A tercera? a quarta catalana?
Escrito 07 julio 2011 - 09:55
Amb els meus diners aquest home no es tornarà a pagar les p****.
Escrito 07 julio 2011 - 10:53
Si el Tatxo està pel mig amb mi que no contin.
Amb els meus diners aquest home no es tornarà a pagar les p****.
Et dono la raó!! Com e dit abans si el XAXO esta darrere del projecte sigui el que sigui millor començar sense ell!! perquè sinó amb uns anys tornarem a viure estius complicats com aquests.
Escrito 07 julio 2011 - 11:35
Escrito 07 julio 2011 - 01:32
Cal estar tranquils i fiar-nos del Segre (Recordem que els periodistes com el Jose carlos, l'Iñigo... intenten fer la seva feina el millor possible):
http://www.segre.com...ta-ser-un-club/
Escrito 18 julio 2011 - 10:33
Escrito 18 julio 2011 - 10:43
Escrito 18 julio 2011 - 10:45
Sí, avui és el dia clau, i de moment hi ha notícies una mica preocupants. El Torrelano Huracán d'Elx, i el Mallorca B, serien equips de Segona B segons piulades de twitter (http://fb.me/BYETXj6C , http://bit.ly/qFEolu).
A hora de ara serien 21 equips en el teoric grup II doncs contant lleida i castelló. Pero també he llegit que al grup IIII podrien quedar-se amb 18 o 19 equips per problemes amb el Ejido i Caravaca.
Escrito 18 julio 2011 - 10:51
Potser sí que el Poli Ejido té problemes i al Torrellano aquest li dónen plaça al grup IV (són d'Elx i gairebé els hi vindria millor)
Escrito 18 julio 2011 - 10:52
Escrito 18 julio 2011 - 10:53
El Caravaca en teoria ha cedit la seva plaça a un tal La Unión (no és el filial del Cartagena, perquè aquell equip també ha desaparegut).
Potser sí que el Poli Ejido té problemes i al Torrellano aquest li dónen plaça al grup IV (són d'Elx i gairebé els hi vindria millor)
Jo també he pensat aixo i el mallorca b al grup II pero pensava que i podrien ficar el albacete ja que va demanar jugar amb catalans, valencians i arago.
Escrito 18 julio 2011 - 10:58
grup....
Escrito 18 julio 2011 - 11:01
El Caravaca en teoria ha cedit la seva plaça a un tal La Unión (no és el filial del Cartagena, perquè aquell equip també ha desaparegut).
Jo també he pensat aixo i el mallorca b al grup II pero pensava que i podrien ficar el albacete ja que va demanar jugar amb catalans, valencians i arago.
l'albacete ha demanat això?
Escrito 18 julio 2011 - 11:03
i afegeixo.. també es curios que el Saragoss que esta en pocès concursal hagi comprat una plaça perque el saragossa b jugui a segona B, i suposso que al nostre
grup....
i amb una deuta crec que superior als 100 milions d'euros
Escrito 18 julio 2011 - 11:04
l'albacete ha demanat això?
Sí, amb l'escusa que te més aprop els valencians que no els gallecs com en principi tindria que anar a jugar, tot i que segurament serà perquè a priori aquest any el nostre grup serà molt fluix.
Escrito 18 julio 2011 - 11:17
De totes formes no es pot negar que el grup quedarà fluixíssim si es confirma tots aquests ascensos-parche.
Escrito 18 julio 2011 - 11:19
No estic d'acord amb això, ja que La Roda CF també ho va demanar al·legant proximitat i estalvi.
De totes formes no es pot negar que el grup quedarà fluixíssim si es confirma tots aquests ascensos-parche.
ja ho pots ben dir!!
Escrito 18 julio 2011 - 11:19
i afegeixo.. també es curios que el Saragoss que esta en pocès concursal hagi comprat una plaça perque el saragossa b jugui a segona B, i suposso que al nostre
grup....
i amb una deuta crec que superior als 100 milions d'euros
Se m'acudeixen dos opcions:
Que la llei concursal resulta viable i poden tirar endavant segons quines coses (al final 68.000€ per un equip de primera divisió és la propina del cambrer).
Que ho veuen magre i quan peti tot perdran la plaça a primera divisió (o segona) i prefereixen tenir-ne una a segona B que no anar-se'n a tercera regional.
Escrito 20 julio 2011 - 04:34
He volgut deixar aquest missatge aquí mateix, per a que si algú llegeix tot el rebombori vegi que al final han quedat clares 3 coses:
- Cap mitja de comunicació té credibilitat.
- La Federació espanyola pot dir missa, si un jutge s'oposa.
- Els mitjans de comunicació publics catalans ens han ignorat al 100%, per ells som una autèntica merda. Com a molt creen un programa annex per parlar del nostre futbol.
Escrito 20 julio 2011 - 10:02
Escrito 20 julio 2011 - 10:28
No hi ha cap que s'animi a montar un Lleida des de 4arta catalana. Jo (i algú més) li donaria suport i desdicaria hores de feina.
ja tens al lleida fc
2 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 2 invitados, 0 usuarios anónimos