2aB grup III 2012/13
Escrito 10 julio 2012 - 09:58
Equips amb opcions clares de play-off al grup 2: Alavés, Eibar, Ud Logronés, Real Unión i poca cosa més.
Equips amb opcions clares de play-off al grup 3: Alcoyano, Nàstic, Llagostera, Huracán, Atlètic Balears, Vila-Real B, Hospitalet...
Escrito 10 julio 2012 - 10:00
Escrito 10 julio 2012 - 10:03
Té pinta que això ja està fet i només cal esperar la confirmació oficial.
Escrito 10 julio 2012 - 10:22
Escrito 10 julio 2012 - 11:01
Desplaçament més llarg del Lleida al grup 2 (Torrelavega) 567 km
Això diuen a futbolplus..
Edito: Una altra cosa són els altres desplaçaments...
Escrito 10 julio 2012 - 11:07
Desplaçament més llarg del Lleida al grup 3 (Orihuela) 592 km
Desplaçament més llarg del Lleida al grup 2 (Torrelavega) 567 km
Això diuen a futbolplus..
Edito: Una altra cosa són els altres desplaçaments...
La cosa esta en que se t'ha acabat tenir 6 o 7 partits a 120km de Lleida que t'estalviava molts diners, sobretot en hotels, ja que dubto que vagin cap a Vitoria o Irun el mateix dia del partit ja que estan a pendre pel cul.
Escrito 10 julio 2012 - 11:47
Lo dels desplaçaments és una putada però jo com a soci, valoro més els equips que visiten el Camp d'Esports i en aquest aspecte, no tinc cap mena de dubte... Estic molt cansat dels valencians i de derbis amb equips de barris de BCN... El possible canvi de grup, donarà prestigi i un aire nou a una competició que porta anys a la baixa...
VISCA EL LLEIDA!!!
P.d.- En tema desplaçaments, jo m'els reservo pel Play Off...
Escrito 10 julio 2012 - 11:51
Motivació. Aquesta és la qüestió... Que creieu que motiva més a un jugador? Mendizorroza, Ipurua, Stadium Gal... o el camp del Llagostera, Badalona, Xàtica o Huracán...?
Lo dels desplaçaments és una putada però jo com a soci, valoro més els equips que visiten el Camp d'Esports i en aquest aspecte, no tinc cap mena de dubte... Estic molt cansat dels valencians i de derbis amb equips de barris de BCN... El possible canvi de grup, donarà prestigi i un aire nou a una competició que porta anys a la baixa...
VISCA EL LLEIDA!!!
Él pùnt més negatiu crec que és l'econòmic pel tema desplaçaments. Però suposo que el club ha degut fer també els seus números i ha degut valorar positivament el fet d'estar al grup II.
Estic plenament d'acord amb tu pel que dius dels equips. La veritat que jugar contra els equipatxos valencians i de les barriades de Barna ja es feia una mica pesat i poc motivador.
També em fa trempar la possibilitat de jugar contra Alaves, Sestao, Real Unió Irun, etc!!!
Escrito 10 julio 2012 - 12:00
Motivació. Aquesta és la qüestió... Que creieu que motiva més a un jugador? Mendizorroza, Ipurua, Stadium Gal... o el camp del Llagostera, Badalona, Xàtica o Huracán...?
VISCA EL LLEIDA!!!
P.d.- En tema desplaçaments, jo m'els reservo pel Play Off...
Buf... pero desplaçaments a Mendizorroza o Ipurua han de ser quasi obligats, fa anys que espero poder anar a aquests estadis !
Escrito 10 julio 2012 - 12:14
Escrito 10 julio 2012 - 01:41
:lol: quin país, mare mevaAcabo de llegir que la RFEF ha saltat el punt referent als grups de 2aB. Fins dilluns o dimarts vinent, res...
Escrito 10 julio 2012 - 01:42
Escrito 10 julio 2012 - 02:28
La veritat és que tans partits amb Valencians... tampoc és que estiguessin gaire apropet que diguem... :lol: :lol:
Escrito 10 julio 2012 - 02:35
Acabo de llegir que la RFEF ha saltat el punt referent als grups de 2aB. Fins dilluns o dimarts vinent, res...
Aixó sí que és una vergonya. No hi ha un duro a la 2aB i encara es trigará més a planificar hotels i tot sortirá més car.
Respecte el canvi de grup, trobo més asequible a priori el grup II, peró no m'agrada que ens separin dels catalans.
Escrito 10 julio 2012 - 02:53
Acabo de llegir que la RFEF ha saltat el punt referent als grups de 2aB. Fins dilluns o dimarts vinent, res...
Aixó sí que és una vergonya. No hi ha un duro a la 2aB i encara es trigará més a planificar hotels i tot sortirá més car.
Respecte el canvi de grup, trobo més asequible a priori el grup II, peró no m'agrada que ens separin dels catalans.
Exacte. A mi tampoc m'agrada massa separar-me dels catalans, però esportivament a priori és més factible el grup II. D'aquesta manera evitem cocos com el Nàstic, Llagostera, Alcoyano i les nostres bèsties negres com el Badalona, Sant Andreu, valencians... etc. Això si, els 'jabatos' que deuen haver als filials de la Real, Bilbo...etc
Tot plegat il·lusiona un colló!
Escrito 10 julio 2012 - 03:53
vitoria/gasteiz "aquellos maravillosos años"
Escrito 10 julio 2012 - 04:28
Escrito 10 julio 2012 - 05:14
Reconec que pels de la meua generació som uns afortunats ja que hem estat a mendizarroza ( abans de la remodelació), ipurua (amb els seus baretos que es van trobant a mesura que vas pujant la costereta on està) i las llanas,on l'únic cop que vaig estar recordo la sensació d'estar en un camp anglès als 70's( ara està remodelat una mica) i no sabeu quin gust té veure lo lleida en aquells fangars...
vitoria/gasteiz "aquellos maravillosos años"
Doncs l'any vinent tocarà tornar a viure les sensacions d'estar en camps on es respira futbol en estat pur, com en els vells temps.
Escrito 10 julio 2012 - 05:35
Pais Basc:
Eibar: 460 kms.
Amorebieta: 450 kms.
Vitòria: 410 kms.
Lezama (Athletic B): 450 kms.
Sestao: 460 kms
Zubieta (Reial Societat B): 400 kms.
Irún: 425 kms.
Barakaldo: 450 kms.
Cantàbria:
Torrelavega: 560 kms.
Noja: 520 kms.
Santander: 540 kms.
Navarra:
Tudela: 230 kms.
El Tajonar (Osasuna B): 320 kms.
Tafalla (Peña Sport): 290 kms.
Estella (Izarra): 320 kms.
La Rioja:
Logroño (2 partits): 320 kms.
Aragó:
Cuarte de Huerva (Saragossa B): 170 kms.
Teruel: 270 kms.
En total, uns 14730 kms aproximats entre anar i tornar.
La temporada passada es va anar a:
Catalunya:
Llagostera: 240 kms.
Badalona: 180 kms.
Sant Andreu: 150 kms.
Hospitalet de Llobregat: 160 kms.
Reus: 90 kms.
València:
Manises: 350 kms.
València: 350 kms.
Xàtiva: 420 kms.
Dènia: 460 kms.
Gandia: 430 kms.
Ontinyent: 440 kms.
Orihuela: 590 kms.
Aragó:
Cuarte de Huerva (Saragossa B): 170 kms.
Teruel: 270 kms.
Andorra: 160 kms.
A banda d'haver d'agafar 4 cops l'avió per desplaçar-se fins a les Illes Balears.
En total, uns 11300 kms aproximats en autobús entre anar i tornar més els 8 viatges amb avió.
En definitiva, tampoc és tanta la diferència pel que fa quilòmetres com la que es podia pensar. I a més, es guanya molt pel que fa al futbol en si, millors equips, millors camps i millors aficions.
Quines ganes de que la RFEF ho faci oficial!!!
Escrito 10 julio 2012 - 05:48
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos