sincerament no entenc res, necesitem saber més coses i no sabem res el que diguin a les teles,radios,diaris,..no en podem fer massa cas, son uns grans manipuladors, jo fins que no sapiga coses reals no hem crec res!
Quanta rao amb aixo!
Escrito 03 mayo 2011 - 11:38
sincerament no entenc res, necesitem saber més coses i no sabem res el que diguin a les teles,radios,diaris,..no en podem fer massa cas, son uns grans manipuladors, jo fins que no sapiga coses reals no hem crec res!
Escrito 03 mayo 2011 - 11:51
Escrito 04 mayo 2011 - 09:11
Escrito 04 mayo 2011 - 09:24
Escrito 04 mayo 2011 - 11:54
Escrito 04 mayo 2011 - 12:02
Escrito 04 mayo 2011 - 12:37
Escrito 04 mayo 2011 - 02:16
Escrito 04 mayo 2011 - 02:31
Vui aclarar una cosa que tambe es algo semblan que va pasar amb el Figueres ells van despareixe com a club i van començar desde tercera amb unaltre nom, van conservar el escut amb una diferencia que era u.s. figueres crec amb els mateixos colors i escut i mira ara l'any que be jugaran a primera catalana segur, penso que al cambiar el nom es pot tornar a recupera o que perque ells ara es tornen a dir U.E. Figueres. no Es necesari cambia el escut i els colors, si pases a dirse Lleida UE seria el mateix escut, soc partidari de començar de 0 amb el mateix club UE lleida desde 4 catalana perque ara cambie tot, aixi no aurie deuda ja i a la llarga se tornaria arriba a 2 b, pero seguiriem sent U.E. Lleida no magrada la idea de vendre la plaça, com saveu a Lleida ja un club que es diu F.C. Lleida qe nomes te base, que pasa si el fc lleida agafes aixo?
Escrito 04 mayo 2011 - 02:50
Escrito 04 mayo 2011 - 03:08
Escrito 04 mayo 2011 - 05:04
Hi ha massa notícies creuades, i ja començo a tenir el cap com un bombo. A veure.
1) el club està en concurs de creditors, fet que el va salvar de baixar a tercera divisió.
2) com que no s'han complert les condicions (presentar el pla de viabilitat), el club entra en liquidació.
3) la Sra. Junyent, per tant, ja no és presidenta del Lleida i no pot dir ni pío de res. Els administradors ocupen les seues funcions per acabar la temporada.
4) Quan comenci la liquidació, es vendran tots els béns del club, incloent la plaça a segona B, al millor postor.
5) L'alcalde diu que hi haurà un concurs públic, amb un plec de condicions, per vendre "el club" i que no marxi de la ciutat.
6) La Sra. Junyent diu que no ens preocupem, que tot això estava previst i que l'any vinent hi haurà fútbol professional a Lleida.
Tot això seria un resum del que ha passat no? Pues bé. Tinc alguns dubtes:
1er: Què té a dir la Paeria sobre la plaça del Lleida? Si no n'és propietaria? i si ho és, no hauria de ser responsable subsidiària? Penso, per tant, que l'Ajuntament té ben poc a dir en aquest cas.
2on: La Sra. Junyent no pot parlar perquè no és presidenta del Lleida. De fet, segons es va saber fa cosa d'un més, formalment no ho ha estat mai.
3er: Us recordeu de la AFE? Aquells que ens volien fundir al començament de temporada? A l'igual permeten rifar-se el concurs de creditors i que tothom se'n vagi content cap a casa, com si res haguès passat.
4art: Sabeu qui són la Seguretat Social i Hisenda Pública? D'estes sangoneres no s'escapa ningú. I menys havent-hi un concurs pel mig. I menys com ara, que necessiten treure pasta d'on sigui.
5é: A part de les SS i els HP (curioses i apropiades sigles, tot sigui dit), el Lleida deu 14.000.000€ a altres. Gent que ha prestat serveis al Lleida i que no els cobrarà mai més. Si és un banc, que es foti, però... i si és un que li va fer la pàgina web, o un altre que li va fer la infografia, o un altre que treballava tallant la gespa? Què passa amb aquests? A més a més, gairebé tots els futbolistes que l'any passat estaven aquí són creditors. No creieu que deuen estar una mica enfadats per saber que finalment no veuran un duro?
A mi tot això em fa pudor de fiambre. Pel que veig, s'està plantejant com una mena de plebiscit entre els que diuen que volen quedar-se a segona B amb un altre nom i els que volen mantenir el nom, però a regional. I a mi em sembla que, ni Lleida UE a Segona B, ni UE Lleida a quarta regional. Estem a punt de seguir els passos del Figueres.
Escrito 04 mayo 2011 - 08:18
Escrito 04 mayo 2011 - 08:22
Escrito 04 mayo 2011 - 09:51
Escrito 05 mayo 2011 - 10:36
Escrito 05 mayo 2011 - 06:12
El que he entès jo fins ara:
1.- El club (o millor dit la SAD) entra en liquidació.
2.- Els Administradors concursals agafen el mando de l'entitat.
3.- Els Administradors preparen el procés de liquidació i a l'hora, la subhasta de la Unitat Productiva (plaça a 2a B o a 2a A si ascendim...). Els Administradors també lluiten per nodrir de calers aquesta operació intentant aconseguir calers pendents dels drets de la Ciutat Esportiva i subvencions pendents de cobro de les intitucions per la situció d'embargament que hi havia al club.
4.- El club serà subhastat al finals de juny amb la condició que l'entitat segueixi a la ciutat.
En principi, liquidant la SAD, s'en van els deutes i "neix" un club nou... La veritat és que no ho veig massa clar però això que explico és el que he entès jo...
FORÇA LLEIDA.
Escrito 06 mayo 2011 - 06:06
Escrito 17 mayo 2011 - 02:34
Escrito 18 mayo 2011 - 07:12
0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos