adptació del forum en una aplicació per a android.
Podeu dir-hi la vostra per millorar-lo
- o han agraït
Escrito 05 junio 2013 - 04:32
Com és això?
Escrito 05 junio 2013 - 04:37
Bones,
No se si ets una empresa o un informatic a nivell particular.
T'informo, com ja deus saber, que android te milers de suports fisics amb el sistema operatiu android, aixo fa que hi hagi un mun de resolucions i posiblitats diferents.
L'aplicacio s'ha de probar amb un munt demuladors i les resolucions s'han dajustar correctament a tots els dispositius, cosa gens facil i molt laboriosa de programació.
De tots formes enhorabona per l'app, yo no me la puc descagar perque tinc un Nokia am Windows Phone, i desde aqui us dic la meva opinio sobre el sistema WP: no us compreu un windows phone, almenys a mi no m'ha donat bon resultat en cap de les maneres. Lo unic que mole es que pots cambiar el color de l'interfaç.
Visca el Lleida!!
Escrito 05 junio 2013 - 04:41
Ja es extrany, estudiaré el cas.Esta aplicación no es compatible con tu Vodafone Samsung GT-S5360.
Com és això?
Escrito 05 junio 2013 - 04:46
Bones,
No se si ets una empresa o un informatic a nivell particular.
T'informo, com ja deus saber, que android te milers de suports fisics amb el sistema operatiu android, aixo fa que hi hagi un mun de resolucions i posiblitats diferents.
L'aplicacio s'ha de probar amb un munt demuladors i les resolucions s'han dajustar correctament a tots els dispositius, cosa gens facil i molt laboriosa de programació.
De tots formes enhorabona per l'app, yo no me la puc descagar perque tinc un Nokia am Windows Phone, i desde aqui us dic la meva opinio sobre el sistema WP: no us compreu un windows phone, almenys a mi no m'ha donat bon resultat en cap de les maneres. Lo unic que mole es que pots cambiar el color de l'interfaç.
Visca el Lleida!!
Be, le desenvolupada a nivell particular i desinteresadament.
De resolucions n'hi han unes quantes jeje
I les compatibilitats amb diferents versions android tambe.
Segur que de incompatibilitats n'hi surten com en ek cas del rod.
Treballaré per reparar els diferents erros i els vistres feedbacks ajudarán.
Gracies
Escrito 05 junio 2013 - 04:48
Be, le desenvolupada a nivell particular i desinteresadament.
De resolucions n'hi han unes quantes jeje
I les compatibilitats amb diferents versions android tambe.
Segur que de incompatibilitats n'hi surten com en ek cas del rod.
Treballaré per reparar els diferents erros i els vistres feedbacks ajudarán.
Gracies
Enhorabona per la iniciativa!!
Escrito 05 junio 2013 - 05:25
Esta aplicación no es compatible con tu Vodafone Samsung GT-S5360.
Com és això?
Bé, el teu Samsung Y te unes prestacions de pantalla :
Pantalla- Tecnología TFT
- Resolución: 320 x 240
- Tamaño: 3.0"
Degut a la resolució i a les polzades, l'aplicació no es veuria be al teu android, per aixó es incompatible.
Hi treballaré per a que es pugui utilitzar als "Samsung Y".
Salut!
Escrito 05 junio 2013 - 05:32
Bé, el teu Samsung Y te unes prestacions de pantalla :
Pantalla
- Tecnología TFT
- Resolución: 320 x 240
- Tamaño: 3.0"
Degut a la resolució i a les polzades, l'aplicació no es veuria be al teu android, per aixó es incompatible.
Hi treballaré per a que es pugui utilitzar als "Samsung Y".
Salut!
Ningú pensa en els pobres
Tot i que utilitzo tapatalk per entrar al fòrum volia probar la teva aplicació perquè he vist que té acces a la galeria fotogràfica, cosa que no he vist al tapatalk.
Escrito 05 junio 2013 - 07:50
Escrito 05 junio 2013 - 08:22
Realment son 2.2 Mb.Serie interessant.
Esta per als que tenim el Galaxy Ace ( el tocho que donaven gratis)?
PD: 3,i pico Mb per l'aplicació d'un sol forum? A tapatalk per 6 Mb pots tenir molts forums. Nose si es pot mirar de reduir o no...
Per als Galaxy Ace esta disponible en totes les seves versions sense problema.
Es pot reduïr peró pensa que lo que més pesa son les imatges en l'aplicació.
Escrito 10 junio 2013 - 11:21
Fatal Error: Method hookblank sidebar does not exist in mt_boardIndexTopicHover in /home/lolleida/public_html/admin/sources/classes/output/publicOutput.php on line 4042
Amb un Xperia S, a veure si ho pots arreglar!
Escrito 10 junio 2013 - 11:38
Fatal Error: Method hookblank sidebar does not exist in mt_boardIndexTopicHover in /home/lolleida/public_html/admin/sources/classes/output/publicOutput.php on line 4042Amb un Xperia S, a veure si ho pots arreglar!
El mateix amb un Xperia Neo V
Tot i aixo, bon treball! Que fer una app desinteressadament te molt de merit!
Escrito 10 junio 2013 - 11:51
Samsung S2! igual! Tot i que si ens conectem per el navegador d'android dona el mateix problema! Crec que no es culpa teva sino de la web, avere si l'admin pot mirau!
Tot i així esperem que es pugui arreglar sigui per part teva o de l'admin i bona feina!!
Escrito 10 junio 2013 - 12:16
Des de el Navegador del mòbil ja es veu així, no fa falta una app.
Escrito 10 junio 2013 - 01:47
Si, l'aplicació es una adptació web mobil del forum i que es visualitzi en una app, facilitarne la entrada, a més molt aviat actualitzaré amb més opcions entre elles resultats en viu i alguna sorpresa més!.
Que us agradría que hi portesi més?
Gracies i salutacions per a tots los que heu baixat l'app!
Visca el Lleida!!!
- o han agraït
Escrito 10 junio 2013 - 03:49
Bones de nou! El problema era del admin de LoLleida i com be doeu ja está solucionat
Si, l'aplicació es una adptació web mobil del forum i que es visualitzi en una app, facilitarne la entrada, a més molt aviat actualitzaré amb més opcions entre elles resultats en viu i alguna sorpresa més!.
Visca el Lleida!!!
Ja em funciona. Bona feina!!
Escrito 10 junio 2013 - 04:18
Bones de nou! El problema era del admin de LoLleida i com be doeu ja está solucionat
Visca el Lleida!!!
CHAT per aficionats del Lleida!
Escrito 11 junio 2013 - 09:51
Per cert, a dia d'avui ja son 20 les persones que ja s' han descarregada l'app!
Gracies a tots!
Salutacions!
Escrito 11 junio 2013 - 10:53
és una llàstima perque per al Samsung S5570 no és compatible: igualment felicitats per la iniciativa
Escrito 11 junio 2013 - 11:03
és una llàstima perque per al Samsung S5570 no és compatible: igualment felicitats per la iniciativa
De moment per als smartphones amb pantalla petita no es compatible per questions de calitat i experiencia d'usuari.
El teu de ser un Galaxy Mini si no m'equivoco, no?
Com be ja vaig dir, intentaré resoldre aquest inconvenient per als pantalla petita
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos