Ir al contenido

Foto
- - - - -

Comencem a plenar nosaltres busos per Leganés?

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
131 respuestas en este tema

#61 rlm

rlm

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 mayo 2013 - 11:11

Un dubte, els "papers/vales" que et donen ja sigui (autocar + entrada) o (entrada) on te la donen realment, a les taquilles de Butarque?.

Al arribar a Leganés ho repartirà algú del club, almenys això em van dir el dilluns a les oficines

#62 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 08:00

Doncs sembla ser que ja tenim ubicació els seguidors del lleida que anem el diumenge a Butarque, la zona del gol sud. Em sembla una molt bona idea perque aixi estarem a prop del Pau Bosch en una part i del Juan Mata a l'altra....
Som-hi som-hi som-hi lleida, som-hi Lleida campió!!!!

I del JAIME MATA. El Juan es el del Chelsea (EX- Valencia). :wink:

#63 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 09:29

Pfuaaaaa, no he donat una...jajajaja.

Per cert, i sense ànims de calentar l'ambient ni molt menys...acabo de parlar amb un company que m'ha contat la moguda de abans del partit amb l'afició del LEGANES i m'ha explicat que estaven prenent algo tranquilament amb gent del Leganés i de repent van aparèixer uns quants de Lleida amb pedres, bates, etc....i va começar la trifulca...pel simple fet de ser de Madrid!! Diu que els mossos anti-abalots van haver d'actuar....!!!
Espero sincerament que ens sapiguem comportar com cal allí i limitar-nos a animar al nostre Lleida...això de anar gent tant diferent amb una mateixa ubicació al camp, a vegades pot ser realment perillós....

P.D.: Espero que se'm sàpigui entendre....

#64 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 09:42

Pfuaaaaa, no he donat una...jajajaja.

Per cert, i sense ànims de calentar l'ambient ni molt menys...acabo de parlar amb un company que m'ha contat la moguda de abans del partit amb l'afició del LEGANES i m'ha explicat que estaven prenent algo tranquilament amb gent del Leganés i de repent van aparèixer uns quants de Lleida amb pedres, bates, etc....i va começar la trifulca...pel simple fet de ser de Madrid!! Diu que els mossos anti-abalots van haver d'actuar....!!!
Espero sincerament que ens sapiguem comportar com cal allí i limitar-nos a animar al nostre Lleida...això de anar gent tant diferent amb una mateixa ubicació al camp, a vegades pot ser realment perillós....

P.D.: Espero que se'm sàpigui entendre....

Jo el dels bates de beisbol ho desconec (em sembla que és una flipada). Si que és cert que abans del partit i quan la gent de Leganes estava pels voltants del camp de forma TRANQUILA i PACÍFICA prenent algo, van apareixer "seguidors" del Lleida i van tirar botelles. Això és el que van veure els meus propis ulls. Aleshores és quan va començar a intervindre els MOssos.

D'altra banda, també va haver intercanvi "d'opinions" entre el sector de dretes i d'esquerres dels propis seguidors del LEganés.

Sincerament és una llàstima, ja que al final qui paga són justos per pecadors i per culpa de 4 bretols, que hi són a tots els llocs, es calenta un partit quan, insisteixo, la majoria d'aficionats del Leganés estaven tranquilament fent la seva cerveseta sense provocar a ningú. En fi...

#65 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 10:50

Segurament hagi exagerat una mica quant m'han parlat de bates de beisbol, pero ampolles i pedres segur perque hi han hagut uns quants que ho han comentat ja...
Estic amb tu que es una pena que es pugui calentar un partit que ha de ser una festa pels 2, ja que en un principi tant ells com nosaltres ja hauriem firmat a principi de temporada haver arribat a on ho hem fet... Espero que els 4-5 "desbravats" no vinguin amb els busos a Leganes...espero que el club els tingui més que controlats i sàpiguin perfectament qui puja o no a cadascún dels autocars.

#66 mr_raulman

mr_raulman

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 29 mayo 2013 - 11:27

Tercer bus complet, confirmat per twitter oficial del Lleida, a falta de dos dies contant el d'avui per la finalització de la inscripció, això ja comença a ser una marea blava.

#67 Espontani

Espontani

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 12:12

El 4 es plena segur, encara hi ha molta gent que s'ha d'apuntar

#68 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 mayo 2013 - 01:01

Estic molt sorpres amb la reacció de l'afició, no m'esperava que s'animés tanta gent jugant diumenge a les 7. Som-hi!

#69 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 01:13

Aquesta tarda vaig jo.......4 mes!!!!

#70 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 01:13

Estic molt sorpres amb la reacció de l'afició, no m'esperava que s'animés tanta gent jugant diumenge a les 7. Som-hi!

Doncs jo també la veritat, conec bastanta gent que hi tenia que anar entre avui i demà, així que confio tancar un altre bus com a mínim. No descartaria ser 300 a Butarque!

#71 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 mayo 2013 - 01:15

Doncs jo també la veritat, conec bastanta gent que hi tenia que anar entre avui i demà, així que confio tancar un altre bus com a mínim. No descartaria ser 300 a Butarque!

Serà molt emocionant aquest desplaçament. Vaig sentir enveja sana al veure tants aficionats del Leganés a la grada.

#72 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 01:37

Increible la nostra afició! Espero que s'ompli el 4t i el 5è!!!!

Pel que fa als retrasats que van fer això als aficionats del Leganes suposo que deuen tenir deliris de Football Factory o Hooligans. Pel·lícules impressionats, però això, pel·lícules

#73 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 02:57

Espectacular la mobilització de l'afició en un dia i, sobretot, horari pèsims. M'he de menjar les meves paraules (i a gust que ho faig) ja que com algú ha recordat no creia que s'omplís més de 2 busos.

Pel que fa a la resta d'emparellaments, deu n'hi do també com es mou la gent. Aquí uns exemples:

- 2.000 seguidors del Oviedo a Albacete
- 1.000 del Tenerife a Hospitalet.
- 600 del Real Jaén a Vitoria

#74 rlm

rlm

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 03:35

Si senyor! Gran afició, l'horari és molt dolent però estem responent com cal! Esperem que a Leganés tots els nostres seguidors es comportin ja que ve gent gran i la inmensa majoria no volem problema. SOM-HI LLEIDA, TOTS A BUTARQUE

#75 malpensat

malpensat

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 21 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 03:47

Increible la nostra afició! Espero que s'ompli el 4t i el 5è!!!!

Pel que fa als retrasats que van fer això als aficionats del Leganes suposo que deuen tenir deliris de Football Factory o Hooligans. Pel·lícules impressionats, però això, pel·lícules

molt bo, tens tota la raó

#76 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 03:49

Gent gran, nens petits, gent jove, mares...........ningú dels que anem suposo que vol cap problema ni mals rollos...es tracta d'anar, passar-ho be al viatge, disfrutar del moment al camp i si potser tornar amb les semis a la butxaca...i sino, aplaudir al rival i tornar cap a casa orgullosos del que ha fet aquest equip a la lliga i el que considero jo més important....haver estat capaços d'enganxar a molta gent de Lleida que estava apalancada a casa sense enrecordar-se que hi ha un equip que representa la nostra ciutat i que s'ha deixat tot per tornar-nos a il.lusionar!!!

#77 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 03:50

Espectacular la mobilització de l'afició en un dia i, sobretot, horari pèsims. M'he de menjar les meves paraules (i a gust que ho faig) ja que com algú ha recordat no creia que s'omplís més de 2 busos.

Pel que fa a la resta d'emparellaments, deu n'hi do també com es mou la gent. Aquí uns exemples:

- 2.000 seguidors del Oviedo a Albacete
- 1.000 del Tenerife a Hospitalet.
- 600 del Real Jaén a Vitoria

De Villarreal a Barcelona 5.000 aficionats (100 busos), de Zamora a Villanueva de la Serena (Play off descens de Segona B), 250 persones. Pero es que això no és tot; a tercera divisió, a tercera eh? 300 persones de Castelló a Córdoba i 400 de Almendralejo a Toledo.

El fútbol modest està molt viu!!!!

#78 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 03:50

Sorry !!!! Les semis no...els quarts de final !!!!!

#79 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 04:51

Sorry !!!! Les semis no...els quarts de final !!!!!

No has dit res mal dit, esperem tornar de Leganés amb la classificació per les semis a la butxaca :D

#80 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 29 mayo 2013 - 05:02

Algú sap si el club pel matí està obert per anar a apuntar-se al bus?? Volia anar aquesta tarda, pero passejar-me per allí amb tant cule i perico suelto, igual m'entra la urticaria......!!!! Casi que prefereixo anar demà al matí o a la tarda....

Per cert, el telefon del club no l'agafa ni Deuuuuuu !!!!

1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos